Армагедець.... Або заплив по Сімсотці

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Roman1986, 10 сер 2010.

  1. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Вчора мав необережність заїхати на сімсотку.... Навтпроти ІнтерСіті була конкретна калабаня, води вище бампера.... Пропливши 60% шляху, мотор різко зупинився.... Сьогодні на сервісі поставили діагноз - зігнутий шатун від гідро-удару..... Лікування - заміна двигуна. Оскільки по всьому Львову не було 1,9 ТД, намалював 1,6 ТД. Як думаєте, будуть менінги з перестановкою, оскільки по ЗВ вони майже однакові....
     
  2. нанаєць

    нанаєць Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 ABS
    Клубна карта:
    000076
    в знайомого має бути 1,9 ТД, якщо цікавить можна запитатись
     
  3. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    А кіко він хоче за нього і шо в ньому є? Мене цікавить повний комплект без коробки(Мотор + турб+насос+навісне) щоб довго не панькатись, ато час=гроші....
     
  4. нанаєць

    нанаєць Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 ABS
    Клубна карта:
    000076
    завтра ввечері дам остаточну відповідь
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Цікава штука.... В тебе що блок як решето був.... як вода могла попасти в циліндри. Хіба що ти зачепив воду повітрязаборником... але всеодно повітряний фільтр втримає воду якусь долю часу і двигун без повітря просто глохне. Друге - від гідроудару ламає колінвал.... Шатуни ковані вони майже не гнуться... На сервісі що знімали піддон ..... ???
    Та тих 1.9 ТД на шротах валом було.... це один з самих поширених двигунів.
     
    Останнє редагування: 11 сер 2010
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    співчуваю. Після заміни двигуна раджу вивести повітрозабірник повище. Це ж раджу в всім - такі потопи як позавчора стали вже в наших широтах нормальним явищем.
     
  8. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Фільтр не затримав, оскільки турбіна засосала воду як пилосмок... ТДІ валом, ТД - 0.....
     
  9. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Ітак, сьогодні вже мотор буде на машині. Коробко прикрутився нормально, мотор встав на місце, як рідний. З проводкою трохи халепа:

    1. На новому моторі є водяне охолодження турбіни. - потрібна окрема проводка.
    2. На паливній системі нового мотору є тіко один дріт на клапан. В старому в мене 4 дроти.
    3. Генератор стоїть Бош, на старому - валео під фішку. Тішить одне - кількість дротів співпадає.

    Ще трохи побуду на роботі і валю в сервіс. Бо крім мене з проводкою хомутатись ніхто не буде....
     
  10. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Ітак, роботу закінчено, машинка їздить, мотор тарахкотить.
    З особливостей національної заміни мотора:
    1. Випускна вихлопна, що їде з турбіни - прийшлось досверлити дві зюрки.
    2. Водяне охолодження турбіни - кусок дроту, смікаловка, запобіжник з гніздом і все гуд.

    Проблема підкралась незамітно, а саме - обороти двигуна.
    Оскільки генератор стоїть Бош і ремінь інший(як і діяметр шківа), тахометр мене конкретно натягує.
    Я - людина, що пересіла з жульки, де спідометр працює по великих святах, звик орієнтуватись по тахометру(та й дизель розкручувати до посиніння не є добре).

    Чи можливо це питання якось вирішити? Які варіанти?
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    На базарАх є альтернативні тахометри- спробуй взяти від такого датчик і підєднати до свого.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що ти за двигун поставив...? Яка бортова напруга...? Взагалі то тахометр з генератором на пряму не звязаний. Тахометр бере сигнал або з коробки, а бо з датчика VSS колінвала. в тебе за рахунок різних шківів на генераторі може бути або зависока бортова або занизька це нездорово для свічок розжарювання ... будуть або недогрівати або горіти... і так і так погано... можливо і зза неправильної бортової якраз і глючить тахометр. . А чому не перекинув старі шківи... вали генераторів повинні бути стандартні ...
     
  13. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    По-перше - я переставляв мотор(VW Passat 1,6TD) разом з навісним. По-друге - у цих дизелях оберти мотору беруться якраз з генератора(W-роз*єм), оскільки в мене немає ні датчика колінвалу, ні датчиків на коробці(крім спідометра).
    Старі шківи не ставив, бо в мене стояв широкий ремінь, тут - вузький.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)