Гольфа купив місяць назад, коли їду по трасі на невеликих горбах машина починає скакати як коза:razz: вірішив поміняти задні амортизатори. Бачу шо тут справжні знавці гольфів поможіть підібрати:roll:
Відповідь: Амортизатори Я не спец по гольфам але теоретично, якщо хоченш підняти то не на амортизатори заглядайся, а на пружини чи підкладки... кажуть якось навіть від "асьморки" пружини присобачують, але тре буде потім їх троха садити - бо задок буде на півметра торчати. А якщо тре шоп не скакали - ну то амортизатори міняти - відповідно..
Відповідь: Амортизатори Продаю KONI sport на гольф2 з пружинами. Машина буде нижча і жорсткіша, але за дорогу тримається шо болід формули1.
Відповідь: Амортизатори А в принципі якщо зад стоїть нормально то якщо міняти амортизатори нові то і пружини також, і чи тяжко ставити їх самому
Відповідь: Амортизатори Чув що KONI sport вічні... не знаю на скільки то правда, в них шо класно шо жосткість регулюється. А взагалі що знаходиться на найнищому рівні мабуть ходить однаково.. якщо хочеш шось суперське то тільки там sport xb super
Відповідь: Амортизатори На KONI sport по моєму дається довічна гарантія за умови використання на одному авті одним водієм
Відповідь: Амортизатори На таких амортизаторах та по львівських дорогах авто за 10 років буде на шроті в розібраному вигляді
Відповідь: Амортизатори Kinder я вірю В мене такі стоять зараз Майстер шо їх ставить каже шо вони живуть довше чим машина! Але якшо серйозно то знайомі пробували і по львову на них накатали 180 тисяч без проблем Правда ціна їх відповідна Мені 4-ри штука вийшли 360 євро і місяць очікувань
Відповідь: Амортизатори Після 180 тис км твої знайомі кажуть що ті Коні ще добре робочі і ще відкатають стільки ж?
Відповідь: Амортизатори міняти задні пружини і амортизатори напрягу нема, міняв своїми руками, декілька годин роботи і все готове, осневне візьми ше собі якогось помічника, бо там доведеться то добряче натиснути, то нагрузити багажник шоб він троха сів... дві руки троха замало, а от чотири - в сам раз технічно зовсім нічого складного нема, все просто як дверна ручка: зняв колесо, відкрутив болт, який кріпить стійку знизу, відкрив багажник, відкрутив гайку зверху, іитягнув цілу стійку, поставив нову закрутив і поїхав, от і вся робота! дєрзай!
Відповідь: Амортизатори Задні стійки вже поміняв :grin: дійсно проблем ніяких небуло тільки вот один відбійник вже трохи поносився підкажіть краще його поміняти шоб не вбивати стійку чи хай поки буде?? Тепер черга за передніми може хтось скаже чи треба їхати СТО чи можна самому поміняти і чи треба міняти пружини шоб передок став трохи вище чи достатньо стійок (казали шо можна ставити від пасата пружини ПРАВДА чи не варта:-D )