Вчора мав необережність заїхати на сімсотку.... Навтпроти ІнтерСіті була конкретна калабаня, води вище бампера.... Пропливши 60% шляху, мотор різко зупинився.... Сьогодні на сервісі поставили діагноз - зігнутий шатун від гідро-удару..... Лікування - заміна двигуна. Оскільки по всьому Львову не було 1,9 ТД, намалював 1,6 ТД. Як думаєте, будуть менінги з перестановкою, оскільки по ЗВ вони майже однакові....
А кіко він хоче за нього і шо в ньому є? Мене цікавить повний комплект без коробки(Мотор + турб+насос+навісне) щоб довго не панькатись, ато час=гроші....
Цікава штука.... В тебе що блок як решето був.... як вода могла попасти в циліндри. Хіба що ти зачепив воду повітрязаборником... але всеодно повітряний фільтр втримає воду якусь долю часу і двигун без повітря просто глохне. Друге - від гідроудару ламає колінвал.... Шатуни ковані вони майже не гнуться... На сервісі що знімали піддон ..... ??? Та тих 1.9 ТД на шротах валом було.... це один з самих поширених двигунів.
співчуваю. Після заміни двигуна раджу вивести повітрозабірник повище. Це ж раджу в всім - такі потопи як позавчора стали вже в наших широтах нормальним явищем.
Ітак, сьогодні вже мотор буде на машині. Коробко прикрутився нормально, мотор встав на місце, як рідний. З проводкою трохи халепа: 1. На новому моторі є водяне охолодження турбіни. - потрібна окрема проводка. 2. На паливній системі нового мотору є тіко один дріт на клапан. В старому в мене 4 дроти. 3. Генератор стоїть Бош, на старому - валео під фішку. Тішить одне - кількість дротів співпадає. Ще трохи побуду на роботі і валю в сервіс. Бо крім мене з проводкою хомутатись ніхто не буде....
Ітак, роботу закінчено, машинка їздить, мотор тарахкотить. З особливостей національної заміни мотора: 1. Випускна вихлопна, що їде з турбіни - прийшлось досверлити дві зюрки. 2. Водяне охолодження турбіни - кусок дроту, смікаловка, запобіжник з гніздом і все гуд. Проблема підкралась незамітно, а саме - обороти двигуна. Оскільки генератор стоїть Бош і ремінь інший(як і діяметр шківа), тахометр мене конкретно натягує. Я - людина, що пересіла з жульки, де спідометр працює по великих святах, звик орієнтуватись по тахометру(та й дизель розкручувати до посиніння не є добре). Чи можливо це питання якось вирішити? Які варіанти?
Що ти за двигун поставив...? Яка бортова напруга...? Взагалі то тахометр з генератором на пряму не звязаний. Тахометр бере сигнал або з коробки, а бо з датчика VSS колінвала. в тебе за рахунок різних шківів на генераторі може бути або зависока бортова або занизька це нездорово для свічок розжарювання ... будуть або недогрівати або горіти... і так і так погано... можливо і зза неправильної бортової якраз і глючить тахометр. . А чому не перекинув старі шківи... вали генераторів повинні бути стандартні ...
По-перше - я переставляв мотор(VW Passat 1,6TD) разом з навісним. По-друге - у цих дизелях оберти мотору беруться якраз з генератора(W-роз*єм), оскільки в мене немає ні датчика колінвалу, ні датчиків на коробці(крім спідометра). Старі шківи не ставив, бо в мене стояв широкий ремінь, тут - вузький.