Аварійна сигналізація

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Yur, 17 бер 2008.

  1. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Хто знає яка повинна стояти релюшка на аварійку в Гольфі ІІ 89р.в. А то в мене така ситуація. В мене не щитку приборів постійно горить лампочка поворотів. Це напевно через те що вийшла з ладу релюшка. А аварійка взагалі не працює. То я так думаю що це через ню. В мене стоїть якась російська чорна така. Який номер її чи марка не помню. стоїть в ХІІ розємі.

    Додано через 1 годину 18 хвилин
    а може ще можуть бути якісь причини???
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Аварійна сигналізація

    думаю не можуть 99 процентів винне релле
    нове коштує 20 грн проте бажано брати оригінал зі шроту
    як оприділити - витягаєш кожне по черзі і дивишся чи лампа не потухла
    на аварійку і поворотники релле одне і те ж
     
  3. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Аварійна сигналізація

    саса правий на 100%
    якщо горить лампочка, а поворити працюють- то реле тут ні причому, воно не винне.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Аварійна сигналізація

    Пол, не факт що не через неї, хоча тобі видніше, не заперечую. В мене зараз стоїть релле (фірми 4max ("4 дня максимум" :) )) так от лампочка на приборці теж горить але все працює (при установці оригінального релле такого ефекту не наблюдалось)... оу, згадав, там здається все завязано через кнопку аварійки! Думаю в кнопці теж собака порилась. Ну ок, почни з установки стокового релле. В мене воно має 3 контакти і на ньому написано "21"
    Удачі.
     
  5. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Аварійна сигналізація

    Я так і робив, ХІІ релюшка коли її витягнути, лампочка згасає. Сьогодні поїду на шрот, спитаюсь за релюшкою і за кнопкою, бо


    До речі коли я включаю кноку, то лампочка починає світитися то сильніше то слабше, але не блимає. Просто в залежності від натискання сильніше слабше, робиться такий ефект. Тобто ти Sasa напевно правий на 99,8%. Дякую
     
  6. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Аварійна сигналізація

    У метеж були проблеми з світодіодом в панелі приладів і теж не гасла, була проста причина - згорів запобіжни (замінив і все запрацювало - теж думав шукати і замінювати реле).
     
  7. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Аварійна сигналізація

    Хлопці знайшов причину. Sasa був правий на всі 400%, Вся причина аварійки була в кнопці!!!!!! На шроті такої не знайшов, от приїхав додому, витягнув кнопку, розібрав, а там повно якоїсь "не поймеш чого". Я її гарненько почистив, повитирав і поставив на місце. Включив, дивлюся все працює. Правда лампочка собі дальше горить. Ну то й хай собі горить. Головне, що аварійка працює. А то часом треба в деяких ситуаціях.

    SASA ДУЖЕ ТОБІ ВДЯЧНИЙ!!!!

    Ще оде питання, правда уже не по темі аварійки. Мені потрібні задні стопи, але НЕ ТОНОВАНІ, бо такі уже стоять, а в день нічого не видно ззаді. Мій брат колись так "попав", включив поворот лівий і повертав собі а ззаді пішов на обгін таксіст. І дійсно я потім дивився то повороту майже не було видно. Можна тільки самі скельця, але шоб були ще якісь людські, і не польські. Може в когось є я б відкупив, якщо не дорого.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)