Усім привіт! Машина Wolkswagen Passat B-4. Така ситуація: в момент гальмування (перед самою зупинкою авто, скажімо - перед світлофором) педаль тормоза пре до гори і стає "твердою". Для продовження гальмування необхідно відпустити ногу з педалі і тоді продовжити процес гальмування. Чому так і що робити у цій ситуації? Дякую
Відповідь: АБС А машина тормозить, коли педаль випирає чи пропадають тормоза? Додано через 8 хвилин Можливо повітря в системі!!! Але не факт!
Відповідь: АБС Машина - тормозить, а педаль у той момент - колом і педаль - вібрує, і відчувається скрежет.
Відповідь: АБС Наприклад автор міг би написати який саме в нього АБС, і чи загораються якісь лампи в момент такої поведінки педалі, і в якому саме положенні педалі і режимі гальмування таке стається, можу дати припущення (процентів на 80) шо в нього нема вакуумника, а стоїть електрогідравлічний насос.
Відповідь: АБС ABS Teves МК 1-4, з електрогідравлічним насосом, гідроблоком і акумулятором тиску, ставились Г2-3, Пасат Б3-4, в мене наприклад такий стоїть (МК-1) з заводу, на Б 4 третє або четверте покоління, зал. від року машини. Етка нєбось скаже, шо на Г2 такі тож не ставились :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.
Відповідь: АБС Як на мене - це подібно на повітря в системі - коли працює абс, відбувається ефект "накачування педалі", якщо хтось їздив з повітрям, той знає, що таке гальмувати "з підкачкою", щоб педаль при кожному натисканні ловила вище.
Відповідь: АБС ЕТКА європейська того теж не знає. А от знаю, що американці пруться від тих електрогідравлічних насосів на гальмах.
Відповідь: АБС "Наприклад автор міг би написати який саме в нього АБС" Підкажіть, будь ласка, як визначити яка система АБС встановлена на моєму авто? Тормозна система у мене - прокачана, тормозні колодки - нові, датчики - перевірені, ротори - цілі, лампочка засвічується тільки при заводці авто. Сама несправність дає про себе знати майже при зупинці автоиобіля. Проявляється наступним чином: легкий скрежет, подібний до закушування металевої деталі і у цей же момент - педаль піднімається до гори і стає "дубовою". Чи можна взагалі відключити систему АБС? Якщо - так, то - як? І які можливі при цьому наслідки? Дякую
Відповідь: АБС Якщо у мене був би той девайс, я б його ТІЛЬКИ востанавлював би, а не викидав з машини. А ти навпаки. :-( АБС - гарна фіча. Спробуй її відремонтувати.
Відповідь: АБС Елементарно відкрити капот, і подивитись чи в тебе звичайний вакуум, чи гідроблок з насосом електричним. Марка АБС вказана на гідроблоці і на контролері (стоїть під задньою сідухою або в багажнику, прямокутний блок з фішкою з фішкою на х/знадцять проводів і написом АТЕ). Якшо і це трудно, то елементарно попробуй понатискати педаль гальм з виключеним двигуном, якшо мягка і змін немає-в тебе електрогідравл. насос з акумул. тиску, в системі з вакуумом коли непрацює двигун-педаль дубова. Крім того, в системі з ел. насосом при включ. запалюв. чути, як наосос накачує потрібний тиск. Також в пасаті є діагностична фішка для АБСу, біля ручки коробки передач під пласмаскою, можна зчитати всі помилки. Ше додам, шо в даному випадку автор або плутає нормальну роботу АБС з глюком, або реально невистачає тиску в системі (1 здох акум. тиску, 2 підходить насос, 3 глючить датчик тиску, 4 завоздушена система/ якась проблема з вакуумом, якшо гальма вакуумні). АБС відключити елементарно, зняти запобіжник і реле АБС (не плутати з зап. і реле гальмівної помпи), наслідки-АБС працювати не буде, на роботу гальм впливу не буде. Краще відключений АБС ніж заглючений, який може фіг зна шо видати по дорозі. То Scirocco GTI: в мене Гольф європеєць 100%, крім того всі Б3 пасіки і 2 гольфи з АБСом, які мені доводилось бачити, мають систему гальм з електрогідравл. насосом, Мартіні Корадо до-речі також. Пи.си. прикольна машина wolkswagen, кітайози напевно підробляють? Тіпа Panasonix і Phillins
Відповідь: АБС Шановні колеги! Маю таку мінімальну проблемку. В суботу поміняв передні гальмівні колодки. Після того як виїхав із сервісу деь за 1 км загорілсь лампоча АБС і автоматично абееска відключилась. Тормоза працюють як в ВАЗ 2106 скільки натиснеш - стільки затормозить. Проблема точно не АБС, бо почитав в сервісній книзі, як включати її. Після повороту ключа не завівши машину теба 5-6 разів натиснути педаль гальма і АБС знову працює, але 3-4 рази притормозити і вона знову відключається. Я припускаю, що колодки ще не притерлись і не гальмують всією поверхнею, тому йде більша нагрузка на супорт і включається АБС. А оскільки ефективність гальмування з АБС низька, то комп її відключає. Це реально? чи є інша причина? Крім того, перший раз (в суботу) мені неправильно поставили ліву і праву внутрішню колодки тому була після 90 км/год вібрація. Сьогодні переставив так як треба вібрації немає...все ок!