На Пассаті Б5 2000р 1.8Т чистили інжектор,після чого машина стала набагато гірше їхати.Майстер каже що це бензонасос(форсунки стали більші в діаметрі,і насос не створює достатнього тиску).Показники 1.3 замість 6,якшо не помиляюсь мПа.Чи можа насос якось реставрувати,щоб не купувати новий за 1000грн.?Якщо ні то якої фірми брати?Можливо справа не в насосі?Наперед дякую.
Як саме чистили??? Якщо ультразвуком то треба шукати причину, можей бензонасос, но якщо просто мили інжектора за допомогою якоїсь там рідини то просто забили форсунки і тому не їде. Ультразвуком нагар збиває, а якщо підключають мийку то деякий нагар відкисає і залишається в форсунці, і при запуску таке відчуття як нехватає бензи. Нераджу мити інжектора краще ультразвук
Дурня повна. Форсунки не могли стати більшими в діаметрі, якщо їх не розточували надфілем Але навіть якщо б таке сталося, тиск би в системі не впав - кількість подачі палива пропорційна не дірці в форсунці а педалі газу. Ті, хто чистили явно щось наробили і не хочуть признаватися. Якщо тиск заміряний справді в правильному місці правильним способом, значить треба шукати, що вони зламали. Насос не може здуру давати впятеро менший тиск. Тим паче, через форсунки. Якщо летить насос, то він просто перестає качати і здихає дуже швидко. Так що порада одна - їхати до тих чистильщиків і лишати там машину, доки вона нормально не поїде.
scirocco, На Пассаті Б5 2000р 1.8Т а ти говориш про мех вприск. тиск незалежить ні від одного ні від другого, тут не мех. інжектор, а електро. насос завжди дає один тиск, постійно, від педалі газу залежить час відкриття форсунки в (мілісекундах), а отже і кількість пального як потрапило в циліндр друге діло що форсунка може не розпилювати бензин на хмарку, а псикати стуйкою і на холодну мотор буде погано працювати. то варіант рельний. могли але не від миття, а від того що машина має величезний пробіг, відповідно багато всякої бензи пройшло через отвори в мікрон, і з часом від мікрочасток отвір більшився (фізика) Volodumur, дурить, каже що небудь лшби ти поїхав. помиляєшся 1 атм = 0,1 МПа (для порівняння 6атм тиск води в сисемі опалення 9ти поверхових будинків) а в тебе виходить 60 атм (для порівняння тск в системі крана вантажпідіймальністю 20 тон складаж 120атм.) незнаю скіль точно, але приблизно 2-4 атм повинен давати насос буває що в горячу пору року насос дає менший тиск, а раптово насос хіба згорає. ящо би це було так як кже він то : 1 обороти будуть або плавати або зависокі, 2 свічі повинні бутисорні вд переливу, 3 хлопки в вихопній, можливо піпа каті. от надибав. стабілізоване давлення бензини в трубопроводі в режимі холостого ходу: з встановленим вакуумним шлангом 3.5 бар без вакумного шланга 4 бар мінімальне давлення утримання після 10 хв= 2 бар. твій пасат їздить на неетилованому 95 можна неетилований 92 але з зменшенням потужності. можна більш докладніше говорити, але тільки за умови що кажеш букви мотора і вприск?
Для початку: де мили форсунки? Тиск міряли тільки після того, як помили форсунки? Шо ж то за майстри, якшо поставили діагноз мити форсунки, не перевіривши перед тим насос? (ці питання я б радив їм задати, наполегливо порадивши усунути дефект в роботі вприску, який з*явився після їх послуг). А також можеш сказати їм, шо купиш новий насос, але якшо проблема не зникне, то насос буде за їх рахунок. Машина стала гірше їхати-некоректне пояснення дефекту. Шо саме стало гірше? Недостатньо бензину (нерозвиває повну потужність), забагато бензину (великий розхід і погана тяга на низах), на холодно погано їде, нестабільний ХХ? Я б радив в першу чергу розібратись з тиском (регулятор, насос), взнати якою рідиною вони мили інжектор,може вони мили якоюсь бадягою і загнали насос, так само від неякісної промивки міг прийти кирдик лямбді, тому її теж треба перевірити. Також подивитись свічки, після промивки їм часто приходить капець. (це якшо на машині мили в робочому циклі). Якшо форсунки мили на стенді, то могли запороти самі форсунки, або при установці порушити герметичність, через шо машина не їде так як треба. В любому випадку аргументи при розмові такі: я приїхав на нормальній робочій машині, заплатив гроші, стало гірше. Прошу поставити точний діагноз в чому проблема, по факту розбиратись чия вина. Якшо діагноз буде неточний-вартість робіт за рахунок майстрів.
З чого ти взяв? Принцип роботи електронасоса однаковий на будь-якому вприску. відкрию тобі одну таємницю - в мех інжекторі насос теж дає один тиск. Правда більший. Тільки тут мова не про те трішки.
колєга сам приїхав до них з проханням промити форсунки Скоріше всього не розвиває повну потужність,а по простому-дуже поганий прийом Мили на стенді ультразвуком
Сьогодні поміняли бензонасос,і машинка ожила.Все правильно,бензонасос має бути не на 6 бар а на 4.Всім дякую за допомогу. Пи.Си.ЦІна насоса,кого цікавить 1300грн.
Не хотів створювати нову тему, тому продовжу в цій. Полетів бензонасос, той що стоїть на блоці. Сам бензонасос придбати не проблема, а ось дістати ебонітову прокладку - проблема. Вирізав з параніту, але вона не тої товщини, прийшлось шаманити та й не знаю на скільки її вистарчить. Питався по магазинам - розводять руками, кажуть їх вже не випускають. Може хтось з таким стикався або будуть якісь їдеї,