АКП

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем Чортопхай, 8 лют 2013.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Щойно мала свій перший раз... керування бусом з АКП. Правда, це був Форд, але розходиться в АКП.
    Може колись у майбутньому це мені сподобається, але нині було... як лівою рукою. Вибачте за грубе порівняння. Не можеш газнути, якщо треба десь слаломнути чи щось. Ліва нога припухла від своєї непотрібности, а права рука замахалася махати в повітрі в пошуках важеля передач...
    І відразу замучило питання: а чи з АКП є якісь можливості економити паливо? Бо перше враження - що нема жодних (((
    Хлопці, хто там з АКП їздить, просвітіть, будь ласка, бо ж цікаво, чорт забирай!
     
  2. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    АКП це для лінивих і для жінок (блондинок). АКП практична для міста і зручна на трасі, особливо коли є круїз контроль. Є і економічні АКП, наприклад систама DSG з двома зчепленями, переключається швидше ніж механіка. Що до слалому, то сучасні АКП це перебачено, переключає на нижчу передачу, але тоді педаль газу треба тиснути в підлогу.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    юзаю акп. ну витрата пального підвищена. але далі починаються одні. В місті і не тільки то є мега зручно, особливо в корках стояти, тоді вся робота полягає у відпусканні гальм і натисканні на них, навіть на газ тиснути не треба. +що б там не казали що АКП повільніша за механіку, але в реальних умовах я при потребі можу набагато швидше вистрілити ніж хтось на механіці для цього мені треба тільки прийняти рішення і натиснути на газ в підлогу
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Думаю, для цього справді треба відівчитися від механіки і навчитися на АКП. Я лівою ногою постійно шукала зчеплення і хвилювалася, що мотор мені заглохне, коли ногу з газу переставляла відразу на гальмо ))) (бо якраз поверталася у корках).
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    до хорошого звикається швидко. мені було достатньо 1-го дня
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ну і ще є суттєва різниця між сучасними автоматами і старшими. І по відчуттях, і по динаміці, і по економії.

    Мав нагоду два дні поїздити Олеговим кабріком на автоматі. То весь час плювався. Не моє :) Але думаю, що сучасний автомат значно приємніша штука
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не дуже і відрізняється. І що головне у них є режим переключення на механіку ( я про дорожчі варіанти машин). А переключення на кермі.... через що мені Х6 дуже нагадала ГАЗ-21))))))). Для АКПП тре потужний двигун і хоча б 5 передач... тоді ще можна АКПП терпіти..... Але все одно коли в болоті або в снігу застрягнеш то машину не розгойдаєш щоб вилізти.
     
  8. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    І авто з АКП не можна буксирувати, якщо добре пам"ятаю...
     
  9. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    Роз"ясніть, а чому не можна буксирувати?
    На скільки мені відомо, в АКП є позиція нейтралки...
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    акп можна буксирувати на відстань до xx км і зі швидкістю не більше як yy км\год. скільки тих xx і yy - дивись інструкцію до авто. але в основному це до 50км зі шв до 50км\год. ну і звичайно на N позиції і якщо масло з акп не повитікало
     
  11. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    от цього навіть близько не знав... дякую, просвітив)
     
  12. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Знайшла в порадах, що для авта з АКП швидкість буксирування не може бути більшою, ніж 30-40 км/год. Але, так, як було зазначено вище, тільки, якщо олива не витекла (((
     
  13. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    І з толкача авто на автоматі не заведеш.
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    бувалі водії кажуть що таки теоретично можна з товкача завести, але це дуже шкілдиво для АКП
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я свою розгойдував.
    Ще один плюс автомата - можна не лише розгойдати а й вийти з машини і самому попхати. На льоді саме то ;)
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    о це перша реальна названа перевага автомата
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Головне потім авто догнати)))))))))
     
  18. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Девять американщів з десяти віддають перевагу автомату.
     
  19. шейк

    шейк Active Member

    Авто:
    гольф 3
    ледарі вони, ті американці
     
  20. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    А чому є таке обмеження?
    Просто цікаво чому і від чого воно залежить.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)