А який карб найкращий?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Solaris, 4 гру 2007.

  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: А який у мене вприск.

    а який карб найкращий з тих шо ставили на гольфи???
    я так зрозумів шо 2E3 ставили тільки на 1,3..
    що можете сказати про карб Weber 32TLA він кращий за Pierburg 2Е2??
    може хтось має лінк з теорією роботи горизонтальних карбюраторів?? :)
     
  2. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: А який карб найкращий?

    А з якою метою цікавишся, чув про чудо карби чи то Делорто чи з делортами, точніше не знаю. Десь читав, що на Гольфи поставити можливо.
     
  3. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    Відповідь: А який карб найкращий?

    Ну тут як дивитися. Найкращий карб до гольфа то штатний . А кращий не кращий то в кожному є свій певний недолік ...
     
  4. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: А який карб найкращий?

    Dellorto - модні гоночні карби (рівняти зі звичайним вебером чи пірбургом трошки некоректно), 4 дросельні, в мене такі стоять. Задоволення не з дешевих. Вони тобі навряд чи потрібні, так як для них треба відповідний мотор щоби відчути весь ефект та і по місту з ними розхід буде більший. А поставити можна і на гольфа тут вроді проблем нема.
     
  5. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: А який карб найкращий?

    Вовка просто цікаво який розхід по місту і який розхід в драг режимі?
     
  6. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: А який карб найкращий?

    В драг режимі фіг його знає.. Заливаю 10 літрів - на гонки хватає з запасом :))
    По місту якщо їздити в спокійному режимі 3000-4000 (ну ясно якщо сильно треба то дати газу до 6000-7000) в мене получається 13 літрів (блін як в бумера 2.5 :)) ).
    По трасі в режимі 3000-4000 получається чуть-чуть менше 10 літрів.
    Ну але це явно не економічна настройка. Думаю якщо задатися ціллю - то менше 10 по місту можна настроїти.

    А взагалі при настройці суміші (мощностна, економічна..) карбюратора або інжектора без широкополосної лямбди не обійтися ніяк. Буду купляти на весну :)
     
  7. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: А який карб найкращий?

    13 літрів для такого Драгстера по місту це взагалі економ варіант. я думав шо всі 18 пє!
     
  8. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: А який карб найкращий?

    Ти думаєш якби воно хавало 18 літрів я би на них їздив півроку ? :))
    Я би їх відразу після гонки знімав ))

    p.s. Кстаті купив собі на ebay хорошу книжку по Dellorto - якщо когось цікавить можу відсканувати :)
     
  9. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: А який карб найкращий?

    на якій мові книжка, і чи є в тебе лінки на сайт про Dellorto???
     
  10. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: А який карб найкращий?

    На англійській звичайно - "How to build & power tune Weber & Dellorto" :)
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: А який карб найкращий?

    Відрегульовані делорти на 16-клапанному сірку виводять на споживання 16 літрів і вище на 100 км. У порівнянні з електронним вприском (ABF) потужність майже непомітна. З карбами ABF дає десь до 160-170 коней але в дуже короткому проміжку. У свою чергу електронний вприск має 150 коней, але завдяки правильним паливним картам розтягує його в широку амплітуду - до 3 тисяч, приблизно від 4 до 7 тисяч. Цього достатньо на всю передачу в коротких фольксівських парах. І економія суттєва і стабільність на низьких і проблем менше.
     
  12. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: А який карб найкращий?

    А чим і як регулювали і які конкретно карби ставили ? Нюансів море. Я от їздив на гонки в Ровно. Там була така 08 теж з делортами. Я їй 2 корпуса привіз. А він жалівся що в нього 26 літрів їсть і його притягнули на лафеті :)))

    Так і для делорто можна підібрати правильні "паливні карти" - по точності все таки програє інжектору але недуже відчутно.
    http://www.racing.ax.com.ua/golant/402m.jpg - от суміш на делорто на 402 метрах. 12:1 - з 4000 до 7000 тримається (+- пару десятих).
    А ще якщо запалювання правильно виставити на всіх оборотах..


    Ну тут вже інше питання. То карби для гонок. Якщо важливий розхід і низа - ці карби неварто ставити (в принципі я про це теж писав :) ), значно розумінше поставити і настроїти інжектор. А якщо максимальна потужність і час на квотері - ніякий інжектор і рядом не стоїть (крім 4 дросельного :) )
    Dellorto це практично аналог 4 дросельного вприску тільки дешевший і значно простіший. Недаром ці карби ще і досі ціняться за бугром, в україні, в росії серед гонщегів в драг :)) Я наприклад незнаю жодної атмосферної машини яка би без 4 дроселів щось путнє виграла в драг на більш менш серйозному рівні в Україні і в Росії.

    В інжектора я бачу одну суттєву перевагу. Там одна прошивка може бути і економічна і мощностна одночасно і прицьому добре їхати на низах і на верхах (в залежності від положення дроселя регулюєм суміш). А з карбами прийдеться міняти жикльори, дифузори і т.п. - одночасно і хорошої економії і максимальної потужності небуде.

    Короче резюме. Для кожної задачі є своє оптимальне рішення - універсального рішення практично нема, всюда або фінансова сторона напрягає, або приходиться йти на компроміс :)
     
    • Подобається Подобається x 3

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)