Підкажіть, хто має досвід користування двигуном 2.0TDI (Пассат), як він себе показує на нашій солярці, в щоденній експлуатації?
Відповідь: 2.0 TDI той самий 1,9 TDI тільки трішки дороблений. Основні риси - надійність, економія і тяговитість. Мінуси як і у всіх дизелів, не більше.
Відповідь: 2.0 TDI Та я і про 1.9 ніц не знаю Взагалі в тракторах - нуль. А 2.0TDI Common Rail йому на зміну коли прийде? (в москалів вже є)
В мене 2.0 ТДІ 140 каняк! ручка 6ступенева економний , тяговитий , дехно навіть дивується яке в нього прискорення 120-140 постійно їду і ніяких проблем , заправляти стараюсь на кращих заправках
В мене 1,9 TDI, букви мотора AWX. 130 кобил. За 2 роки (тьфу - тьфу)поміняв датчик температури ОР і похімічив з тандемним насосом... Всього десь на 200 грн. Головне то заміна повітряного і паливного фільтра при кожній заміні мастила (1 раз на 10 000 км) для збереження витратоміра і насос-форсунок в робочому стані... А так супер!!! Розхід по місту - 7,75 л на 100 км... При прогрівах і простоях з ввімкнутим двигуном.При швидкості 140 км за год (ввімкнені фари, кліма, 5чоловік в машині) розхід - 6,2 літра на сотку ... Вигода очевидна. Підриви з світлофора має серйозні. Масла "випиває" 400 - 500 грам за цикл. Якість ДП напряму позначається на динаміці розкрутки мотора і його шумності. Заправки на ОККО, ГПК, ШЕЛЛ цілком нормальні.