1.6 EZ 2E2 - глохне при 1500-2500 об\хв

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ярик, 2 лют 2014.

  1. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ситуація наступна:
    на холодну заводиться без особливих проблем ,підгазувавши 5-30сек - набирає прогрівочні,працює без провалів\троїння\диму.по мірі прогрівання оберти падають до потрібних (800-900) і дальше працює ідеально!
    проблема така: на робочих обертах (1500-2500) мотор давиться і глохне на місці і в русі - тобто щоб рушити з місця потрібно розкручувати мотор до 2500 і дальше!!!
    фільтра,свічки,свічні провода нові,криша трампл. та бігунок в нормі.
    в яку сторону копати? електрика чи карб ?
     
  2. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    провір вночі на наявність "світломузики".
    було шось похоже, поміняв дроти, кришку, бігунок і стало нормально.
     
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Може хтось сердельки у вихлопну трубу запхав ?
     
  4. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    вже перевіряв,"світився" центральний - провода замінив,проблема лишилась!!!
     
  5. romaviper

    romaviper Початківець

    Авто:
    golf 2 1.8 GU pierburg 2e2 5 ст.
    вибачаюсь що не в тему а як провірити на світомузику що тре робити може в мене таке саме?
     
  6. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    В темний час доби, а ще краще і в сиру погоду подивитися чи іскри не пробивабть від високовольтних проводів.
     
  7. romaviper

    romaviper Початківець

    Авто:
    golf 2 1.8 GU pierburg 2e2 5 ст.
    baks ок подякував ;) попробую
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та що всі постійно пишуть про ту "світломузику" ? ! ? ! ?
    Куйня якась.
    Та візьми ТЕСТЕР і поміряй ОПІР !
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Шукай підсоси повітря, перевір вакуумні трубки, регулятор на трамбплері. Колись було щось подібне: без нагрузки двигун чітко наберав оберти (прогазовка), як тільки втикнув передачу все - давиться, троїть: заміна вакуумного регулятора повернула все до норми.
     
  10. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    В тому то i справа - давиться навiть тодi,коли прогазовую на мiсцi (1500-2500).
    Коли прогрiваеться до роб.температури (90`) - стае ще гiрше,машина взагалi не iде!
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Щоб його поміряти потрібно мати як мінімум дві речі: це тестер та данні виробника саме на ці провода. А ще потрібно вміти користуватися тестером, тому набагато простіше відкрити капот в темному місці і все побачити.
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Який в тебе двигун? який рік авто? коли і що мінялось? Який колір і стан свічок після прогріву? чи перевіряв вакуумні магістралі? Чи дивився "світломузику"? Коли це все розпочалось(часолм не після заправки)?
     
  13. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    1.6 EZ 86р.в.,
    на днях мінялось:свічки,провода,фільтра,паливний сепаратор.
    чорний колір свічок свідчив про страшенний перелив+був завишений холостий,троїло на холодну+запах бензину=величезний розхід!!!
    поїхав до карбюраторщика - той мені виставив холості і все це пропало!
    зараз мотор впевнено прогрівається,оберти падають до 800,не ковбасить - працює рівно!
    світломузику перевіряв - підсвічував центральний(тому й замінив всі вис.провода)
    вакумні трубки замінив ще не всі(в мороз трох не тойво,жду відлигу;)
    зараз ситуацію трохи виправив підкручуванням СО (збагатив суміш)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)