Сьогодні сумний день для мене! Мало того що розгулявся свинячий грип так і мій залізний кінь теж захворів!!! Ба більше потребує термінової госпіталізації(((((((((((( Їдучи сьогодні додому відчув якісь дивні звуки із під капоту!!! Зупинився подивився нічого на перший погляд не було!!! Сів завів увімкнув І передачу даю газу а вона не їде!!! ((((((((((( Дякувати Богу Я був не далеко від дому!!! Потихеньку дотрутив додому ("як кашуть спочатку він мене возив тепер я його") !!! Проблема однозначно з КПП! Що парадети мені одноклубчани - давани на ремонт чи відразу шукати іншу десь на шротах? Що дешевше і краще? Може хтось стикався !!!! Підкажіть будь-ласка!!!!!!!!!!
Класна назва теми. Шо таке амінь і як вона могла здохнути? Підпис К.П.П. Так виходить.... Ненавиджу речення зі смислом "казніть нєльзя поміловать"... Сорі за Офф. Ти перше розбери КПП подивися шо з нею, може там шось з одною шестернею, а ти буш всю коробку шукати...
Що значить "не їде"? Якщо порвало шрус або кулак, то вона також не поїде А може пластмаска на кулісі тріснула і передача тупо не втикається, міняєш ремкомплект за 5 баксів і їдеш далі Звідки впевненість, що то "коробка здохла"?
100% в мене шрус розмололо, симптоми якраз такі про які ти говориш, теж перша думка була коробка поки не придивився, перевір його в першу чергу бо якщо попередній власник твого авто любив дати жару машині то шрус легко вилетів!
Давай так - продіагностуй а потім створиш тему і напишеш висновок. Тема про "однозначно кпп" не говорить нічого - ніхто тобі з таким підходом не зможе допомогти. Сторінки співчуттів теж ні до чого не призведуть крім як до зменшення читабельності форуму. Тому цю темку прикрию, а наступну створюй вже коли знатимеш симптоми, історію хвороби, процесм лікування та його результат.
Можна і самому елементарні речі перевірити - вивісити одне з передніх коліс на домкраті, поставити машину на упор, завести і включити першу передачу (а потім решту по черзі). Якщо колесо не крутиться - дивитись чи крутиться фланець кпп, до якого піввісь кріпиться. Якщо крутиться - значить якийсь із шрусів, полюбому піввісь знімати. Якщо ж і фланець не крутиться - то або сама КПП, або ж диференціал. Перевірити також можна, якщо диференціал, то не буде крутитись на всіх передачах, якщо кпп - то на якійсь передачі фланець буде крутитись, на якихось ні. Залежно від того яка шестерня гавкнула. Якщо не буде крутитись фланець, але будуть звуки скреготу і хрусту - то імовірно пішов спати первинний вал кпп. Механізм переключення передач також просто перевірити - повключати руками передачі за лапу на самій КПП. Якщо не поможе така діагностика - тоді вже на СТО. То Shaggy: слухай, ти так пишеш ніби розібрати КПП - це як свічки викрутити, таке враження шо ти цим через день займаєшся. Для чого давати безглузді поради людині? Я наприклад незнаю у Львові жодного майстра, який НОРМАЛЬНО може зібрати 020 або 02А КПП, так щоб вона ше поїздила більше ніж півроку. Крім того, розборка КПП тягне за собою заміну всіх сальників (6шт), втулки сальника штока, як правило підшипників + того що поламалось, і по ціні (без роботи!) цей набір вже перевищить ціну б/у КПП.
Ну він взагалі то мав на увазі робирати не самому а на СТО, правда не написав того. Маркел правий і описав дуже правильну послідовність дій для діагностування. Але аавтор теми не дуже розбирається в тому всьому тому діагностика на СТО дуже бажана, з опублікуванням результатів огляду сюди. Самому по такій погоді без гаража на морозі то робити як ти кажеш "не айс".