Складно сказати, різні джерела про цю машину пишуть по-різному, більшість говорить, що S2 це 20-клапанник, на фото продають v-подібну шестірку, потужність гуляє у всіх джерелах, те саме з розгоном до 100. Міха в темі називає її RS2. Навіть продавець плутається, каже що це B4S2 Line, а на фото S2 Avant або RS4 90-х років. Як би там не було, якщо це RS4 то машина дуже менінгітна , але того вартує, розгін, якщо не помилюся 4,2 а вигляд як в сімейного сарая . Колишній співробітник таку має, каже власники субар і евіків на світлофорах просто нічого не можуть зрозуміти, на перших 100 метрах відрив більше корпуса, пробують ще і ще
Це не знаменита RS2. на RS2 двигун пятиціліндровий ..об'єм 2.2 і 320 КС. Там весь секрет в конструкції і турбіні. На фото - то просто в малу машину всобачили найпотужніший двигун бізнес класу. Двигуни люкс класу 3.5 4.2 туда просто не влізуть.
RS2 ішли тільки в універсалі, щоб не створювати конкуренції купешкам від Порша які і робили цей спорт кар(приміром бокові зеркала в 911 і РС2 однакові. Існує гумурестичний рекламний ролик де на цих авто швидко і якісно розвозять ящики з розсадою. І на додачу не плутайте RS2 з просто S2 які є псевдо спорт кари і йшли в кузові купе і седан( обмежено випустили біля 250 авто). S4 спочатку називали спортивні версії 100(45 кузов), і після переходу в позначеннях з 80 на А4 і 100 на А6 назва S2 зникла і під S4 розуміють спорт версію А4 і відповідно А6 -S6, а під позначенням RS розуміється аналог Evo Мітсубісі чи STI WRX від Субарру, і іі прямий конкурент "М" від БМВ.
это а90 в кузове б4 у нее только бампер от рс2 кстати если кому надо у меня есть на продажу двигатель 3б 2.2 20 клапанов турбо 220 л.с. установочный комплект в хорошем состоянии