Бензонасос спричиняє скачки обертів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sasa, 13 вер 2010.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Проюлема для мене не зрозуміла і важка для вирішення тому звертаюсь до клубу можливо якісь поради/думки будуть.
    Пацієнт: 1P(1,8) повний інжектор Digifant 1991рв без діагностичних розємів.

    На холодну. Повертаю ключ, підвісний насос жужжить, щолкає реле, насос перестає жужжати, ключ в положення старт - заводиться зразу... і починаєтья.
    Реле №80(реле бензонасоса) починає щолкати. Тільки оберти падають до 1 тис/хв реле щолк і оберти зростають до 2000, знов щолк і падають до 1 тис... знов реле щолкає і оберти зростають. Реле щолкає з приблизною частотою 1-2 рази на секунду. Збоку це виглядає ніби я підгазовую хоча педалі газу я не рухаю.
    По мірі прогріву частота щолкання зменшується і хвилини через 3 перестає.
    Газування педаллю газу ситуацію не змінює. Тобто якщо я тримаю педаллю 2000 обертів то щелчок реле збільшує оберти десь на 500.

    Підставляли завідомо робоче реле і мозги - ситуацію не змінило.

    В кого які думки?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Да... хитра ситуація... навіть не знаю що сказати..
    Тре для початку все по поличках.
    Оберти ХХ в режимі прогріву двигуна залежить від ДТОР і від ктуатора ХХ. Сигнал з ДТОР іде на контроллер і контроллер управляє актуатором... тобто добавляє зменьшує повітря взалежності від температури.
    Реле насоса на пряму не звязано з контроллером...воно само подає сигнал на контроллер що включений бензонасос...з контроллера на реле сигнал не іде. Реле звязане з замком запалювання і в самому реле має стояти мікросхема - таймлер, яка відключає реле через 10-15 сек якщо машина не завелася( це не мішало б перевірити бо були інші варіанти виконання...з другими реле). . Щелкання реле означає що насос відключається - включається - це може бути повязане тільки з замком запалювання, або з самим реле, або з комутацією реле. Якщо реле міняв на завідомо робоче - значить перший і третій варіант. Неясне питання чому гуляє ХХ...він з бензонасосом не звязаний на пряму.... насос або дає бензин або не дає і чому з прогрівом пропадає... Скоріше всього тут є дві причини. То що я описав повязане з реле і неправильно працює якийсь з датчиків вприску в режимі прогріву. Шкода що твій контроллер не діагностується компютером.... то напевно треба все попорядку промірити мультимером і осцилографом.... хіба ще якісь ідеї в голову залізуть.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мультиметром я поміряв ДТОР і лямбду - працюють. Дтор абсолютно співпадає з графіком. Лямбда пригає в правильних межах. Підключена вона чи ні на щолкання реле не впливає. Сьогодні спробую перед заведенням відключити ДТОР.

    Хто такий актуатор?

    Це цікаво. Подумаю в цьому напрямку.
    Що ще міряти?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Його ще називають регулятором ХХ - це така штука коло клапанної кришки до неї з одної сторони підходить повітря від фільтра а друга трубка вививодить повітря поза ДЗ, а в торець іде електоро розйом на два контакта (немаю малюнка під рукою).
    Але щось мені так скочило в голову що то може бути проблема виключно звязана з реле... щось його садить і насос перестає качати і оберти падають потім різко починає качати ... якщо то відбувається в інтерваді 0.5сек то ХХ може гуляти з причини: є бензин нема бензини.. Провір замок запалювання і всю комутацію реле... тобто ту панельку на якій стоїть реле... може там щось підгоріло і поки холодне поганий контакт а як нагріється контакт є... незабудь що через реле насосу іде до 15 а струму
     
  5. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Можна в розріз від безонасосу до форсунок поставити індикатор за допомогою якого можна перевірити постійність та величину тиску бензину. Якщо він міняється то тоді звязано якось із реле подачі бензину.
    В мене гуляли оберти із за негерметичних та порваних повітряних патрубків, поміняв - працювало стабільно, правда певний час. Зара знову буває на холодну правда дуже рідко можуть гуляти оберти від 400до 2000 обертів, але це може тривати кілька секунд, потім стабілізується. А в основнуму на холодну коливаються оберти 700-1100, через хвилини 3-5 стабілізується на 900.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ідея конечно цікава. але де ж його взяти недорого?

    Та й з іншої сторони питання в тому що машина не глохне а навпаки набирає обертів... і реле щолкає при цьому. До чого воно тут? адже дігіфант не має ніякого датчику тиску палива!?
     
  7. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Так його не потрібно купувати, там де ремонтують інжектори, вони і потестують. Мені тестували. А для чого його купувати ...
    щодо датчику тиску палива - чому немає?!
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я б хотів сам це все проробляти бо впевнений що це не останній глюк на інжекторі 1991 року.
    а де він?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не існує якигось спеціальних індикаторів і датчиків тиску палива. Є рідинний манометр і система перехідників. На деяких американцях зустрічав датчик мінімального тиску палива. А на европейцях ніхто не ставить.
    а ти що так і не знайшов причини скачків...?
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ні. Просто весь цей час машина простояла в гаражі. я міняв всякі паливні трубки, відкатував колеса міняв резину, лакував кронштейн запаски, обшивав руль....
     
  11. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ех хлопці вже давно треба бути знайомим з англіцкою мовою. Oil Pressure Switch - Датчик тиску масла. Ми ведем розмову про паливо.
     
  13. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Помилково не ту ссилку дав, вот до прикладу на екзісті:
    http://exist.ua/price.aspx?sr=29&pid=32F00010
    Bosch 0 280 160 747 Применяемость Регулятор давления топлива
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Регулятор тиску це не індикатор тиску....зовсім різні речі
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Забігався і завтикав відписатись. Завдяки тому що Кум любязно погодився підїхати в мій гараж було зясовано хто клацає і чому. Як виявилось КСХХ при наближенні його обмотки до металу починав клинити спричиняючи скачок обертів і клацання реле. Поки що поставили резинову проставку щоб уникнути "зближення".
    Вчора був у свого старого майстра у якого є стробоскоп і газоаналізатор... ясна справа що у мене переливала машина... СО було !6! замість 1. Воно заганяло лямбду і здавалось німи вона здохла хоча справна. Виставили СО і запалення. Тепер добре їде і все ок. Єдине що залишилось - незначне правання ХХ. Буду розчехляти додатково.
     
  16. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    доброго вечора... щось схоже і у мене... щолкає реле... знаходиться воно на блоці всіх релюшок... щолкає воно постійно... IMG_2592.JPG
     
  17. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    при його щолканні скачуть оберти як у автора.... рідко буває що на ходу таке враження ніби круїз контроль...)) машинка тупить, оберти (холості) з періодичністю секунд 7 пропадають на пів секунди... прошу порад... думаю купляти новий ДТОР але вагаюсь ще... не знаю чи в ньому проблема... в неті вичитав що це реле нібито на підігрів "ежа''... пассат б4 1.8 ADZ
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Думаю що не в ньому. поганий ДТОР має інші симптоми. Треба вияснити чому реле клацає... а потім далі дивитись. Клацання реле то наслідок чогось
     
  19. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    чи може комп'ютер сприйнявши показ поганого ДТОР влючати виключати реле?
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні....Реле буде клацати коли десь погана земля, дроти закоротили чи щось на те подібне
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)