а в мене наоборот =))...чому??

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DRIVER, 11 кві 2011.

  1. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    в мене гідрокомпенсатори стукають після того як стрілочка температури
    перейде позначку 90.завжи 100 це робоча темпепратура.вентіль спрацьовує при 110.
    питання чому гідрики цокають на гарячу а не холодну?
    це аномалія??=)
    пісєц гідрикам???

    БУДЬЛАСКА ВАШІ ДУМКИ,ну дуже цікаво.
     
  2. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    та ну на...може то клапани цокають?!
     
  3. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    нэ,працюэ як сычкарня,шутя називаю його дизель=))
    деколи пропадає,потім знов появлєється,поміняв масло на Хадо півсинтетика.
    реакція 0
     
  4. Kvass

    Kvass Active Member

    Авто:
    Октавія
    гідрикам попа
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не обовязково.... Може масло може тиск маслонасоса, може гнізда ГБЦ розбиті.....
     
  6. Vova357

    Vova357 Початківець

    Авто:
    VW GOLF3 1.8 AAM 1996
    Хіба робоча температура мотору 100-110 градусів???
    В мене 90 і при 92 вже спрацьовує карлсон.
    Скоріш за все гідрикам опа.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    ДТОЖ не остання інстанція - може брехати, приборка може також брехати, є датчик на вентиляторі, є термостат, ось все разом може дати картину про температуру мотора. А найкраще - то поїхати до електрика і він спеціальним датчиком заміряє температуру, щоб знати точно
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)