Щойно мала свій перший раз... керування бусом з АКП. Правда, це був Форд, але розходиться в АКП. Може колись у майбутньому це мені сподобається, але нині було... як лівою рукою. Вибачте за грубе порівняння. Не можеш газнути, якщо треба десь слаломнути чи щось. Ліва нога припухла від своєї непотрібности, а права рука замахалася махати в повітрі в пошуках важеля передач... І відразу замучило питання: а чи з АКП є якісь можливості економити паливо? Бо перше враження - що нема жодних ((( Хлопці, хто там з АКП їздить, просвітіть, будь ласка, бо ж цікаво, чорт забирай!
АКП це для лінивих і для жінок (блондинок). АКП практична для міста і зручна на трасі, особливо коли є круїз контроль. Є і економічні АКП, наприклад систама DSG з двома зчепленями, переключається швидше ніж механіка. Що до слалому, то сучасні АКП це перебачено, переключає на нижчу передачу, але тоді педаль газу треба тиснути в підлогу.
юзаю акп. ну витрата пального підвищена. але далі починаються одні. В місті і не тільки то є мега зручно, особливо в корках стояти, тоді вся робота полягає у відпусканні гальм і натисканні на них, навіть на газ тиснути не треба. +що б там не казали що АКП повільніша за механіку, але в реальних умовах я при потребі можу набагато швидше вистрілити ніж хтось на механіці для цього мені треба тільки прийняти рішення і натиснути на газ в підлогу
Думаю, для цього справді треба відівчитися від механіки і навчитися на АКП. Я лівою ногою постійно шукала зчеплення і хвилювалася, що мотор мені заглохне, коли ногу з газу переставляла відразу на гальмо ))) (бо якраз поверталася у корках).
Ну і ще є суттєва різниця між сучасними автоматами і старшими. І по відчуттях, і по динаміці, і по економії. Мав нагоду два дні поїздити Олеговим кабріком на автоматі. То весь час плювався. Не моє Але думаю, що сучасний автомат значно приємніша штука
Не дуже і відрізняється. І що головне у них є режим переключення на механіку ( я про дорожчі варіанти машин). А переключення на кермі.... через що мені Х6 дуже нагадала ГАЗ-21))))))). Для АКПП тре потужний двигун і хоча б 5 передач... тоді ще можна АКПП терпіти..... Але все одно коли в болоті або в снігу застрягнеш то машину не розгойдаєш щоб вилізти.
акп можна буксирувати на відстань до xx км і зі швидкістю не більше як yy км\год. скільки тих xx і yy - дивись інструкцію до авто. але в основному це до 50км зі шв до 50км\год. ну і звичайно на N позиції і якщо масло з акп не повитікало
Знайшла в порадах, що для авта з АКП швидкість буксирування не може бути більшою, ніж 30-40 км/год. Але, так, як було зазначено вище, тільки, якщо олива не витекла (((
Я свою розгойдував. Ще один плюс автомата - можна не лише розгойдати а й вийти з машини і самому попхати. На льоді саме то