Мені недавно міняли термостат, долили зелений антифриз. Проіхав пару км і рівень опустився трохи нище чим треба. Можна доливати зверху концентрат, або антифриз синього кольору?
Долили до чого? До води? Кольори змішувати не бажано, як і тосол з антифризом. Твій "антифриз синього кольору" це напевно і є тосол, а зелений концентрат це антифриз. Хай хтось поправить, якщо помиляюсь. А взагалі, тут десь була тема про ОР. П.С. В екстренних випадках можна лити все, що підвернеться, крім пального...
У мене було розбавлений концентрат 50/50. 2 місяця назад міняли прокладку на двигуні. Після цього майстер казав що там було дуже грязно і злили ту суміш. поставили зелений антіфріз. Після заміни термостата загубилося трохи.
Можна долити зелений - концетрований чи розбавлений, або воду. Кольри краще не змішуй, щоб який осад не випав. Якщо далі сильно буде пропадати ОР, то шукати причину треба. Десь втікає. В мене втікає десь 100 мл на 5000 пробігу. Вважаю це нормальним.
Змішувати дійсно не варто! Долий, або дистильованої води (якщо не багато), а краще антифриз того кольору, що є! Після заміни рідини таке буває, що частина дозаповнює систему! До речі, як тікає - це не є нормально!!! Шукай причину!
Синій антифриз і зелений це зачасту одне і те ж. Просто новісінький в банці має чітко синій колір а той який побігав по нечистій системі має зеленуватий відтінок.
ні))) виходить те, що варто дивитись на напис на упаковці перед тим як тобі її залють, щоб потім не створювати головняка собі і комусь, а сміло йти в гамазин і купити точно такий самий антифриз і долити, взагалі змішувати навіть зелений з зеленим це не правильно, так як вітчизхняний автопром робить Тосол з зеленим забарвленям, купи синій антифриз НЕРРО на доливку , і буде тобі щастя.Але доливай з розумом, так як то концентрат, тобто дозуй доливку з дист. водою.
Народ, є десь тема як провести повну заміну охолоджуючої рідини? Бо купив авто - а там хз що лили, хочу залити нормальний антифриз і можна не боятись зими
Нашо тему .... береш просто зливаєш старий і заливаєш новий. Потім нагріваєш двигун до включення вентилятора.... потім чекаєш поки повністю охолоне і ще доливаєш до мітки ...макс... Якщо система не забита то більше нічого не треба робити.
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ 1. Открыть кран отопителя, для чего рычаг крана отопителя на панели приборов установить в положение «Нагрев». 2. У двигателей рабочим объемом 1,1 и 1,3 л отсоединить отводящий шланг 17 (см. рис. Радиатор и вентилятор системы охлаждения двигателей рабочим объемом 1,1 и 1,3 л) от патрубка радиатора 13. Снять пробку 8 расширительного бачка 6. 3. У двигателей рабочим объемом 1,6 и 1,8 л и дизельных двигателей отсоединить шланг 18 (cм. рис. Радиатор и вентилятор системы охлаждения двигателей рабочим объемом 1,6 и 1,8 л) от крышки 5 (см. рис. Детали системы охлаждения двигателей рабочим объемом 1,6 и 1,8 л) гнезда термостата и шланг 2 от водяного насоса. Снять пробку 7 (cм. рис. Радиатор и вентилятор системы охлаждения двигателей рабочим объемом 1,6 и 1,8 л) с расширительного бачка 6. 4. После того как сольется вся жидкость, подсоединить шланги. 5. Залить свежую жидкость в расширительный бачок до метки «мах». Завернуть пробку расширительного бачка. 6. Запустить двигатель. Если уровень жидкости понизился, долить жидкость. 7. Прогреть двигатель до включения электровентилятора. Заглушить двигатель. 8. Проверить уровень охлаждающей жидкости после того, как двигатель остынет.
Cиній і зелений можна мішати. Зелений і червоний є більш сучасний (якшо не підробка). В ультрафіолеті він світиться, і легко знаходити підтікання. Червоний не можна мішати ні з яким іншим за кольором. Вони просто не змішуються - ведуть себе приблизно як бензина з водою. Тому він і червоний - захист від д-ка.