Міняв виключатель стіклоочищувачів. Для цього знімав руль, AIRBAG (перед цим зняв плюсову клему акумулятора). Після встановлення зараз постійно горить лампочка AIRBAG і годинник на тахометрі постійно збивається на ноль (акумулятор я не від'єднюю).
так тобі тре тепер до електрика... мені коли поагрегатно приганяли також аербег світився весь час - це сигнал, що він не дієздатний. заїхав до електрика Володі на вул. Новознесеньській моб. тел. 80677120366 і все гуд уже 2 роки. по грошах не пам"ятаю, та і ціни 2 роки назад були не "сьогоднішні"
кажуть помилку аірбегу можна самому скинути, якшо відєднати акамулятор десь так на добу. Це безкоштовно, попробувати можна
спробуйте і скинете сюда інфу. Rules, сорі за жарт, а може ти спробуй скинути в себе???))))))))) на добу))) але перед тим не забудь від"їднати аербег)))
Коли міняв радіатор пічки, прийшлось підключити акум при відєднаному аірбегу, в результаті записалась помилка аірбегу. Поїхав до знайомих, там мені на халяву обнулили ту помилку. ше сказали шо можна було на добу відєднати акум. чи спрацьовує це хз. я запропонував перевірити, негативних наслідків жодних, зато всі будуть знати чи спрацьовує такий трюк
помилку скинути то можна але якщо ти зробив так як написав то помилки немало б бути., ти часом шлейф не поломив, подушку знімав то ти її відєднував під струмознімачем довтий розєм? чи зі шлейфа витягував? подушка і сам руль нерозємні.(я про поло 98)
А я про B4 пассат, вони розємні причому подушка досить просто знімається, і помилка випригнула при відєднаній подушці і включеному запалюванні, тобто система опитувала подушку, а її не виявилось на місці. Чим не помилка і чому вона не могла б випргнути
Пол мені на Полці зняв помилку компом за 5 мінут. Попередні відєднання акума результатів не давали На рахунок годинника - ХЗ. Навряд чи переключателі вплинули. Перевір ВВ провода і чи клему добре закрутив.
то на Б4 пасаті На поло 98 все абсолютно так само, тре просто відкрутити два болта ззаду руля, підняти подушку і відєднати від неї розєм
хелп! їду я собі сьогодні з Рясне 10 км/год. легенько в тягнучці і тут ні з того ні з цього засвітилася кнопка аербеку червонем пламенем. то повідомлення свідчить про те, що він не спрацює коли треба би було. в кого яка мисля? на форумі десь писали, що знають якісь коди і можуть зняти помилку. чи їхати до електрика, який скаже залишати машину, сам за 5 хвилин зітре помилку, і купу рублів з мене, тіпа що він там чуть пів системи не міняв... які поради? допомога у вирішенні проблеми?
Діагностику компом робити треба полюбасу. В тебе або щось глюкнуло і помилку в мозг загнало або датчик/розєм відвалився В першому випадку просто стираєш помилку і їздиш, а в другому шукаєш обрив.
ну вітання!!! в Івано-Франківську...))) іноді в Калуші буваю і коли туди на кілька днів приїзджаю - в Франківськ на б...ки майже кожну ніч їзджу... такі пироги... а тобі бажаю приїзджати на з"їзди у Львів (а по ходу і свою апаратуру зацепити)))))))))))))))))))))))) по темі. чи виключений варіант згорання запобіжника, який відповідає за аербек, бо в мене при включенні лівого повороту якщо притримувати в положенні не до кінця ручку включати, а до щолчка, то чути звуки, так як би щось коротило, хрипить щось. при включенні правого такі звуки відсутні. питання - може то щось в запобіжниках? прошу зразу не бакланити - порізав руку і пальці, тому сам не можу зараз подивитися на запобіжники, а просити когось - можна, якщо знати, що запобіжники мають пряме відношення до аербеку... може є в когось інші версії і тп.
Ну тоді дуже ймовірно що неконтакт в шлейфі який йде до руля/підрульових переключателів/аірбега що й могло загнати помилку в мозги. Виясняй де коротить. Але діагностика і зняття помилки потрібна полюбе
треба на діагностику, там скажуть що нема звязку з аірбегом! була така сама проблема і в мене, знімав руль, аірбег і паяв той шлейв. Знайшов центр кільця,поставив все на місце,зняв акум на сутку і все, лампочка загасла. Для цікавості поїхав на діагнустику, вона сказала що все гуд.
Привіт форумчанам! Робив на сервісі рульову рейку, після роботи тепер горить лампочка подушки безпеки. Хлопці клянуться, що нічого не від"єднювали. Я думаю, що вони десь заділи контакт. Питання: як обнулити помилку з компа власними силами (і чи можна)? На форумі писали, що треба від"єднати АКБ на добу, але підтвердження результату відповіді не знайшов.