Користувався пошуком, але вирішення проблеми не знайшов... Коротше... 1.6 бензин, моноінжектор, МКП5 Ще літом-восени розхід був 7,5-8л. на сотню. Ну зимою мало б на 2-3л. більше, але не в два рази. Засікаю по поблимуванні лампочки, заливаю 10л. на різних заправках- результат однаковий- максимум 75-80 км проїзджаю по місту. Ривок машина має(тобто компресія "на око"- добра), на холостих не глохне, фільтри поміняв,свічки теж, довкола машини походив, по колесах постукав, коврики в машині чисті- гною не возимо. Ну а якщо серйозно то в машинах толк знаю, мотори (від ЗАЗ до Гольф-2) сам перебирав, не одну коробку передач реставрував...А от паливна система (особливо моно та не моно інжектор) для мене темний ліс. От і хотілось би від Вас , бувалих" щось почути. Буду вдячний ца доцільну інфу. Заходьте на пиво "Львівське-Преміум"...
Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі... Лямбда-датчик температури-почистити дрос. заслонку. І перевірити, шоб всі вакуумні шланги/прокладка монінжектора (подушка гумова) повітря не пропускали.
Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі... Як перевірити лямбду не купуючи нову завідомо робочу ? теж саме і про датчик температури ? чи є якись спосіб як перевірити чи вакуумні шланги не пропускають повітря чи тіко на око ? питаю тому що маю проблеми з завищеним розходом і реально хочу то перевірити а як не знаю
Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі... який в тебе мотор ? 1F 70 коней чи ? EZ 75 коней? в тебе вприск Моно-Жетронікс !!! Додано через 23 хвилини лямбда. якщо стоїть з чотирма дротами тоді. паралельно двом тонким дротам (в розємі то 3 і 4 клема) підєднуєм тестер бажано стрілочний малоінерційний (но краше осцилограф) напруга при заведеному двигуні прогрітому до робочої температури повинна мінятись від 0,1до 0,9 вольта приблизно з частотою 2-5 герц якщо лямбда має 1 дріт тоді паралельно тому дроту і масі мотора підєднуєм тестер бажано стрілочний малоінерційний (но краше осцилограф) напруга при заведеному двигуні прогрітому до робочої температури повинна мінятись від 0,1до 0,9 вольта приблизно з частотою 2-5 герц Датчик температури! ОЖ! 4 контактний. знімаєм розєм бачим 4 штирьочки. придивляємось поближче і бачимо номерочки біля штирьочків нас цікавить номер контакта 1 і 3 міряєм опір між ними в заледності від прогіву ОЖ опір повинен бути такий: 20град=2250-3000ом, 30град=1500-2000ом, 40град=1000-1500ом, 60град=550-675ом 80град=275-375ом.
Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі... А коли на цей мотор моноінжектори ставили? На цьому моторі карб повинен стояти 2Е2.
Відповідь: 1.6 бенз.моноінж.перерозхід.хелп мі... Ну Пол всьо розписав, я тільки уточню, шо навіть китайським цифровим лямбду можна міряти, на ньому якраз видно наскільки швидко міняється напруга на лямбді (має мінятись 2 рази в секунду 0.1-0.9В, на стрілочному не так добре видно). Якшо напруга висне на 0.9В, це не обов*язково означає шо здохла лямбда, може просто перезбагачена суміш бути настільки, шо лямбду зашкалює. Якшо висне посередині або більше 1В, або міняється рідше ніж раз в секунду-лямбді торба. Якшо лямбда з підігрівом, то може некоректно працювати якшо підігрів непрацює (перевірити на дротах підігріву шоб було живлення). Підсоси повітря перевіряються на слух+в місцях можливого підсосу пшикається ефіром (продається в балончиках для зимового пуску), якшо оберти на ХХ міняються від ефіру-знач є підсос. Якшо є підвищений розхід, треба перевірити свічки (по кольору їх багато чого стане ясно) і дивитись які ше симптоми (плавають оберти, запах незгорівшого бензину на хх, тупить при різкому газі). А причиною може бути на Дігіфанті крім лямбди, ДТОР і підсосів ше ДПДЗ, неправильно виставлене запалювання, і як і у всіх інших-знос ЦПГ або нагар на клапанах (підгорівші клапана).