1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kipet, 6 лют 2008.

  1. kipet

    kipet Новачок

    Авто:
    SeatToledo1.61992
    Користувався пошуком, але вирішення проблеми не знайшов... Коротше...
    1.6 бензин, моноінжектор, МКП5
    Ще літом-восени розхід був 7,5-8л. на сотню. Ну зимою мало б на 2-3л. більше, але не в два рази. Засікаю по поблимуванні лампочки, заливаю 10л. на різних заправках- результат однаковий- максимум 75-80 км проїзджаю по місту. Ривок машина має(тобто компресія "на око"- добра), на холостих не глохне, фільтри поміняв,свічки теж, довкола машини походив, по колесах постукав, коврики в машині чисті- гною не возимо. Ну а якщо серйозно то в машинах толк знаю, мотори (від ЗАЗ до Гольф-2) сам перебирав, не одну коробку передач реставрував...А от паливна система (особливо моно та не моно інжектор) для мене темний ліс.
    От і хотілось би від Вас , бувалих" щось почути. Буду вдячний ца доцільну інфу. Заходьте на пиво "Львівське-Преміум"...
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    Перевір лямду. :)
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    Лямбда-датчик температури-почистити дрос. заслонку. І перевірити, шоб всі вакуумні шланги/прокладка монінжектора (подушка гумова) повітря не пропускали.
     
  4. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    Як перевірити лямбду не купуючи нову завідомо робочу ?
    теж саме і про датчик температури ?
    чи є якись спосіб як перевірити чи вакуумні шланги не пропускають повітря чи тіко на око ?

    питаю тому що маю проблеми з завищеним розходом і реально хочу то перевірити а як не знаю :sad:
     
  5. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    Так, про розриви тієї подушки я зовсім забув.
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    який в тебе мотор ?
    1F 70 коней чи ?
    EZ 75 коней?
    в тебе вприск Моно-Жетронікс !!!

    Додано через 23 хвилини
    лямбда.
    якщо стоїть з чотирма дротами тоді. паралельно двом тонким дротам (в розємі то 3 і 4 клема) підєднуєм тестер бажано стрілочний малоінерційний (но краше осцилограф) напруга при заведеному двигуні прогрітому до робочої температури повинна мінятись від 0,1до 0,9 вольта приблизно з частотою 2-5 герц
    якщо лямбда має 1 дріт тоді паралельно тому дроту і масі мотора підєднуєм тестер бажано стрілочний малоінерційний (но краше осцилограф) напруга при заведеному двигуні прогрітому до робочої температури повинна мінятись від 0,1до 0,9 вольта приблизно з частотою 2-5 герц

    Датчик температури! ОЖ!
    4 контактний.
    знімаєм розєм бачим 4 штирьочки. придивляємось поближче і бачимо номерочки біля штирьочків нас цікавить номер контакта 1 і 3 міряєм опір між ними в заледності від прогіву ОЖ опір повинен бути такий:
    20град=2250-3000ом,
    30град=1500-2000ом,
    40град=1000-1500ом,
    60град=550-675ом
    80град=275-375ом.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    А коли на цей мотор моноінжектори ставили? На цьому моторі карб повинен стояти 2Е2.
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі...

    Ну Пол всьо розписав, я тільки уточню, шо навіть китайським цифровим лямбду можна міряти, на ньому якраз видно наскільки швидко міняється напруга на лямбді (має мінятись 2 рази в секунду 0.1-0.9В, на стрілочному не так добре видно). Якшо напруга висне на 0.9В, це не обов*язково означає шо здохла лямбда, може просто перезбагачена суміш бути настільки, шо лямбду зашкалює. Якшо висне посередині або більше 1В, або міняється рідше ніж раз в секунду-лямбді торба. Якшо лямбда з підігрівом, то може некоректно працювати якшо підігрів непрацює (перевірити на дротах підігріву шоб було живлення).
    Підсоси повітря перевіряються на слух+в місцях можливого підсосу пшикається ефіром (продається в балончиках для зимового пуску), якшо оберти на ХХ міняються від ефіру-знач є підсос.
    Якшо є підвищений розхід, треба перевірити свічки (по кольору їх багато чого стане ясно) і дивитись які ше симптоми (плавають оберти, запах незгорівшого бензину на хх, тупить при різкому газі). А причиною може бути на Дігіфанті крім лямбди, ДТОР і підсосів ше ДПДЗ, неправильно виставлене запалювання, і як і у всіх інших-знос ЦПГ або нагар на клапанах (підгорівші клапана).
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)