(продовжуючі процікаве) Світовий рекорд від Tesla: 5500 кілометрів за 3 дні, безкоштовно! Представники компанії перетнули США на двох електрокарах Tesla Model S, встановивши новий світовий рекорд - 5500 км за 3 дні, причому, не витративши на подорож ні цента Маршрут цього автопробігу був прокладений по популярному в США маршруті: Лос-Анджелес - Нью-Йорк. Електромобілі заправлялися виключно на фірмових зарядних станціях Supercharger. Ці станції не тільки дозволяють заправляти Tesla Model S безкоштовно, але й істотно економлять час підзарядки. Зарядити акумулятори наполовину можна всього за 20 хвилин. Для встановлення рекорду команді Tesla знадобилося п'ятнадцять змінних водіїв і два інженери. Тепер залишилося внести це досягнення в книгу рекордів Гіннеса (це питання поки вирішується). Доречі, раніше, простий американець Джо Глини вже вчинив подібну подорож разом зі своєю дочкою Джил, витративши на подолання 5400 км близько п'яти днів. Користуючись електромобілем Tesla Model S, Джо також не заплатив за заправку машини жодного цента. http://youtu.be/AX90oDuwhPk Джерело - http://autoportal.ua/news/novosti/28209.html?
Скоро катнуся на такій машині, відпишуся про враження. До речі, Львів стане першим містом в країні, де вона пропишеться.
тесла звичайно крутий електрокар але в наших теренах він приживеться не скоро заправок немає це перший з мінусів , додамо погодні умови де навіть ауді гниють , супер дороги , ну і ціна це мінуси електрокарів покищо
Бо то не правильне відео. Правильне відео це мій заїзд з цією машиною. Це відео тут: http://youtu.be/i-t8j2Y-zcM Те ж але в Вімео: https://vimeo.com/88631425 І тут кілька моїх фоток. Загалом враження двоякі - найбільше дивує повна тиша під час рушання і їзди, це спочатку навіть напружує, підсвідомість каже, що забув завести двигун чи щось таке. В цій машині немає поняття "заведеного" або "заглушеного" двигуна, підсилювач керма працює завжди, клімат-контроль (пічка) теж, ключ від машини можна не витягувати з кишені. Також незвичною є практично повна відсутність в салоні кнопок - консоль управління на тачскріні, прилади теж на екрані. Розгін - дуже і дуже поважний, в районі 5 сек до сотні і це все без жодного ривка абсолютна плавність. Кермо легеньке, салон зручний і оформлений навіть дуже зі смаком. Стабільність машини теж на висоті, дається взнаки найнижчий вертикальний центр ваги зі всіх серійних машин. Відсутня ручка передач і практично непотрібна педаль тормозу (при відпусканні газу машина починає гальмувати, чим більше відводиш тим більше гальмує і заряджає акумулятори), разом ці функції роблять абсолютно вільною одну руку і одну ногу, без проблем можна займатися домашніми справами в інтернеті (центральна консоль має свій браузер а машина постійно підкоючена до мережі). Ще одним "розривом мізків" є те, що автомобіль не потребує ТО - там не потрібно міняти антифриз, масло, фільтри бо їх там просто немає а гальмівні колодки майже не стираються бо вся енергія сповільнення йде на зарядку акумуляторів а не тертя колодок. До управління звикаєш за 2-3 хвилини, кермо має декілька режимів легкості, огляд достойний, ергономічність теж на висоті, інтерфейс простий, подібний до Андроїда чи Айоса, багато функцій, як, наприклад, виїжджання дверних ручок з дверей лише тішать.
круто, також хотів би попробувати прокататись на цьому чудо-авто ), а ще більше би був радий, якби воно було моєю власністю
Навіть до Києва на ньому не доїдеш. Ото основна проблема як на мене. Скільки вона споживає електроенергії за 20год заряду? Ну і нема "Ееерондондон")))
скоро появляться кастомні прошивки і кастомні ядра, в яких пофіксять цю багу - разом з педалькою газюльки запускатиметься мп3 трек з ерондодоном :D :gamer: