Хто знає яка повинна стояти релюшка на аварійку в Гольфі ІІ 89р.в. А то в мене така ситуація. В мене не щитку приборів постійно горить лампочка поворотів. Це напевно через те що вийшла з ладу релюшка. А аварійка взагалі не працює. То я так думаю що це через ню. В мене стоїть якась російська чорна така. Який номер її чи марка не помню. стоїть в ХІІ розємі. Додано через 1 годину 18 хвилин а може ще можуть бути якісь причини???
Відповідь: Аварійна сигналізація думаю не можуть 99 процентів винне релле нове коштує 20 грн проте бажано брати оригінал зі шроту як оприділити - витягаєш кожне по черзі і дивишся чи лампа не потухла на аварійку і поворотники релле одне і те ж
Відповідь: Аварійна сигналізація саса правий на 100% якщо горить лампочка, а поворити працюють- то реле тут ні причому, воно не винне.
Відповідь: Аварійна сигналізація Пол, не факт що не через неї, хоча тобі видніше, не заперечую. В мене зараз стоїть релле (фірми 4max ("4 дня максимум" )) так от лампочка на приборці теж горить але все працює (при установці оригінального релле такого ефекту не наблюдалось)... оу, згадав, там здається все завязано через кнопку аварійки! Думаю в кнопці теж собака порилась. Ну ок, почни з установки стокового релле. В мене воно має 3 контакти і на ньому написано "21" Удачі.
Відповідь: Аварійна сигналізація Я так і робив, ХІІ релюшка коли її витягнути, лампочка згасає. Сьогодні поїду на шрот, спитаюсь за релюшкою і за кнопкою, бо До речі коли я включаю кноку, то лампочка починає світитися то сильніше то слабше, але не блимає. Просто в залежності від натискання сильніше слабше, робиться такий ефект. Тобто ти Sasa напевно правий на 99,8%. Дякую
Відповідь: Аварійна сигналізація У метеж були проблеми з світодіодом в панелі приладів і теж не гасла, була проста причина - згорів запобіжни (замінив і все запрацювало - теж думав шукати і замінювати реле).
Відповідь: Аварійна сигналізація Хлопці знайшов причину. Sasa був правий на всі 400%, Вся причина аварійки була в кнопці!!!!!! На шроті такої не знайшов, от приїхав додому, витягнув кнопку, розібрав, а там повно якоїсь "не поймеш чого". Я її гарненько почистив, повитирав і поставив на місце. Включив, дивлюся все працює. Правда лампочка собі дальше горить. Ну то й хай собі горить. Головне, що аварійка працює. А то часом треба в деяких ситуаціях. SASA ДУЖЕ ТОБІ ВДЯЧНИЙ!!!! Ще оде питання, правда уже не по темі аварійки. Мені потрібні задні стопи, але НЕ ТОНОВАНІ, бо такі уже стоять, а в день нічого не видно ззаді. Мій брат колись так "попав", включив поворот лівий і повертав собі а ззаді пішов на обгін таксіст. І дійсно я потім дивився то повороту майже не було видно. Можна тільки самі скельця, але шоб були ще якісь людські, і не польські. Може в когось є я б відкупив, якщо не дорого.