бензонасос пассат б3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем олежка, 16 кві 2015.

  1. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    підкажіть будласка! у мене така проблема з пассатом б3 моноінжектор . в чора їздив до Львова подорозі почало машиною дєргати спочатку при 70км а потім при 50км і внаслідок машина стала , на холостих працювала нормально а тільки добавляєш газу обороти падають відпускаєш педаль газу знову ростуть . постояв хвилин 10 завів і все внормі проїхав десь 1км і знову машина просто стає але неглохне. ПІДКАЖІТЬ ЩО ЦЕ ТАКЕ!
     
  2. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    Вскривай бак прочисть бензонасос поміняй паливний фільтр. ще може бути забита ігла(форсунка)в моноінжекторі яку також тре чистити.
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    шо-шо почало робити??? :eek:
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Фанарь, симптоми не такі будуть. І забити ту форсунку на моніку не реально помоєму... Скіки їздив ніколи не мав проблем. Та й там згрубша пофігу як вона розпилює, краще гірше... Головне шоб лило і їхати буде.
    Насос може бути. Якщо не забито то міряти тиск насосу.
     
  5. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    дякую попробую зняти насос і почистити .
     
  6. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    [
    QUOTE="Shaggy, post: 211470, member: 839"]Фанарь, симптоми не такі будуть. І забити ту форсунку на моніку не реально помоєму... Скіки їздив ніколи не мав проблем. Та й там згрубша пофігу як вона розпилює, краще гірше... Головне шоб лило і їхати буде.
    Насос може бути. Якщо не забито то міряти тиск насосу.[/QUOTE]
    скажіть будласка! я заміряв тиск на бензопроводі перед моноінжектором є 0.8 атм це означає що здох бензонасос . Мені сказали що підходить Вазівський скажіть це правда? якщо так тоді від якої ? тому що пасатовський дуже дорогий за б.у хочуть 800гр
     
  7. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    скажіть будласка! я заміряв тиск на бензопроводі перед моноінжектором є 0.8 атм це означає що здох бензонасос . Мені сказали що підходить Вазівський скажіть це правда? якщо так тоді від якої ? тому що пасатовський дуже дорогий за б.у хочуть 800гр
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    0.8 то замало. Б/У насос то викинуті гроші. поняття вазівський насос відносне там було пару видів. Тобі піде любий насос який дасть в стінку 6 бар і має зворотній клапан. Все решта можна присобачити
     
  9. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    дякую !
     
  10. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    скажіть будласка яким має бути тис перед моноіжектором ? тому що я сьогодні поставив новий бензонасос і поміряв тис перед моніком є 1 атм
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Мінімум 4 бар
     
  12. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    На мою думку нормальний тиск для моніка на заведеній машині.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Для нового насосу замалий... Монік буде робити меньш більш при тиску мін. 1.2. При одиниці вже може бракувати палива на високих обертах.
    Скоріше всього насос якийсь "левий китай" . нормальний насос 7-8 бар в стінку дає
     
  14. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Людина міряла тиск у системі, а не тиск в стінку...
     
  15. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Книжка пише що для моно 80-120 кПа нормально а після 5 хвилин і 50 кПа . тобто 0,8-1,2 і 0,5 відповідно. vw_passat_b3_b4_1988-1996_tr.jpg
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На моноінжекторі неможливо без приспособи виміряти системний тиск.
    До моніка підходить два шланги - один вхід, другий злив у бак. Так от вхід - це і є тиск в стінку - бо прямо з насоса без редуктора. Редуктор на моніку стоїть зразу коло форсунки і підключитись між форсункою і редукційним клапаном досить проблематично. Другий шланг - це є возвратка в бак - фактично самотьок там бензин під невеликим тиском
    Ця книжка бреше. На практиці монік при такому тиску працює нестабільно. Тих 0.5 бара - це залишковий тиск а не робочий. Це означає що коли виключиш запалювання то тиск має впасти до 0.5 і так тримати. Щоб коли ти через годину захочеш завести машину і вкл. запалювання тобто запустиш насос то тиск в системі відновиться за пару мілісекунд. Якщо тиск впаде до нуля то треба крутити запалюванням щоб відновити тиск . тобто це є признак коли машина заводиться з пів тика, а коли треба довго маслати стартером
     
  17. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    kym, розясни будь-ласка чи правильно я розумію роботу насоса на моно. Насос живить релюшка в Блоку запобіжників . Коли вмикаєш зажигання то насос накачує тиск , доки регулятор тиску який стоїть в монику не дасть сигнал мозгам вимкнути насос. Так? Роботою насоса керує регулятор тиску через мозги чи напряму , чи регулятор до насоса взагалі немає відношення? І якщо я відєднаю подачу від моніка всавлю трійник з манометром , то можна заміряти тиск.

    В мене на приборці загоряється жовта лампочка ( двигун з блискавкою) . Одні кажуть що це чек - помилка . Книжка пише що це недостатній тиск палива. Але лампочка засвічується коли машина працює на газу.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трохи не так. Регулятор не вимикає насос. Насос вимикає компютер через команду на реле насоса. Через ДХ компютер бачить оберти двигуна і відповідно планує роботу. Якщо двигун не завівся то при вкл. запаленні через 7 секунд компютер дає команду реле відключити насос щоб даром не крутив. Якщо двигун завівся то насос постійно працює.
    Регулятор тиску регулює робочий тиск для форсунки. Всю лишню бензину скидує в бак. крім того насос в баку теж має зворотній клапан який тримає певний тиск. Якщо тиск завеликиий то насос скидує паливо в бак. чим більший тиск насосу тим краще - форсунка краще розпилює і меньший розхід бензини. чим більший тиск насосу в стінку тим довше він служить - бо є запас по тиску
     
  19. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Дякую. А як щодо лампочки , вона може показувати знижений тиск , чи це яка інша поломка?. Виходить якщо машина працює на газу , то відключена форсунка а насос всеодно працює. Можливо варто його відключати щоб від даром не маслав?. І що таке тиск в стінку? Як перевірити ? Відєднати подачу і заглушити манометром?
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ні. Насос мусить працювати щоб у разі відключення газу чи при переході на бензин автомобіль не заглох, а продовжував працювати.

    Саме так. На подачу накрутити манометр.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)