АБС

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем anatoliy, 23 січ 2008.

  1. anatoliy

    anatoliy Новачок

    Авто:
    wolkswagen passat B-4
    Усім привіт!
    Машина Wolkswagen Passat B-4. Така ситуація: в момент гальмування (перед самою зупинкою авто, скажімо - перед світлофором) педаль тормоза пре до гори і стає "твердою". Для продовження гальмування необхідно відпустити ногу з педалі і тоді продовжити процес гальмування. Чому так і що робити у цій ситуації?

    Дякую
     
  2. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: АБС

    А машина тормозить, коли педаль випирає чи пропадають тормоза?

    Додано через 8 хвилин
    Можливо повітря в системі!!! Але не факт!
     
  3. anatoliy

    anatoliy Новачок

    Авто:
    wolkswagen passat B-4
    Відповідь: АБС

    Машина - тормозить, а педаль у той момент - колом і педаль - вібрує, і відчувається скрежет.
     
  4. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: АБС

    Можу дати припущення, що це вакумнику - кирдик!
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: АБС

    Наприклад вакуумнику кирдик але ж чого педаль пре догори? На ній же нога водія!?
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: АБС

    Наприклад автор міг би написати який саме в нього АБС, і чи загораються якісь лампи в момент такої поведінки педалі, і в якому саме положенні педалі і режимі гальмування таке стається, можу дати припущення (процентів на 80) шо в нього нема вакуумника, а стоїть електрогідравлічний насос.
     
  7. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: АБС

     
  8. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: АБС

    На Б4 пассаті по ЕТЦІ не знайшов насоса замість вакумного підсилювача.
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: АБС

    ABS Teves МК 1-4, з електрогідравлічним насосом, гідроблоком і акумулятором тиску, ставились Г2-3, Пасат Б3-4, в мене наприклад такий стоїть (МК-1) з заводу, на Б 4 третє або четверте покоління, зал. від року машини. Етка нєбось скаже, шо на Г2 такі тож не ставились :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: АБС

    Як на мене - це подібно на повітря в системі - коли працює абс, відбувається ефект "накачування педалі", якщо хтось їздив з повітрям, той знає, що таке гальмувати "з підкачкою", щоб педаль при кожному натисканні ловила вище.
     
  11. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: АБС

    ЕТКА європейська того теж не знає. А от знаю, що американці пруться від тих електрогідравлічних насосів на гальмах. :)
     
  12. anatoliy

    anatoliy Новачок

    Авто:
    wolkswagen passat B-4
    Відповідь: АБС

    "Наприклад автор міг би написати який саме в нього АБС" Підкажіть, будь ласка, як визначити яка система АБС встановлена на моєму авто? Тормозна система у мене - прокачана, тормозні колодки - нові, датчики - перевірені, ротори - цілі, лампочка засвічується тільки при заводці авто. Сама несправність дає про себе знати майже при зупинці автоиобіля. Проявляється наступним чином: легкий скрежет, подібний до закушування металевої деталі і у цей же момент - педаль піднімається до гори і стає "дубовою".

    Чи можна взагалі відключити систему АБС? Якщо - так, то - як? І які можливі при цьому наслідки?
    Дякую
     
  13. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: АБС

    Якщо у мене був би той девайс, я б його ТІЛЬКИ востанавлював би, а не викидав з машини. А ти навпаки. :-( АБС - гарна фіча. Спробуй її відремонтувати.
     
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: АБС

    Елементарно відкрити капот, і подивитись чи в тебе звичайний вакуум, чи гідроблок з насосом електричним. Марка АБС вказана на гідроблоці і на контролері (стоїть під задньою сідухою або в багажнику, прямокутний блок з фішкою з фішкою на х/знадцять проводів і написом АТЕ). Якшо і це трудно, то елементарно попробуй понатискати педаль гальм з виключеним двигуном, якшо мягка і змін немає-в тебе електрогідравл. насос з акумул. тиску, в системі з вакуумом коли непрацює двигун-педаль дубова. Крім того, в системі з ел. насосом при включ. запалюв. чути, як наосос накачує потрібний тиск.
    Також в пасаті є діагностична фішка для АБСу, біля ручки коробки передач під пласмаскою, можна зчитати всі помилки.
    Ше додам, шо в даному випадку автор або плутає нормальну роботу АБС з глюком, або реально невистачає тиску в системі (1 здох акум. тиску, 2 підходить насос, 3 глючить датчик тиску, 4 завоздушена система/ якась проблема з вакуумом, якшо гальма вакуумні). АБС відключити елементарно, зняти запобіжник і реле АБС (не плутати з зап. і реле гальмівної помпи), наслідки-АБС працювати не буде, на роботу гальм впливу не буде. Краще відключений АБС ніж заглючений, який може фіг зна шо видати по дорозі.
    То Scirocco GTI: в мене Гольф європеєць 100%, крім того всі Б3 пасіки і 2 гольфи з АБСом, які мені доводилось бачити, мають систему гальм з електрогідравл. насосом, Мартіні Корадо до-речі також.
    Пи.си. прикольна машина wolkswagen, кітайози напевно підробляють? Тіпа Panasonix і Phillins
     
  15. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: АБС

    Шановні колеги! Маю таку мінімальну проблемку. В суботу поміняв передні гальмівні колодки. Після того як виїхав із сервісу деь за 1 км загорілсь лампоча АБС і автоматично абееска відключилась. Тормоза працюють як в ВАЗ 2106 скільки натиснеш - стільки затормозить. Проблема точно не АБС, бо почитав в сервісній книзі, як включати її. Після повороту ключа не завівши машину теба 5-6 разів натиснути педаль гальма і АБС знову працює, але 3-4 рази притормозити і вона знову відключається. Я припускаю, що колодки ще не притерлись і не гальмують всією поверхнею, тому йде більша нагрузка на супорт і включається АБС. А оскільки ефективність гальмування з АБС низька, то комп її відключає. Це реально? чи є інша причина?

    Крім того, перший раз (в суботу) мені неправильно поставили ліву і праву внутрішню колодки тому була після 90 км/год вібрація. Сьогодні переставив так як треба вібрації немає...все ок!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)