1.8 RP MONO - відсутність прогрівочних обертів...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем urbanracer, 9 гру 2012.

  1. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    ситуація наступна...зробив на днях ініціалізацію (а то при заводці взагалі хх не було-постійно на газі треба було тримати..поки хоча б трохи не прогріеться..а то відразу глохла)..тепер заводиться(лампочка акумулятора горить) без газу але зранку при -7 -10 робить секунд 10-15 стабільно а потім оберти падають і ніби троїть і глохне...на гарячу хх чоткий ...розхід більш менш 8-9 літрів...і ривки при наборі швидкості і різкого відпускання педалі газу(особливо ці ривки замітно на 1й і 2й передачі)...зранку завів трошки прогазував (1-2 хв і більш менш хх є але так і хоче заглохнути...)рушаемо ..вижимаю сцепу-2га (двіж заглохнув -бо в момент вижимання сцепи я не жав на газ)потім проїжаю метрів з 500 і хх вже більш менш стабільний..лямбда поміняна на нову недавно,датчик ОЖ так як працює(міряв опір-так як мае бути...коли відєдную його то заводиться і відразу глохне..погано реагуе на газ..)...ніяк не зрозумію..ЧОМУ немае прогрівочних обертів??в батька заводиш 4ку відразу 1100 і по мірі прогріву до 800 падають ..а у мене відразу 800...+ті ривки ..є ще підозри на РХХ(регулятор хх) ..хтось зтикався з подібним?
     
  2. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    В мене тоже моновприск(1.8 ABS) і тоже коли холодна то ХХ нетримає але шей при цьому чорний дим з труби, вагком каже некоректний сигнал від датчика положення дросельної заслонки. Колись плавали ХХ оберти на прогрітому моторі але почистив регулятор ХХ і тепер стабільні.

    Тре на діагностику тобі їхати..
     
  3. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    що я примітив...регулятор холостого ходу в мене в вжатому стані і так постійно ..і ще прікол..до верхньої частини інжектора йде розем з 4ма дротами ..так ось батько колись зїдив до Львова (машина газувала дуже на х.х.) той майстер відєднав 1і 4 й дроти від того розєму і замотав їх ізолентою...зроблю фото і кину...+в мене є підозри що РХХ(видно що міняний-стоїть бош) неробочий...(зніму на днях і перевірю опір+ ревізію зроблю) ..але залишаеться відкритим питання що то за дроти 1і 4й відєднав інжекторщик??за що вони відповідають??і який куди йде?я б хотів поставити все як було але не хочу напутати щоб не спалити нічого ..завтра кину фото...
     
    Останнє редагування: 11 гру 2012
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не ясно що то за верній розєм на 4 піна... там може бути два один на РХХ другий на форсунку, але РХХ з боку... давай фото
     
  5. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    на рХХ все норм ...але замітив що РХХ постійно в такому стані як на фото...
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    на останньому фото чітко видно ті 2 дроти замотані ізолентою...якийсь майсетр інжекторщик заколхозив а я тепер думаю ...шо ж то робити...хтось підскаже в який розем якого кольору дротик потрібно було б запихнути ??а то боюсь ще де блок спалю ...
     
    Останнє редагування: 11 гру 2012
  6. Руся17

    Руся17 Active Member

    Авто:
    Passat b3 2.0 9А ГБО" 89(продан)
    Peugeot 405 1,9
    Чіпляй назад ті проводки, вони ідуть на термодатчик, який стоїть над форсункою, без ньго регулятор не працюватиме.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    я б зрадістю...тільки..куди який дротик мае бути??жовтий в перший розем а коричневий в 4й???чи навпаки?? bodia в тебе також монік -подивись будь ласка...не хочу нічого спалити просто...
     
  8. Руся17

    Руся17 Active Member

    Авто:
    Passat b3 2.0 9А ГБО" 89(продан)
    Peugeot 405 1,9
    Якщо дивитися по фото то жовтий в перший розєм а коричневий в 4й
     
  9. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    точно? ініціалізацію робити треба чи ні після цього?
    жовтий в розем що ближче а чорний в той що вкінці ??
    чому питаю..тому що ті розєми позначені ..і той що далі (від мого пальця)це №1 а той що ближче до пальця це №4...тому перепитуюю
    жовтий в розєм №4 а чорний в №1??
     
    Останнє редагування: 11 гру 2012
  10. Руся17

    Руся17 Active Member

    Авто:
    Passat b3 2.0 9А ГБО" 89(продан)
    Peugeot 405 1,9
    Хотів вставити фото,негрузиться чомусь. Так потрібно ставити як Ви написали.
     
    Останнє редагування: 11 гру 2012
  11. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    фото мае мати розмір не більше 99 кб... зменшіть його через майкрософт менеджер картинок..або якоюсь іншою..
     
  12. Руся17

    Руся17 Active Member

    Авто:
    Passat b3 2.0 9А ГБО" 89(продан)
    Peugeot 405 1,9
    Я зробив 50 кб,але не вставляється.
     
  13. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    та нема питань гляну але я зараз не в дома, буду аж в п'ятницю тоді гляну і відпишу якшо ше треба буде.


    P.S. а як ти робиш ту ініціалізацію? і шо то таке?
     
    Останнє редагування: 11 гру 2012
  14. Руся17

    Руся17 Active Member

    Авто:
    Passat b3 2.0 9А ГБО" 89(продан)
    Peugeot 405 1,9
  15. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
  16. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    це якби скидання на нуль оперативної памяті блока управління ...в тій памяті записуються параметри всіх датчків щоб двигун працював оптимальним чином...але після виконання ремонту \з часом оптимальний варіант збиваеться...тому роблять ініціалізацію...тобто скидають настройки щоб знову все працювало ...це так на хлопський розум...
    для цього треба:
    1. прогріти двигун до двох включень вентилятора або до темпаратури масла 80 градусів..
    2.при вимкненому запаленні відєднати розем блока управління мінімум на 10хв(щоб оперативна память гарантовано стерлась)
    3.ввімкнути розєм ,без добавки газу завести машину нехай попрацює 5хв ..
    4. заглушити і ще завести без добавляння газу авто мінімум 2 рази по 5хв...(це потрібно щоб скласти щось на подобі характеристики даних з всіх датчиків )

    можна катати....доречі рекомендується її робити всім у кого можливі проблеми з запуском на холодну чи після якогось ремонту вузла інжектора..
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Цього я б не рекомендував робити... дроти на цьому розємі мають властивість ламатися... можна скинути клему на АКБ і буде той самий результат.
     
  18. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    ну як сказати...просто в інструкції говорилось що можна скинути клему але в силу особливостей електрики того чи іншого автомобіля бажано розем блока(ніби може бути ще якесь джерело акб (наприклад магнітоли) яке буде далі підтримувати память...
     
  19. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    вклинюсь в обсуждение, это называется стартовая инициализация и делается так - http://www.passat3.ru/startovaya-inicializaciya-ebu-folksvagen-passat-b3/
    по РХХ - всё проверяется и ремонтируется - http://www.passat3.ru/regulyator-xolostogo-xoda-rxx-folksvagen-passat-v3/
    и рекомендую проверить, и думаю установить новый оригинальный ДТОЖ, в статье есть ссылка и по проверке ДТОЖ - http://www.passat3.ru/datchik-temperatury-oxlazhdayushhej-zhidkosti-volksvagen-passat-b3/

    если всё сделать, то авто будет заводиться в мороз, без помощи...
     
    Останнє редагування: 12 гру 2012
  20. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    необов'язково, ще залишається ДПДЗ і датчик температури повітря, той шо в інжекторі

    в мене погано працює холодна саме через ДПДЗ
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)