2.0 TDI

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем GZero, 2 вер 2008.

  1. GZero

    GZero Новачок

    Авто:
    присутнє
    Підкажіть, хто має досвід користування двигуном 2.0TDI (Пассат), як він себе показує на нашій солярці, в щоденній експлуатації?
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: 2.0 TDI

    той самий 1,9 TDI тільки трішки дороблений. Основні риси - надійність, економія і тяговитість. Мінуси як і у всіх дизелів, не більше.
     
  3. GZero

    GZero Новачок

    Авто:
    присутнє
    Відповідь: 2.0 TDI

    Та я і про 1.9 ніц не знаю :) Взагалі в тракторах - нуль.
    А 2.0TDI Common Rail йому на зміну коли прийде? (в москалів вже є)
     
  4. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    В мене 2.0 ТДІ 140 каняк! ручка 6ступенева економний , тяговитий , дехно навіть дивується яке в нього прискорення 120-140 постійно їду і ніяких проблем , заправляти стараюсь на кращих заправках
     
  5. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    В мене 1,9 TDI, букви мотора AWX. 130 кобил.
    За 2 роки (тьфу - тьфу)поміняв датчик температури ОР і похімічив з тандемним насосом...
    Всього десь на 200 грн.
    Головне то заміна повітряного і паливного фільтра при кожній заміні мастила (1 раз на 10 000 км) для збереження витратоміра і насос-форсунок в робочому стані...
    А так супер!!! Розхід по місту - 7,75 л на 100 км... При прогрівах і простоях з ввімкнутим двигуном.При швидкості 140 км за год (ввімкнені фари, кліма, 5чоловік в машині) розхід - 6,2 літра на сотку ...
    Вигода очевидна.
    Підриви з світлофора має серйозні. Масла "випиває" 400 - 500 грам за цикл. Якість ДП напряму позначається на динаміці розкрутки мотора і його шумності. Заправки на ОККО, ГПК, ШЕЛЛ цілком нормальні.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)