Читаю ссилку з форуму на сайті "угонщиков" Цікавить таке, може хтось знає... 1. Наскільки ефективні сигналки на карточку і як реально (і за скільки часу) вони ломаються (ще бажано знати як), вони ж не "скануються", хоча казав майстер якщо блок віключити то по замовчуванню імобілайзер дасть перекритий доступ бензини, запалення і так далі. 2. Додатковий замок на капот, котрий як ноу-хау відкривався б тросом з баганика (чув я таке, ще бажаю таке зробити). На скільки ефективні (були б) такі два засоби вкупі, якщо врахувати що ламається ВСЕ тільки питання часу. Звичайно можна накрутити дві сигналки: звичайну скановану, на карточку не скановану, муль-т-лок (або аналоги) де вони ефективні (напр коробка автомат як в мене), замок на капот як я писав з багажника, захист картера (затруднений доступ до мотору і дротів і сигналки), імобілайзер ручної скрутки. На скільки хто вважає цю всю комбінацію вкупі ефективним (не враховувати що машину можна залафетити, бо від того ніц не поможе). Бо вже надто довго збирав на машину, шкода жиби якась К У Р В А її спіонерила (тьфу-тьфу).
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення Я вважаю: 1. сигналка зі зворотнім зв'язком, колокол НЕ під капотом 2. іммобілайзер-карточка 3. додаткова сигналка, встановлена в іншому нестандартному місці, що живиться від свого аккуму (наприклад, від мотоциклетного маленького) та додатково блокує певні мережі. 4. Замок на капот 5. Видалити усі лічинки замків, скло заклїти плівкою проти розбиття 6. Металевий захист картера - можна. Звичайно, всю проводку масимально маскувати під заводську.
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення 2 Kinder: Не розумію, чому ти вважаєш, що легше відкрити капот з салону аніж з багажника?
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення Я так понял, речь шла о дополнительном механическом замке..... Я вот тут думаю как самому соорудить электро-механический.....
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення Бо який дурак може знати, що такий як я поставив додаткову ручку в багажник :mrgreen: :twisted:
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення логічно... Але хіба не легше відкрити капот ззовні (зняти ришітку і потягнути за тросик) аніж спочатку взломувати замки дверей, відкривати їх і під звуки сигналки ніжно тягнути ручку капота? Щось я не вірю, що злодії такі естети...
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення Я веду до тогго, що замок не бібізатєльно ставити в морду авта, звідки його можна відкрити зломавши решітку.
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення Цікаво? А де ше можна поставити замок під капотом? :shock: Поставиш з боку, так тобі капот буде на бруківці тарабанити, ближче до лобового шкла :shock: - взагалі не логічно... Хіба ставити два замка по бокам ;-), але тоді замахаєшся тросіки до них тягнути. Я пропоную такий варіант: приварити дві петлі - одну до капота, іншу десь на морді, і повішати тяжку колодку
Відповідь: 2 теми про захист від викрадення Але тяжку, щоб не гриміла на ямак, кіло так 30-40. Я бачив на Б3 замок збоку біля акумулятора, його з решітки не видно і не дістати, думаю ефективно, бо по фізиці триматиме добре.