Антифриз живе своїм життям

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 30 вер 2020.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    десь тиждень тому відкрив капот звернув увагу , що антифриз нище мінімума , проїхався по місту хвилин 20 купив антифриз коли відкрив капот побачив , що рівень трошки піднявся , але долити варто ,бо до позначки мінімум трохи не дотягує, долив грам 200 , коротче рівень був на максимумі , закрив бачок ну і поїхав по справах , 4 дні тому відкриваю капот [​IMG] побачив що рівень антифризу впав на одну поділку , думаю напевно бо холодно от він трохи зменшився від того в обємі , поїздив по місту , постояв в заторах , десь після години поїздки відкриваю капот і бачу таку картину , рівень антифризу такий як був на холодно трошки збільшився , але навіть не на пів поділки , як не крути а це 50-100 грам антифризу вроді фігня , але куди він дівся , протягом дня перевіряв рівень , до максимума він так і не дойшов . А тепер питання враховуючи зміну температурного режиму змішування холодного антифрізу і гарячого і різні маніпуляції , чи може різниця між гарячим антифризом і холодним бути майже в 75 грам ну і питання , якщо бачок при доливанні антифризу був повний а зараз при максимально нагрітому двигуну на одну поділку менше , куди ділося тих 75 грам антифризу , калюжі немає , переживаю за ГБЦ надіюся не вона , прям магія якась чув шо машина може масло їсти але шоб машина контролювала рівень антифризу такого ше не бачив .
    І найголовніше з часу доливу антифризу минуло 4 дні , рівень не падає тримається в діапазоні між максимумом і мінімумом при нагріванні збільшується не більше , ніж пів поділки
    2 ще одне питання чи має властивість антифриз випаровуватися , бо з часу покупки машини пройшло 2 роки а антифризу як було на позначці мінімум , так воно і було поки я не долив тих 150 грам
    знаю , що то все фігня , але реально переживаю за пробкладку ГБЦ , якби вона була пробита , то рівень би падав стабільно а так 4 дня точно без змін , антифриз переодично збільшується і зменшується в обємі , мене реально бентежить де ділося тих 50-100 грам , бачок був повний а тут на поділку менше , коротче напишіть хто шо за то думає , бо через ті 100 грам тосолу спати не можу
     

    Вкладення:

  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ох, я, я, випаровуватися - натюрліх.
    Ше по секрету скажу: якщо раптом він закипить від довгого стояння в корку і їзді по місту, чи від того, що радіатор вже добре не пропускає - то він не просто випаровується, а зливається через клапан в кришці бачка.
    Може ше шланг десь бути прогнивший і при більшому тиску не через клапан в бачку а через той шланг, і так буде поки не прорве його - у мене таке було.
     
  3. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Недавно була схожа ситуація пропускав шланг обратки бачок радіатор. І капав так що не було видно, просто випадково поставив руку і відчув мокре.
     
  4. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    то шось не то , я відкрив бачок і рівень піднявся до середини , протічку відхиляю , крім того з вересня місяця рівень як був трошки вище мінімум на такому рівні і залишився , він реально може випаруватися через клапан як його забагато ? В мене таке враження , ніби той антифриз має мати поділку трошки більше мінімум , все що більше просто випаровується , чи кудись витікає , якби десь протікало то рано чи пізно він би витік
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    в мене воно втікає через кришку: вона має клапан для зтравлювання тиску і підозрюю, що на поганій дорозі і антифриз зтравлює)))
     
  6. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Банда здоров , такі от справи , станом на сього в нас 9 січня з моменту доливки пройшло хай пів року , станом на сьогодні рівень антифризу на позначці мінімум , я розумію , що холодно , але на навіть при повністю нагріті машині , той антифриз трошки вище мінімального рівня в чому прікол
     
  7. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Банда здоров , такі от справи , станом на сього в нас 9 січня з моменту доливки пройшло хай пів року , станом на сьогодні рівень антифризу на позначці мінімум , я розумію , що холодно , але на навіть при повністю нагріті машині , той антифриз трошки вище мінімального рівня в чому прікол ?
     
  8. VoVa DOC

    VoVa DOC Новачок

    Авто:
    Volkswagen Touran 2.0 TDI 125 kw 170h 2007 р.в.
    Всім привіт. В мене сталася схожа ситуація з моїм Тураном 2.0 TDI 125 kw. 170 h 2007р.в.
    В літку , впродовж 2-х місяців став замічати , що кудись дівається мій антифриз ? По тихеньку став доливати , слідкувати під капотом та під машиною все було сухо. За 2 місяці долив 2 літри антифризу. Заїхав на СТО де обслуговуюсь . Вони облазили всю машину , як ззовні так і в середині , підіймали на підйомнику , ніде протікання антифризу не знайшли. Запитували мене , як зранку заводиться машина, чи не детонує мотор, чи не має білого диму з вихлопної труби, чи не чути запаху антифризу в салоні та ззовні автомобіля. Нічого такого за автомобілем я не замічав. Мені треба було їхати у відрядження зі сходу України на захід , у Львівщину (1200км.) Сказали дивитися за рівнем антифризу, доливати і по тихеньки їхати до більш кваліфікованого СТО на заході. Я загрузив машину долив антифризу до верхньої межі норми і поїхав. Через 250-300 км., в мене на ходу загорівся чек низький рівень антифризу. Я їхав 100-120 км/год.
    upload_2022-9-29_10-42-11.png
    Відкривши кришку розширювального бачка, спустив повітря, і рівень антифризу піднявся майже до нижньої межі норми.
    upload_2022-9-29_10-44-44.png

    Колір антифриз не поміняв. Я поїхав дальше. Потім з періодичністю 150-100-75 км., я зупинявся спускав повітря і по чуть чуть доливав антифриз . За всю поїздку я долив 1 л., антифризу. Заїхав до своїх друзів на СТО , вони відразу знайшли причину втрати антифризу.
    upload_2022-9-29_10-49-0.png
    Я в них провів повне ТО, заміну масла, всіх фільтрів,( при заміні масла слідів емульсії не було ), заміну деталі що вийшла з ладу, залито новий хороший антифриз, проведено заміну 2-х масового маховика ,проведена повністю комп'ютерна діагностика автомобіля, все в межах норми !!!
    Машинка стала просто літати !!!
    Я загрузився і поїхав назад додому , на східну Україну через Чернівці . Проїхавши 370-400 км., я зупинився на підйомі, і так простояли 1-1,5 год. Після того я рушив і помітив у бокове дзеркало що в мене з вихлопної труби став йти білуватий дим. Зупинитися не міг, і так проїхав ще 2-3 км. Заглянув під капот і помітив що в мене знову впав рівень антифризу, а відкрутив кришку розширюючого бачка, спустив повітря рівень трішки піднявся і прийшлося знову долити антифризу. Коли завів машину, диму не було. Так періодично в мене на ходу знову став загорятися чек про низький рівень антифризу, я ставав спускав повітря трішки доливав антифризу і їхав далі. Вже по Дніпру я став помічати , що в мене став періодично з'являтися білий дим.
    Приїхавши додому , розстроєний. Зранку автомобіль став заводитися довше ніж за звичай, але білого диму вже не було.
    Я проїхався в сусідній район, щоб протестувати автомобіль та заправитися дизелем . Проїхав 60 км., туди та назад зі швидкістю 90-120-140 км/год., машина веде себе добре, не димить, але рівень антифризу все рівно гуляє. Я звернувся в інше СТО мені порадили провести хімічний аналіз на наявність картерних газів в охолоджуючій системі автомобіля. Тест показав від'ємний результат . Після цього провели повну комп'ютерну діагностику автомобіля, ніяких помилок та відхилень не виявлено.
    Дивився автомобіль ще один моторист, каже поки що нічого наявного не видно, не тече, не димить. Їзди експлуатуй .
    Але попри все більша їх половина радить знімати ГБК та дивитись на пробиття прокладки , або кришки ГБК, або теплообмінника , або пічки, або охолодження турбіни, або радіатора , або..... ??? Але толком по суті ніхто не може мені сказати ,що з моїм автомобілем , та куди дівається мій антифриз ??? Зараз я надалі експлуатую свій автомобіль , білого диму як був зараз немає.
    Замінив кришку розширювального бачка. Сіла як рідна . Два дня поїздив все норм. Потім знову стало вибивати низький рівень антифризу. Я ще долив 200 гр.,антифризу. І він тепер знову гуляє . Я розумію що змінилися погодні умови. В нас в літку + 40-45 С, зараз +15-19С, а взимку буває до - 25-28 С ( 2-3 тижні). Але в мене машина стояла в дворі і заводилась з пів оберту. До речі в мене стоїть ще догрівач Вебасто , чи повязано це з цією проблемою чи ні я не знаю ??? Але машина стала заводитися зранку гірше ніж як тільки її зробили на західній Україні.
    Порадьте будь ласка що може бути з моїм автомобілем і куди можна звернутися за професійною допомогою на сході України, тому що багато хороших спеціалістів повиїзджало або служать в ЗСУ.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    пост давно був, але якщо ситуація не змінилась то є два моменти. Ці двигуни дуже тяжко розвоздушуються. На заводі їх заправляють антифризом спеціальним стендом під тиском. можна і без стенду але треба десь тижня два в процесі нагрівання охолодження двигуна доливати рідину. але рано чи пізно має зупинитись . в розширювальному бачку рідина має трохи гуляти - це нормально. якщо не зупинилось то тре знімати ГБЦ і на провірку. Ці головки дуже делікатні і не дай бог хтось колись їздив на воді, або на дуже розбавленій суміші
     
  10. DenL

    DenL Active Member

    Авто:
    Priora
    Ситуація з антифризом у вашому Volkswagen Touran 2.0 TDI може бути складною, оскільки подібні проблеми часто викликані кількома факторами одночасно. Ось кілька напрямків, які варто перевірити та врахувати:

    1. Можливі причини втрати антифризу:
    a. Пробиття прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ):
    • Хоча хімічний тест на картерні гази виявився негативним, це не завжди гарантія справності прокладки.
    • Ознаки: білий дим, втрата потужності, піна чи емульсія на масляному щупі.
    • Рішення: Провести детальну діагностику ГБЦ, включаючи перевірку на рівність і наявність мікротріщин.
    b. Проблеми з теплообмінником або охолодженням турбіни:
    • Якщо турбіна або теплообмінник мають мікротріщини, антифриз може потрапляти у вихлопну систему або масло.
    • Перевірка: Діагностика турбіни, тестування герметичності системи охолодження.
    c. Некоректна робота догрівача (Webasto):
    • Догрівач може мати мікропротікання або неправильно функціонувати, що спричиняє втрату антифризу.
    • Перевірка: Тестування системи Webasto на герметичність.
    d. Проблеми з радіатором або пічкою:
    • Можливі мікропротікання, які випаровуються і не залишають видимих слідів.
    • Ознаки: Підозрілий запах антифризу в салоні, погана робота пічки.
    2. Що ще перевірити:
    a. Тиск у системі охолодження:
    • Можливо, старий розширювальний бачок або нова кришка не витримують необхідного тиску.
    • Рішення: Провести тест на герметичність системи охолодження під тиском.
    b. Наявність повітря в системі:
    • Якщо повітря залишається в системі після заміни антифризу, це може створювати ілюзію "зникнення" рідини.
    • Рішення: Повна прокачка системи охолодження.
    c. Мікротріщини в патрубках або з'єднаннях:
    • При прогріванні можуть з’являтись невеликі протікання.
    • Рішення: Огляд усіх патрубків та з'єднань у системі охолодження.
    3. Рекомендації для вирішення проблеми:
    1. Провести додаткову перевірку ГБЦ: Зняти головку та оглянути прокладку та саму головку на предмет тріщин.
    2. Перевірити систему Webasto: Зробити тестування роботи догрівача на герметичність і правильність функціонування.
    3. Протестувати тиск у системі охолодження: Це допоможе виявити слабкі місця або місця можливих витоків.
    4. Звернутись до СТО з якісним обладнанням: У Дніпрі чи Харкові можуть бути кваліфіковані майстри, які спеціалізуються на VAG-групі.
    5. Спробувати знайти спеціаліста через форуми VAG або Volkswagen Club Україна: Там часто є рекомендації щодо перевірених майстрів у вашому регіоні.
    Де звернутися на сході України:
    • Дніпро:
      • VAG Service Dnipro: Спеціалізуються на автомобілях VAG, виконують діагностику системи охолодження.
      • Bosch Service: Надійна мережа, у багатьох з них є досвід роботи з такими проблемами.
    • Харків:
      • VW Service Харків: Майстри з досвідом роботи з VAG-групою.
      • Автосервіс Diesel Pro: Спеціалізується на дизелях, можуть допомогти з турбіною та теплообмінником.
    Якщо ситуація не буде вирішена, варто зважити зняття ГБЦ для ретельної перевірки. Цей крок трудомісткий, але може дати остаточну відповідь на питання про втрату антифризу. Удачі вам і хай машинка швидко стане на хід!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)