Ітак, багато хто просив завести новий БЖ. Тому маючи 10хв вільного часу вирішив це зробити. Особливо "матчасть" розписувати не буду. Вникаю з тим всім для себе, для свого розвитку і задовільняючи своє, так би мовити, хоббі. Якщо будуть цікаві подробиці, то буду описувати конккретно по питаннях. Вийшло так, що до всіх своїх бажаних авто я доходжу з 2го разу, бо кожен раз щось відлякує від бажань, зваживши їх з реаліями. Так було з двома А6С4, так тепер сталося і з олроудом. Колись побоявся брати бітурбового, і чот псіханув і взяв дизель, хоч ніколи його не любив. Тепер дизель не люблю ще більше і це точно була перша і остання моя дизельна машина)) З досвіду підтверджу фразу "дизель не економить - дизель дає в кредит". Можливо вона стосується більш педантичних і вибагливих автовласників як я, бо багато хто на півмертвих їздить. Але ми говорим конкретно про мої захцянки. Довго шукав, довго вибирав зі всього гавна на ринку гавно яке не такк смердить. Реально, я передивився понад 10-12 авто - всі вони мертві, або присмерті, або заколхожені до ужаса. Шукав однозначно щось ексклюзивне і дуже хотів на МКПП, а таких просто немає на ринку. Їх і з заводу було випущено одиниці. Але вдалось знайти. Стан такий собі, не найгірший, головне що була не заколхожена. Реальний пробіг авто - 250000км на момент купівлі. В 2010році пригнана з США з пробігом 200000км і дядько далекобійник за 10 рокків наїздив майже 50тисяч. Відповідно в машині просто нічого не робилося - це основна проблема. Хоча в мому випадку воно може і на краще. Ітого що ми маємо. - Audi Allroad 2.7 Biturbo (APB двигун) 254к.с./350Нм. - Оригінальна американка. На сьогоднішній день це очевидно, але С5 кузов американки дуже велика рідкість і власне якісь американські "плюшки" ккоштують просто в рази дорожче за європейки. - Оригінальна заводська 6ст МКПП. - Всі підігріви сидінь, кермо з підігрівом, люк, всі дзеркала з автозатемненням, шторки, пам'ять обидвох передніх сидінь, сервотронік, вебаста і тд і тп... - ГБО немає і не буде. Фоток поки що не накліпав. Тому хіба такі з інстаграму Quattroness (@quattroness) • Instagram photos and videos
Ітак після купівлі відразу дизельна (далі Д) і бензинова (далі Б) загнав на СТО і повішав на сусідні підйомники. Так як Д ітак була на сумнівному ходу в зв'зку з кончиною АКПП і в планах було продавати як є то з неї знімалося все що було мною відновлено і ставилось на Б. Повністю переставлено пневмопідвіску (балони + аморти), супорта передні і задні, задня підвіска повністю + ступиці. На Б все було дуже закисше, заржавівше і задубівше від довгого стояння авто. Оптику передню теж розбирав і там і там, переставляв свої Хелла 3 біксенонові лінзи з Д на Б. Повністю перекинутий свій салон (сидіння, дверні карти, кермо). Д продав без передніх сидінь і керма і без коліс. Передні сидіння буду розбирати і переробляти пам'ять на свої Recaro, кермо з підігрівом лишив собі на зиму))) Колеса теж лишив бо 2га пара коліс постійно потрібна була. Ну і далі понеслась технічка... Щоб довго не розписувати просто додам скріни замовлень, що вже поміняно. Всі важілі по переду, тяги, наконечники, гальмівні диски, колодки, ДТОЖ, клапан N75, клапани байпасу, всі фільтра, бензонасос, всі рідини тощо. Масла в коробці, торсені, задньому редукторі. Також весь ГРМ включаючи фазорегулятори і ланцюги. До того ж була замінена рульова рейка на типу "реставровану" за якихось космічних 4000грн з обміном на стару. Хоч стара і була мертва повністю, але з цією є проблема, що вона перетягнута, або просто дефектна... І з тим питання ще буде вирішуватись, кермо реально дуже туге наразі. Поки їжджу, не маю часу приїхати вкачати люлєй тим реставраторам... Та й не знаю як поки вирішити це питання. В найближчих планах - промивка форсунок, опресовка впуску, перевірка тиску пального, перевірка роботи актуаторів турбін. Якщо все ок - вдути їй 1бар орієнтовно на 300+ сил. В стоці турбіни дують не багато десь 0,5-0,6 надлишку. А після "вдування" звісно вирішувати проблеми які виникнуть, скоріш за все, типу порвані пайпи, інтеркулери і тд... Ну я думаю і до ремонту турбін з часом докотимся. Поки їм наче нічо не бракує, але вони ж не вічні. А от там вже почнеться зняття мотору і вся "вєсєлуха"... Кароч прикинути можна, що глобальне хороше ТО такого авто після купівлі винесе орієнтовно 40000грн ну і це тіки запчастини. Більшість робіт я роблю сам, тому таке. Але на 2000$ після куплівлі апарату полиняти точно прийдеться кожному для більш менш хорошого тех. стану. Є ще проблеми по салону які треба вирішити, але це час просто мій. В планах перетягнути стелю в чорну (якщо хтось знає хто це може зробити дайте чути). Заміна петель водійських дверей, кінцевиків в дверях і купу всяких дрібниць. P.S. Яккщо хтось побачить в місті С5 А6 або олроуд в універсалі з квадратною рамккою заднього номера доганяйте і беріть номер телефону, кажіть що кукплю ту бленду за великі гроші))) Річ рідкісна найти не можу ніде...
Стосовно стелі 098 070 0865 Дмитро, в Суховолі. В мене відклеїлась обшивка люка, декілька людей радили його. Поки ше не робив. а чому не 4.2? Звук в8 просто бомба)
в мене на а4 обвисла стеля, думаю самому спробувати переклеїти, але от вагаюсь з кольором, бо вона сіра і стійки сірі, хоча весь салон чорний. чорна стеля з сірими стійками буде норм дивитись? чи ти стійки теж плануєш перетягувати?
Не то пальто. 2.7тт поїде краще за 4.2. Але 4.2 то зовсім інша машина і унікальна. Там інший кузов, капот, крила, підрамник привода і тд... якщо що на шротах не найти, по мотору 2.7 теж не найти нічо, але кузов як і в 2.5
Ті 2.7 доволі капризні...вимагають всього доброго і частого обслуговування їх випустили доволі обмежену кількість і відмовились
чувак, без обід, але ти вже раз 100 запитав про авто для новачка. і тобі 100% відповіли які авто краще дивитись... моя порада практична - береш сумму на авто, яка є доступна, відніми хоча би 1/4 від тої сумми, а може і більше. відповідно, те що залишилось - то твій бюджет на тачку. решта - в поправлення косяків і ремонт, бо старі авто ніколи в ідеалі не ідуть. ніколи не вивалюй на машину всі гроші. на що дивитись - також тобі вже сказали - німці, якщо говоримо про 20-25 річне авто
Нема нічого складного, зараз якраз цим і займаюсь в себе.. рекомендую вибирати схожу палітру, бо якщо переклеювати в чорний/темний тоді всі ручки, кнопки, плафони і.тд які є світлими рагульсько виглядають на фоні того чорного.....
Оригінал є оригінал, все має бути чіча ляля))). Є гроші і бажання нема проблем). П.Си. Він вже купив)))).
Подобається як виглядає на олроудах квадратний номер. Тому що там ціла бленда інша, а не просто квадратна рамка. Вже й поставив. Найшов ще за смішні гроші електричну рульову колонку з памяттю повний комплект. То ж теж буду ставити скоро)