Під час ремонту задніх барабанних гальм у Джетті 1987 року, виявися певний знос гальмівного барабану і розпорної планки. При повному затягуванні ручника, колодки навіть не торкаються барабана. Який допустимий "бордючик" на барабані (мм)? Як перевірити необідність заміни розпорної планки? Можливо в когось є на продаж барабан з розпорною планкою?
У цій системі є клин який також регулює розпирання колодок і дозволяє зняти барабан в разі коли бардюрчик великий. Ти бавився його регулюванням? У мене є зайвий барабанчик і планка в гаражі так що в разі потреби за самовивоз забирай.
З регулюванням клина бавився, але то було більше схоже на попадання пальцем в небо. Хотілося б почути як правильно то все діло зібрати і настроїти. Якщо з мої барабаном і планкою не буде толку, то звернусь. Скинь телефон в пп.
В твому випадку трреба: - стесати на камені буртік барабана - Відвести клин в самий низ (пружинка його потягне вниз коли ти розведеш верх колодок) - Якщо клин в самому низу а барабан не надягається значить не все ще втрачено і нового тобі не потрібно. Потихеньку підводь клин вверх щоб надіти барабан. Якщо не виходить - маяч Удачі
Барабан на камені не стесував, а решту зробив по твоїй інструкції і ніби працює. Трохи поїжджу побачу. Дякую за поради )))
Сьогодні зранку появився звук, ніби колодки підтирають в барабані. Піддомкратив, покрутив колесо - підтирає, затягнув ручнік - працює, повністю відпустив трос - всерівно підтирає, не сильно. Так перевірив обидві сторони. Проблема ні з того ні з сього появилась, вчора все нормально було. Колодки міняні 10 тис. назад, 1 тис. назад поміняв підшипник(лівий). Що шукати? Де дивитись?
Можливі варіанти. 1- якість колодок погана і накладка відслоїлася від металу. 2 - погано зафіксували колодки пружинками з шплінтами і тарілками. Терміново заглянути туди поки не вистрілив на ходу циліндрик і рідина не витікла десь перед червоним світлофором.
Sasa колодки поміняні майже рік назад, і пробіт 10 тис., до того не було проблем. Якщо б проблема була з одним колесом - то так, але одночасно з двома? корозія зїла шляпки штифтів №6 і пружинки хіба могли зіскочити (бачив, коли міняв підшипник лівої ступиці). Мова про них?
На скільки я памятаю, то років 5-8 тому, таки пружинки ставив від "жигуля", підійшли на 100%. На той час теж розібрав,а воно все розсипалось в руках,а потрібно було їхати терміново. Поїхав на базар купив комплект, і забув.....
Розібрав ліву сторону - пружинки зчепились разом і підтирали. Наразі старі пружини прикріпив на болт(тимчасово) завтра поїду по магазинах шукати. Як вони називаються, щоб пояснити продавцю?
З правої сторони все ок, нічого не побачив. Коли зібрав все - звуку не бкло, їздив - немає. Напевно співпало пружинки і може якийсь камінчик...