Бензонасос

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем whatforl, 13 вер 2012.

  1. whatforl

    whatforl Active Member

    Авто:
    vw scirocco
    Перейшов на моно інжектор,в звязку з цим встало питання бензонасосу.Скоріш за все буду ставити погружний насос,піДКажіть як і шо??Що треба докупити до датчика палива,чи треба якусь гофру на бензонасос.знаю що він охолоджується в бензині.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Подивись на дірку в баку чи залізе разом з пласмасовою оправкою і механізмом рівня бензини.... в старших моделях була маленька. і тре подумати як його закріпити щоб не хитався
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Кум сказав вірно! все залежить від "горловини" бензобаку (де стоїть датчик рівня пального) в мене на Г2 стоїть з вузькою але під неї і погружний насос є (правда велика рідкість) а під широку валом на шроті (мабуть і бензодак непроблема знайти).
     
  4. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Бензобак на Сірокко знайти - це велика проблема.
    А ще більша проблема - це знайти помпу підкачуючу, погружну.
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    маю, кому потрібно?
    Зовсім не проблема, скільки штук треба?
    Гарно встає погружний насосик від інжекторного ВАЗа. наприклад BOSCH 0 580 453 453
    Ніяких кріплень чи шось тогово мутити не потрібно. Він буде втебе висіти просто на шлангу. Саме так висить підкачуючий насос в інжекторних сірків з заводу.
    До речі сьогодні мабуть буду витякувати свій підкачуючий погружний і ставитиму від ВАЗа, постараюсь зробити фото.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене є якийсь уставший насос з ветно, там вроді є якісь сіточки і корпус... вже точно не памятаю - як треба буде маяч, подивлюсь.
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Пані Чортопхай ! Уклінно Вас прошу - не перетворюйте будь-ласка на флудилку і цю тему теж !

    По темі.
    Автор теми мав би вказати, що переходить (на Сірокко) з 1,3 карба на 1,8 мі.
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Поясніть мені, та й думаю багатьом буде цікаво, як з девайсу під номером 1 зробити те, що під номером 2 ?
    [​IMG]
    Це з Гольфа. З Сірка немаю. Але принцип той же.
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ніяк! В мене на Г2 з карбом стояв №1, а на вприску №2 (це під вузьку горловину). І в один недуже прекроасний момент зламався насос приблизно в місці де стоїть пружинка на подаючій трубці (вище реостата), а №1 валявся без діла. В них лише посадочне місце одинакове (діаметр горловини), подача зміщена, є обратка, взаємозамінні поплавок і реостат все інше відрізняється. Я довго мудрував, в кінцевому випадку купив клей для пластику (для пістолета) і попаяв рідний "армуючи" місця пайки наждачним папером на тканевій основі, вже років 3-4рі працює відмінно, тільки контролював щоб реостат міг вільно рухатися по салазках.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)