Бензонасос 1.8Т

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Volodumur, 27 жов 2008.

  1. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    На Пассаті Б5 2000р 1.8Т чистили інжектор,після чого машина стала набагато гірше їхати.Майстер каже що це бензонасос(форсунки стали більші в діаметрі,і насос не створює достатнього тиску).Показники 1.3 замість 6,якшо не помиляюсь мПа.Чи можа насос якось реставрувати,щоб не купувати новий за 1000грн.?Якщо ні то якої фірми брати?Можливо справа не в насосі?Наперед дякую.
     
    Останнє редагування: 27 жов 2008
  2. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Як саме чистили??? Якщо ультразвуком то треба шукати причину, можей бензонасос, но якщо просто мили інжектора за допомогою якоїсь там рідини то просто забили форсунки і тому не їде.
    Ультразвуком нагар збиває, а якщо підключають мийку то деякий нагар відкисає і залишається в форсунці, і при запуску таке відчуття як нехватає бензи. Нераджу мити інжектора краще ультразвук
     
    Останнє редагування: 27 жов 2008
    • Подобається Подобається x 1
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Дурня повна. Форсунки не могли стати більшими в діаметрі, якщо їх не розточували надфілем :) Але навіть якщо б таке сталося, тиск би в системі не впав - кількість подачі палива пропорційна не дірці в форсунці а педалі газу. Ті, хто чистили явно щось наробили і не хочуть признаватися. Якщо тиск заміряний справді в правильному місці правильним способом, значить треба шукати, що вони зламали. Насос не може здуру давати впятеро менший тиск. Тим паче, через форсунки. Якщо летить насос, то він просто перестає качати і здихає дуже швидко. Так що порада одна - їхати до тих чистильщиків і лишати там машину, доки вона нормально не поїде.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Теж в цьому переконаний.
    А бензонасос гадаю не винуватий!
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    scirocco, На Пассаті Б5 2000р 1.8Т
    а ти говориш про мех вприск.


    тиск незалежить ні від одного ні від другого, тут не мех. інжектор, а електро. насос завжди дає один тиск, постійно, від педалі газу залежить час відкриття форсунки в (мілісекундах), а отже і кількість пального як потрапило в циліндр друге діло що форсунка може не розпилювати бензин на хмарку, а псикати стуйкою і на холодну мотор буде погано працювати.


    то варіант рельний.


    могли але не від миття, а від того що машина має величезний пробіг, відповідно багато всякої бензи пройшло через отвори в мікрон, і з часом від мікрочасток отвір більшився (фізика)


    Volodumur,
    дурить, каже що небудь лшби ти поїхав.


    помиляєшся
    1 атм = 0,1 МПа (для порівняння 6атм тиск води в сисемі опалення 9ти поверхових будинків) а в тебе виходить 60 атм (для порівняння тск в системі крана вантажпідіймальністю 20 тон складаж 120атм.)
    незнаю скіль точно, але приблизно 2-4 атм повинен давати насос буває що в горячу пору року насос дає менший тиск, а раптово насос хіба згорає.


    ящо би це було так як кже він то :
    1 обороти будуть або плавати або зависокі,
    2 свічі повинні бутисорні вд переливу,
    3 хлопки в вихопній, можливо піпа каті.

    от надибав.
    стабілізоване давлення бензини в трубопроводі в режимі холостого ходу:
    з встановленим вакуумним шлангом 3.5 бар
    без вакумного шланга 4 бар
    мінімальне давлення утримання після 10 хв= 2 бар.
    твій пасат їздить на неетилованому 95 можна неетилований 92 але з зменшенням потужності.
    можна більш докладніше говорити, але тільки за умови що кажеш букви мотора і вприск?
     
    Останнє редагування: 27 жов 2008
    • Подобається Подобається x 1
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Для початку: де мили форсунки?
    Тиск міряли тільки після того, як помили форсунки? Шо ж то за майстри, якшо поставили діагноз мити форсунки, не перевіривши перед тим насос? (ці питання я б радив їм задати, наполегливо порадивши усунути дефект в роботі вприску, який з*явився після їх послуг). А також можеш сказати їм, шо купиш новий насос, але якшо проблема не зникне, то насос буде за їх рахунок.
    Машина стала гірше їхати-некоректне пояснення дефекту. Шо саме стало гірше? Недостатньо бензину (нерозвиває повну потужність), забагато бензину (великий розхід і погана тяга на низах), на холодно погано їде, нестабільний ХХ?
    Я б радив в першу чергу розібратись з тиском (регулятор, насос), взнати якою рідиною вони мили інжектор,може вони мили якоюсь бадягою і загнали насос, так само від неякісної промивки міг прийти кирдик лямбді, тому її теж треба перевірити.
    Також подивитись свічки, після промивки їм часто приходить капець. (це якшо на машині мили в робочому циклі).
    Якшо форсунки мили на стенді, то могли запороти самі форсунки, або при установці порушити герметичність, через шо машина не їде так як треба.
    В любому випадку аргументи при розмові такі: я приїхав на нормальній робочій машині, заплатив гроші, стало гірше. Прошу поставити точний діагноз в чому проблема, по факту розбиратись чия вина. Якшо діагноз буде неточний-вартість робіт за рахунок майстрів.
     
    Останнє редагування: 27 жов 2008
    • Подобається Подобається x 1
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    З чого ти взяв? Принцип роботи електронасоса однаковий на будь-якому вприску.

    відкрию тобі одну таємницю - в мех інжекторі насос теж дає один тиск. Правда більший. Тільки тут мова не про те трішки.
     
  8. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Вулиця Щирецька
     
  9. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    колєга сам приїхав до них з проханням промити форсунки

    Скоріше всього не розвиває повну потужність,а по простому-дуже поганий прийом
    Мили на стенді ультразвуком
     
  10. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Сьогодні поміняли бензонасос,і машинка ожила.Все правильно,бензонасос має бути не на 6 бар а на 4.Всім дякую за допомогу.
    Пи.Си.ЦІна насоса,кого цікавить 1300грн.
     
  11. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Мене цікавить де робили в якому був стані мотор чи новий ставили чи реставрований ?
     
  12. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Робили десь на Сихові,завтра запитаю де точно і напишу.Насос новий.
     
  13. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Не хотів створювати нову тему, тому продовжу в цій.

    Полетів бензонасос, той що стоїть на блоці. Сам бензонасос придбати не проблема, а ось дістати ебонітову прокладку - проблема. Вирізав з параніту, але вона не тої товщини, прийшлось шаманити та й не знаю на скільки її вистарчить. Питався по магазинам - розводять руками, кажуть їх вже не випускають. Може хтось з таким стикався або будуть якісь їдеї,
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)