Ну от чого ви насіли на нього? Ну не вміє людина користуватись інетом і форумами, і що одразу отак і колір акумулятора? Колір, колір... ФОРМА - от що головне! Став акумулятор у формі паралелепіпеда і буде тобі щастя. Кажуть що евклідові паралелепіпедні є самі кращі.
якшо це дізель то головний критерій шоб пусковий ток був більше 700 ну і щоб по розмірах підійшов. З заводу ставлять 61 ампер 680 пусковий, але з нашими зимами треба брати 74 ампер 760 пусковий або більше. А для бензинового двигуна підійде і попростіше, а взагалі то потрібно написати яке саме авто.
Во-во, майже правду люди кажуть. Колір, форма, код двигуна, пусковий струм - то все добре, але... на нашому ринку тих акумуляторів до фені, а який вибрати? Так то питання не раз і не один десяток раз турбувало наших форумчан. І що я тобі скажу, який основний критерій вибору акумулятора? Форма? Колір? Не вгадав - ВАГА. Отже, кажуть, що якщо акумулятор легенький і важить менше 16 кг (пуд), то він не дуже надійний і мало відер струму в ньому поміщається, а от коли його вага доходить до 2х пудів, то машина просто купається в струмі і не зможе надякуватись тобі, якщо ти такий поставиш, звичайно.
Продовження теми з відрами))) Тоді струм вимірюється в літрах за годину 1 відро має приблизно 10 літрів Чим більше літрів буде в акумуляторі тим довше машина зможе пити. Якщо машина п'є 1 літру\годину то від 6 ти відрового акумулятора вона зможе пити 60 годин)