1.3 карбюратор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Albertos, 25 сер 2013.

  1. Albertos

    Albertos Новачок

    Авто:
    VW Jetta 1.3 1987
    VW jetta(1.3) 1987 жре по місту 10 л. Всі кажуть що це нормально.Я вважаю що забагато. Порадьте щось,щоб зменшити розхід:shok:
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Розхід може залежати і від свічок запалювання .
    Ще впливає запалення.
    Підсос повітря через вакуумники або трубки .
    Вихлопна система.
    Ще почисть карб (очисник карбюратора , аерозоль ).
     
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    приєднуюсь до тих, хто каже що це нормально
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо все почистити відрегулювати - буде меньше брати..... ну і ще стиль їзди
     
  5. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Відповів в приват.
     
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    В мене стиль економний - то по місту бере приблизно 8 л./100. Якщо їхати трохи швидше ніж всі то 10 л і більше легко.
    Хоча думаю Франківськ менш завантажене місто ніж Львів і влізти в ті ж 8л там реально.
     
  7. Albertos

    Albertos Новачок

    Авто:
    VW Jetta 1.3 1987
    в мене також стиль економічний,і місто набагото менше завантажене ніж львів.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На бувшому г2 1,3 жерло по місту червонєц тільки так. По трасі було щось біля 7,3
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та шось ви гоните. 10л то забагато.
    Пасік 1,8 жере у Львові до 9л 92го
    Аудюха 12-13л 95го.
    По трасі пассат жере 6,5-7 при 100-120км/год.
    Авдя 8,5-9л в такому ж режимі.

    1,3 маэ на трасі до 6л брати. В місті думаю 8 норма. В знайомого джета так і бере.

    Sent from my Motorola Atrix HD
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Абсолютна норма Це і є проблема малооб"ємних (слабих) двигунів, потрібно постійно крутити двигун. В мене на Г2 з 1,3 карбом по місту брав близько 10л а за містом 7, на вприску по місту близько 9л за містом 6,5. Якщо у автора за містом бере 7 і більше то хай їде до карбюраторщика якщо менше то хай незабиває голову дурницями.

    Друг на Г2 поставив 1,9ТДІ то в нього середній розхід за містом 3,6л/100км, не кожне сучасне авто може похизуватися таким розходом, а все тому що є запас потужності а значить немає необхідності постійно тримати праву ногу вдавлену в підлогу:)
     
  11. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Таке питання - знайомий давніше підбивав на заміну рідного карба на солекс від 08, і казав що реально по місту розхід буде 8 літрів, а за містом 6. Питання: чи дійсно так буде? Може в когось стоїть?
     
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні зранку завів, рушив - машина працювала на "прогрівочних" обертах, а коли прогрілась і мало б зменшитись до 800 обертів - різбо оберти зросли (прогазовування нічого не давало, педаль газу вела себе як завжди) але через 100 метрів повернулось до прогрівочних обертів. Так проїхав 8 км, прогрівся до режиму вентилятора в заторі. Доїхав до місця призначення, заглушив двигун...позаглядував під капот - нічого не побачив, але коли завівся - все ОК. Де шукати, бо нехочу рецидиву.

    Під капотом не сподобалось - тріснута гофра підігріву (алюмінієва) і не рівномірно працює холостий (ледь-ледь підтроює, або це я вже придирався). Останній раз десь 1 рік назад повністю чистив і регулював карб і тиждень назад лазив до датчиків тиску масла (знімав повітряний фільтр, і майже не їздив, щоб відчути проблему).
     
  13. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Тут варіантів як на мене 2 - або щось сталося з тросиком газу (чи педаллю) або з повітряною заслонкою на карбюраторі.
    Ти відкривав кришку повітряного фільтра - дивився як стоїть ця повітряна заслонка?
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Ні, я її рухав коли датчики міняв тиску масла, тоді нормально ще проїхав 40 км, потім на НР залишив машину і завів аж вчора.
     
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Тепер сталась халепа: їхав їхав і не доїхав((( Під час їзди, прогрівся, все працювало нормально і раптом заглох двигун на ходу. Спробував включити передачу, але не завівся. Зупинився, покрутив стартером, не заводиться і не робить спроб. Почало чути трошки бензином. У фільтрі повно бензину, де тросик мокро бензином. Через 15 хвилин почало схвачувати, але при натисканні на газ - реакції ноль і глохне. Зняв кришку повітряного фільтру - вона захляпана бензином, все мокре.
    Що пробував:
    1. Знімав центральний кабель з трамблера - є іскра на кузов
    2. Знімав кожух трамблера - почистив бігунок і контакти.
    Нічого не допомогло. Між діями пробував заводити, двічі завів з інтервалом 20 хвилин і проїзджав максимум 30 секунд і тоді починав помаленько глохнути, на педаль газу реакції ноль. Допхав достоянки.
    Дайте пораду де шукати, що робити. Бензин вроді нормальний, проїхав на ньому 50 км.
     
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Думаю треба до хорошого карбюраторщика, так буде простіше-швидше-дешевше, ніж самому все по черзі перебирати...
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Cherepaha до нього ще треба доїхати, так ще й вчора посадив акумулятор з того всього(((
     
  18. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    scrap, подзвони до Андрія (карбюраторщик) 067-88-38-140 і поговори з ним, розкажи шо і як... на скільки я знаю, то він і до клієнта може виїхати, якщо уже така ситуація;
    а навіть якщо треба буде тебе дотягнути до нього, то кажи - поможемо)
     
  19. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    DomInIc, якщо це Андрій з Боткіна - говорив з ним, не швидше понеділка, і то попередньо ще дзвонити. Наскільки зрозумів карбюраторщикам захолодно, до двох дзвонив - перенесли на понеділок (один сказав, може потепліє)))

    Сьогодні спробував завести - завелась з пів оберта, попрацювала 10 сек і заглохла. Залив карб якоюсь хімією для чистки і забрав вкум на зарядку, буду пробувати хочаб доїхати додому.

    По телефону карбюраторщики казали, що зараз я не один такий - поганий бензин, і скоріш за все десь попав мусор біля голки
     
  20. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Дивися ПП.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)