в мене гідрокомпенсатори стукають після того як стрілочка температури перейде позначку 90.завжи 100 це робоча темпепратура.вентіль спрацьовує при 110. питання чому гідрики цокають на гарячу а не холодну? це аномалія??=) пісєц гідрикам??? БУДЬЛАСКА ВАШІ ДУМКИ,ну дуже цікаво.
нэ,працюэ як сычкарня,шутя називаю його дизель=)) деколи пропадає,потім знов появлєється,поміняв масло на Хадо півсинтетика. реакція 0
Хіба робоча температура мотору 100-110 градусів??? В мене 90 і при 92 вже спрацьовує карлсон. Скоріш за все гідрикам опа.
ДТОЖ не остання інстанція - може брехати, приборка може також брехати, є датчик на вентиляторі, є термостат, ось все разом може дати картину про температуру мотора. А найкраще - то поїхати до електрика і він спеціальним датчиком заміряє температуру, щоб знати точно