мало б підходити, залежить який в тебе залитий.. я сорі, мушу спасувати - в мене синій Р999 залитий, то здається G11.
50/50 до -37градусів 40/60 до -25 град 30/70 до -15 град 20/80 до -8 град Зазвичай всі мішають 50/50. В результаті отримують 3л готового антифризу. G12plus можна змішувати з G12(червоний) i G11 (синій). В пасаті В3 якщо не зраджує мені пам"ять на розширювальному бачку написано G11. Якщо залиєш G12plus то гірше не буде, я лив завжди його.
Знайшов документи на HEPU: http://www.hepu.de/cms/controls/document/docrender.aspx?ID=221 *переклад: СТОР.4 G11. ХЕПУ П999 – концентрований антифриз преміям класу на основі глюколь моно етилену. Без нітратів, амінів та фосфатів. Спеціально розроблений для використання в алюмінієвих та чавунних двигунах легкових та вантажних автомобілів. Надійний захист від іржі, перегрівання, відкладань та пінистих утворень і таким чином відмінний засіб для передачі тепла. СТОР.6 G12. ХЕПУ П999 – довготривалий концентрований антифриз преміям класу на основі глюколь моно етилену. Без нітратів, амінів та фосфатів. Спеціально розроблений для використання в алюмінієвих та чавунних двигунах легкових та вантажних автомобілів. Надійний захист від іржі, перегрівання, відкладань та пінистих утворень і таким чином відмінний засіб для передачі тепла. СТОР.7 G12 Plus. ХЕПУ П999 – довготривалий концентрований антифриз охолоджуюча присажка універсального вжитку взимку та влітку із додатковою присадкою для максимального захисту від морозу. Забезпечує надійний захист від іржі, перегрівання, кальцієвих відкладань та пінистих утворень. Для використання у алюмінієвих та чавунних двигунах. Особливо рекомендується для використання у двигунах, які вимагають особливого захисту алюмінію на високих температурах. Без нітридів, амінів, фосфатів та силікатів. Судячи з опису продукту - то змішувати по ходу можна тільки синій і червоний... але на практиці не знаю як воно насправді, тре німецьких двигуноводів питати
Читай етикетку ззаду на банці. На G12plus чітко написано шо можна змшувати з G11 i G12. На інших банках такого не пише.
хлопці перевіряйте яка холоджуюча рідина має бути у вашому двигуні,бо невідомо що до вас заливав попередній власник,а кожна рідина має свою температуру кипіння,як і мах темперару охолоджучої рідини сам двигун,я по причині невідповідності 3 роки тому поміняв усі патрубки промивав двигун ,міняв термостат(ЙОГО теж варто перевіряти) і прокладку головки.Неекономте на цьому,потім дорожче виходить.
я вже 4 роки як на своєму Пассаті і всі 4 роки лив синій HEPU - ніби не було проблем з системою охолодження (коли купив - теж промивав усе).