Двічі = це вже не зпроста... У батька є машина VW PASSAT B2, яка вже в сім'ї експлуатується 13 з хвостиком років і до останнього часу такого не було...."Короче"... Перша історія... В кінці осені батько загнав до знайомого "моториста" замінити прокладки і ролик...Коли ми прийшли забирати машину, почав буксувати привод стартера(бендикс), але раніше не спостерігалося, завели з "толкача" машину, все нормально робить,крім стартера, загнали назад і залізли під машину і жах... Стартер тримався якимось чудом аж на 1 болту...де зникли ще 2 ми не знаємо...Але останній раз батько сам міняв щітки і закручув все на совість... Друга історія... Цей вівторок...Батько звонить і говорить , що треба поїхати і купити диск щеплення і підшипник до нього, бо не вмикаються взагалі передачі... Середу я повинен був це купити, але вранці машину затянули до знайомого...ввечері подзвонили і сказали , що все зробили...Чому не працювало? Тому що коробка відійшла так що вижимаючи щеплення, щеплення немогло ввімкнутися так як не доставав диск до корзини... Де ділися болти з коробки і як вона трималася на одній подушці...Але знову сплило в пам'яті випадок із стартером... Питання: в когось подібне було???
Які прокладки і який ролик мінялися? Доречі стартер кріпиться 3-ма болтами. 2 з них кріплять коробку до мотору. Тобто хтось знімав коробку і не затягнув болти. вот вони і повилазили
Тільки прокладка клап-кришки...і ролик ремня ГРМ... це не важливо, бо стартер поставили і болтами закрутили ще в листопаді місяці, коробку не трогали, а якщо і могли , то як машина ще 3 місяці їздила?! а машина ніколи майже не стоїть...але як коробка змогла відійти від сцепления, якщо до більшості болтів не долізеш...
Якщо вони не були затягнуті то так і відійшла. До чого тут долізеш/недолізеш Їздила на двох болтах якими стартер притянули
може бути в мене теж трабл був міняли мені направляючі на супортах поїздив 2 місяці і почало гриміти так що аж страшно було тормозити розкручую супорта а там жодного болта всі повилітати диво як я тормозив))) колодки взагалі ніц не тримало...супорт болтався в повітрі
Якщо не направити болти на свої місця, то вони просто не закрутяться. Якщо я не помиляюсь, то один з них ще й фіксує передню подушку (принаймні на Golf2/Jetta2). Треба припіднімати мотор, щоб співпали отвори.
Я так зрозумів, що ви "наездники"! Як можна непочути удари в підкапотному просторі?????????????????????????? Причому тут "барабашка"????? Слідкуй за своїм сталевим конем і він буде тобі правдою служити!!!! Напевно ходової вже немає, раз нечути, що двигун відійшов від КПП! П.С. Я просто в шоку!!! П.п.с. В мене щось трошки стукнуло, брязнуло - вже заглядаю! Так можна і колеса находу погубити1 БАРАБАШКА ПОРОБИВ!!!!!!!!!!:D. Ваше нехлюйство і безвідповідальність до своєї безпеки і оточуючих!!!!!!!!! Вибач за прямоту! З якогось старого анекдота - миші з'їли
Звуки були тільки якщо батько пробував включити щеплення і було чутно металеве брязкання...= це по-перше, коробка трималася на полуосях і своїй подушці, до цього вона мінялася і знімалася більше 10 років тому, і до цих пір було нормально...по-третє, ну путаєте гольфи і пасати, в них двигуни і коробки по різному стоять і тому машина заводилася нормально працювала тільки на N передачі, бо щеплення не можна до кінця ввімкнути..
Достатньо одного болта не дотягнути - як можуть повилазити всі. ти замітив, що болти знаходяться в спеціальній фарбі-змазці. яка намертво фіксує того болта. Коли я міняв своє двигло - така ж штукенція повторилась з одним болтом. я його туда закручу проїду 100 км - дивлюсь знову він виліз на половину. Приїхав додому - повикручував. всадив в фарбу - затягнув і катаюсь до сьогоднішнього дня.
Ще раз говорить про те, що "сів і поїхав"!!!!!!!!!!!: Чоловіче, інколи заглядай під автомобіль і прислуховуйся до його музики!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (без коментарів)
О_о Як то по іншому? На скільки я знаю то всюди він стоїть спереду поперечно і зліва коробка прикручена. Місця кріплень мотора ті самі що й голльфах, різняться тільки подушки/кронштейни.
Є такий секрет - якщо перетягнути один з болтів кпп - всі інші з часом відкручуються а перетягнутий згодом зривається з різьби разом з кпп. В мене таке було 2 рази, причому один з них в дорозі на 2хх км Київ-Львів. Тому всі болти в машині повинні докручуватися з відповідними моментами. На жаль, наші срані майстри того не знають взагалі і все крутять на воко Хоч деколи і вгадують
Повторюся,але не путайте Гольф з Пасатом... Про гольф ви правильно написали, а компоновка в пасаті , як в тазике(ВАЗ, більш яскравого прикладу нема)...Двигун стоїть перпендикулярно як в Гольфі, хоч і однаковий... Якщо ви уважно читали перший пост, то там сказано , що машина Батька і він на ній їздить, просто за 13,5 років або більше 600 000 км , таке трапилося вперше... Дуже цікаво...я взагалі таке вперше чую...і може бути...корисна порада!
ота фіксація болтів називається контровкою, в літаках взагалі немає болтів, які б не контрилися. найпростіша фарбою (клеєм): погано те, що деколи потім розкрутити взагалі нереально... потім є ще пружинна шайба (гровер) доволі надійно, але має суттєві недоліки--дряпає фарбу, і т. д третій-шплінт--(як на задньому колесі), але, до речі, в літаках шплінт не просто розгинається, а дуже специфічним чином його кінчики загинаються на гайку.Так, що навіть якщо зріже головку шплінта, то він не випаде... самоконтрящі гайки теж нічого, але їх не ставлять в рухомі з"єднання. можна ще дротом, якщо гайок (або болтів декілька)