Відео не додивився, але Пежо двигуни на стисненому повітрі давно розробляє, в серію не йдуть ше, бо кажуть, що дорого трохи на разі, не будуть добре продаватись. видно, працюють над здешевленням... або просто чекають.
Подивився відео, ніби ідея хороша, але якщо подумати, то виникає багато проблем тут, в цій технології. Поперше, якщо вони використовують стиснене повітря, щоб рухати поршень, то треба, щоб той поршень змазувався (бо інакше ресурс буде такого двигуна на кілька тижнів максимум), якщо додати масло, то треба, щоб воно розігрівалося (щоб давало хороший результат по змазуванню, особливо коли на дворі не +30, а -10-15 градусів), а так як мотор не внутрішнього згорання то він не нагрівається і в результаті масло теж (результат - вихід з ладу двигуна за пару місяців). Вихід додати генератор і електричні підігрівачі масла і салону авто, щоб не водій не двигун не замерзли в цій машині, але це буде додаткова нагрузка на двигун, тому не факт чи це буде вже так економічно вигідно і доцільно, використовувати цей тип двигуна. ІМХО
Я думаю якщо авто вже якось більш-менш випускають то в нього це все продумано. Підігрів масла полюбому має бути, так само як і генератор, бо і світло і стартер і т.д...
Можливо і твоя правда, як на мене тоді це досить круто виходить. Але я би на такому не їздив, замало потужності і звук від нього то ужас, воно в кілька разів гірше (голосніше) тарахкоче ніж трактор дизельний, там такий звук, як при заведенні трактора Т150 (там є стартер, одно циліндровий бензиновий моторчик без глушака, який потім заводить дизельний агрегат трактора, так звук майже такий самий).
Тобто безкоштовно?, а ціна такого авта, явно не така сама як ціна б/у машини твоєї чи моєї, плюс компресор, який заповнює ці балони на чому працює? Теж на повітрі? Ні, на електриці, а ціна такого компресора також думаю висока, так як тиск має бути дуже високий, щоб той автомобіль проїхав пару км по місту. Тому в сумі получається досить багато. Я би вже краще на електоромобіль пересів, для їзди на роботу, і з роботи, якби були за доступною ціною. Або взагалі ідеальний варінт це автомобіль на водні (як би він комплектувався мініатюрною установкою розщеплення води). ІМХО
А взагалі ідеально це заробляти нормально бабла і не паритися вартістю пального))) ггг Що складно в нашій країні. Брат в Ньою-Йорку заправляє повний бак свого 4х літрового крайслера, а це приблизно 80л за 30$... При середній ЗП в США 3000$...
Для прикладу з акумулятора (звісно не такого як зараз, це так щоб не було дурних питань, що він не має достаттньої ємності, уточню) тільки для старту системи, а далі вона би сама себе живила, так як зараз наші "допотопні" автомобілі працюють. Або з запасу готового водню в спец баку і стандартного акумулятора. Варіантів багато, і думаю їх буде ще більше, коли ми дійдемо до рівня технологій, коли в нас буде така мініатюрна установка для розщеплення води.
А це нічого, що для виготовлення 1го літра водню необхідно затратити більше енергії ніж виділиться при його корисному використанні? Водень - не більше ніж акумулятор енергії, виготовленої на електростанціях наприклад. У вільному виді на нашій планеті не зустрічаэться
Слухай в мене таке враження, що ти думаєш, що ти "Нострадамус"? Ми гоовримо про майбутнє, а не про теперішнє
А я кажу про елементарні закони фізики за 7-8 клас. І тут та ж аналогія що якби на то авто на стисненому повітрі ще б вліпили компресор, який б накачував тиск в балон.