2E2 VS 2E3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Solaris, 29 гру 2007.

  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    яка різниця між цими карбами??
    як вони нарахунок поломок, розходу, динаміки між собою..
    просто думаю собі купити ше один карб і мужик запропонував брати такий..
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: 2E2 VS 2E3

    2Е2 - то ставились на мотори 1,6 - 1,8
    2Е3 - на 1,1 - 1,3
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: 2E2 VS 2E3

    я так власне і думав ;-) дякую..
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: 2E2 VS 2E3

    + Жикльори різні і решта тарировочних даних, дещо різний принцип роботи прогріву. Смислу колхозити нема.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. ElectricMH

    ElectricMH Початківець

    Авто:
    golf2MH дв+кпп=poloABD
    Т4 ААС 92р
    2е3 попростіше буде
     
  6. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Став 2Є3 простіше і надійніше ( тіко треба добре відрегулювати )
    А шо мужик має карби ????
    Кіко хоче ????
     
  7. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Ти не зовсім правий - пасат двигун 1,6 карб 2Є3 (інфа з даних на регуліровку карба )
    Все залежить від жикльорів бенз+пов
     
    Останнє редагування: 10 бер 2009

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)