Вітаю шановні колеги. Вирушив я 3 тижні тому в Росію до родичів. І от вийшло так, що за 3 тижні я наїздив понад 5000км. Тішуся тому, що німецький автопром початку 90х гівна не робив, то ж у дорозі не було жодних проблем. Як по маслу. Ну єдине що пасат таки доволі шумне авто і стареньке вже, скрипить, гримить. Трихи не таке комфортне як ауді ч инові машини наприклад, але ж їздить 20 років і жодних проблем! А це основне. Ну а от поїздивши Росією, Україною їхав сьогодні з Києва додому і відмітив круглу дату мого пасата, що не може не тішити. Ніяких капіталок, нічо. тіки масло міняю. Тьху-тьху-тьху.)) От і вирішив з вами радістю поділитися. Дуже сподіваюся до пів мільйона точно доїздити. Так як такі умови їзди для моторчика ААМ дуже напряжні))
поздравляю с круглой датой на одометре твоего автомобиля!... а про моторчик ААМ, ты зря так, ААМ это самый не убиваемый, простой, надёжный и неприхотливый моторчик на В3, не зря его и на В4 перетянули, потом модернизировали... удачи, и как говорят "не гвоздя, не жезла", и моторчик пусть везёт...
З цим згоден і це знаю, але режими їзди на загруженому пасаті, газ в підлогу - це йому тяжко, він більше для спокійної їзди, тягової... А я бува їду 100 на 5й, і різко скид на 4ту і газ в підлогу, для нього така рокрутка ні до чого. Його взагалі нема сенсу крутити більш ніж на 3700 об/хв, більше з нього потужності не доб"єшся. Але тахометра як такого нема, скіки обертів невідомо, ну і чисто психологічно то хочетьсядо упору крутити. Але загалом мотором задоволений на всі 100.
Вітаю! Справді гарна кругла дата Тим більше приємно, що така дата святкується з приємними спогадами. Бажаю так і надалі! Розумію, що свого коня будеш тримати, як вірного пса, довічно? Хай так і буде! Купиш собі для роботи якогось молодого салагу і будеш його ганяти, а цього любити
ну такой уж движок-КПП, в городе всё нормально, а на трассе на скоростях выше 90-100 уже ощущается не хватка мощи... тоже до сих пор нет тахометра, всё как то было не до него, да как то мне лично он не сильно нужен, всё на слух и на глаз... у меня у стати, так и произошло, отдал В3 сыну, но его больше уважаю за качественную, продуманную отделку салона... да и вообще....
Парабабам! Шег - молодчина. Вітаємо всім клубом! P.S. В таких шанобливих руках щастить побувати лише якійсь долі відсотка техніки. Тому німецькі боги Шегу точно віддячать, як не тут то там, без варіантів.
От після 100 потужності якраз більше стає. А от 80-100 км/год от це проблема, обгін фури буває дуже тяжко дається, особливо трошки груженому, як на універсал, чи під горку. От тому і скидаю на високі оберти на нижчу передачу. Це само собою, не відчуваю в ньому потреби. Хоч і приколхозив собі, накатався з ним, знімати буду) Гг))) Та в нас тут весь клуб з шанобливими руками!)) Я звичайно без тюнінгів і т.д., але з максимальною повагою до авта.
То точно.... цілий місяць пртїжджав і діставав мене і то не так і то не те ... але то добре бо тоді машина фокусів не показує... До речі не пригадую ми тобі картерні гази вроді міряли і скільки було....
Ну от маєш запасу ще 2л. а тепер порахуй якщо за 400000 тис з літри до 8 виросло то на скільки ще вистарчить... правда чим дальше тим активніший знос іде.
Нє,виключено. Машина бралася в німця в 98му. З того часу вона в нашій сім"ї. Німці таким тоді не займалися. її пробіг був на той час щось близько 100тисяч. Отже 300 вже по Україні. Дякую.