От прийшла в голову така ідея ... Амортизатор в автомобілі слугує для перетворення енергії коливного руху кузова в теплову енергію. Віддаючи тепло в повітря, амортизатор тим самим гасить коливаня кузова. Так от, якщо ту енергію коливного руху перетворену в теплову не просто викидати в повітря, а використовувати. Наприклад такий варіант, замість поршня в амортизаторі поставити постійний магніт, а по зовнішній трубі намотати котушку, і буде такий собі генератор змінного струму.Звичайно це найпримітивніший варіант. Але додаткова електроенергія в автомобілі ніколи не зашкодить .... Ану спеціалісти: фізики-оптики, і конструктори літаків, скажіть свою компетентну думку ! Я всьго лиш математик
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Котрий працюватиме тільки на поганих дорогах:smile: А на рівних педалі крутитимеш, котрі в свою чергу ланцюговою передачею коливатимуть машину, щоб ті амортизатори виробляли тобі струм:mrgreen: для прикурювача:mrgreen:
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Ідея бомба!!!! сів акум... погоцав в машині і завівся. А ще вітряк на дах втулити ну чого енергія при русі через повітряні маси повинна пропадати. Сонячну батарею на літній період. Потім на кожне колесо по динамо машині.(більше енергії дасть ніж аммо ІМХО) як на мене то такі речі якби були потрібні вже би давно були втілені... та вони і втілені але в гібридах та електромобілях на скільки я знаю.
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Ну як би там не було, але в Україні поганих доріг думаю відсотків 80. Тай на рівній дорозі машина всеж таки коливається (хоч і менше), для чого ж тоті придумати ті амортизатори ? ... Додано через 3 хвилини to DEMO . Те що ви описали, про вітряки, і динамомашини... це є перетворення енергії згорання палива в електричну енергію, тобто той самий генератор , але набагато менш ефективний. Я ж кажу про енергію яка просто викидається в повітря !
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Ну щож ви такі всі упередженні Амортизатори конструювали впершу чергу для того щоб зменшити коливання кузова, і думаю ніхто про використання теплової енергії від роботи амортизатора не думав. Навпаки амортизатори проектують так щоб як найкраще відводилось тепло від нього.
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Добре я так розумію що для того шоби вибілялась відчутна кількість енергії треба шоби машина їхала як наслідок коливалась\вібрувала більш-менш стабільно і виробляла енергію. Тобто передумовою є присутність енергії згорання палива чи навіть не так, а енергії руху. тоді чим ідея з аммо краща за ідею з динамомашинами і вітром ? це раз і два як на мене то інженери опускаючи купу непотрібних ланок відразу зробили таку річ в машині як генератор. який крутиться двигуном (двигун також крутиться коли крутяться колеса але нема згоряння палива) тому машину можна завести з "товкача". Ідея з іншими джерелами отримання халявної енергії приречена потерпіти фіаско на тлі більш досконалої і шо не маловажно втіленої ідеї генератора.
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... спробую сер"йозно: амортизатор призначений для сповільнення і погашення коливань.. а ефективність роботи генератора електрики на його базі навпаки буде більша при швидких і тривалих коливаннях... більш перспективно збирати сонячну енергію, енергію гальмування, енергію тертя дупи по сидінню (див гілку "машина б"ється током")
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Згідний , генератор штука потрібна і покищо незамінна в машині. Зараз правда того не знайду , але була колись публікація про БМВ. Так от вони там розробляли стартер-генератор, який при старті працював як власне як старер, а при їзді як генератор. Потім нічого білше не чув про цю ідею, але вона була, і була вона в БМВ ! Додано через 3 хвилини В гібридних Лексусах здається так є. Там дизеляка крутить патужний генератор, а той в свою чергу через акумулятори живить електродвигуни на кожному колесі. Так от при гальмуванні вони здається працюють як генератори.
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Хоч і написано глупство, що амортизатор перетворює енергію коливання на телову, загалом ідея зачотна! Я не бачу застережень до її дії. Я навіть переконаний, що це дасть більше енергії ніж сонячні батареї на даху. Для цього достатньо обладнати звичайну підвіску індуктивнимим катушками, не змінюючи конструкції стандартного амортизатора! Однозначно зачотно! Якщо хтось сумнівається, нехай вчить фізику. Хто не хоче - пояснюю на хлопський розум. На базарі продаються ліхтарики, котрі світять від багаторазового натискання ручки долонею. Зусилля двох пальців достатньо для живлення лампи потужністю 3 ватти, 1,5 вольт. Нехай зусилля руки це 500 грамів. А тепер уявимо, що зможе індуктивна катушка з зусиллям на чотирьох точках підвіски сумою в одну тонну (а насправді завдяки інерції сума буде суттєво більшою)? P.S. Для прихильників сонячних батарей раджу задуматися, чому вони при площі 10х10 см не можуть засвітити лампочки, навіть перебуваючи під соняшними променями, у той же час коли ліхтарик засввічує лампочку при натисканні навіть дитячої руки. P.P.S. До речі, раджу задуматися про патент. Мені 5% за підтримку )
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Та нашо воно мені, та я ж для народу ) Прошу компетентного коментарію. Як на мене маємо систему на вході якої коливний рух, а на виході тепло, хіба не так ???
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Саме теплову!!! http://www.lifeincar.com/post/2007/10/Shock-absorber.aspx кінетична енергія тратиться на проштовхування масла крізь дрібні отвори, при цьому воно нагрівається і віддає своє тепло через стінки корпуса....можеш помацати після їзди по нервній дорозі....
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Я знаю, що молекули масла нагріваються завдяки тертю до стінок дрібних отворів, але основне поглинанння енергії відбувається завдяки нездатності масла звужуватися, тобто повільному перетіканню а не тертю. А від цього масло не гріється. Тому амортизатори при їзді по ямах тільки трішки теплі.
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... Шановні, я не фізик, я просто математик. Але пригадується мені є такий закон, що "Енергія ні звідки не виникає, і нукуди не пропадає. Вона просто переходить з одного стану в інший". Вибачте за ламерство, якщо я не дослівно знаю закони фізики
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... амортизатор це ОДНОЗНАЧНО пристрій для переворення кінетичної енергії в теплову на вході-кінетична --- на виході-теплова, або електрична, або ядерна хтось знає ще якісь види енергії?
Відповідь: Амортизатори. Перетворення енергії коливань кузова... я теж не фізик, але якщо би було так, як кажеться, очевидно амортизатори мали би великі кулєри - достатньо уявити, скільки тонн вони стримують щохвилини. А вони навіть не парують Але не про це тема.