Безпека авто

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем vovik07, 24 лис 2019.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Відколи купив Турана , задався питанням як додатково ускладнити життя крадіям . Машина часто стоїть біля будинку і заводська сигналізація - це фактично центральний замок з радіоуправлінням . Відкрити машину це не проблема . Звичайно ще є іммобілайзер , і тут є одна ідея яку мені підказав знайомий. В нього діагностичний розєм перепаяний під не стандартний. Тобто в моєму випадку я розєм ОБД2 відкусую і впаюю інший розєм , наприклад від магнітоли. І роблю перехідник , магнітолла - ОБД2. Щоб можна було через перехідник продіагностувати авто. Що це нам дає. Коли відкриють авто , то за допомогою тогож ВАГкома можна без проблем прописати новий ключ . І вуаля ....Звичайно булоб не погано додатково механічно блокувати кпп чи педалі . Але це не зручно коли їздиш на короткі відстані . Або "секретка " , зараз думаю що можна рубанути в свого дизеля , щоб в бортовому не вискакували помилки...
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В цьому розйомі фактично задіяна одна ніжка ... 7..... це і є інформаційна... решта звичайне живлення і земля... на ній за звичай біля 11в... меньше ніж на АКБ плюс якої сидить на 16 ніжці... тобто вирахувати в любому розйомі інформаційну ніжку раз плюнути... роблять інакше... просто ховають діагностичний розйом у інше місце ніж має бути в моделі машини з заводу... можна так заховати що сам забудеш за рік чи більше...))))) мав таке на Туарегу... господар годину шукав розєм який сам заховав)))
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    І так от просто казати що прописати новий ключ легко, то не зовсім правда. Німаки якось так придумали, що підключитися до блоків керування то тре ввімкнути запалювання, і не просто ввімкнути, а так, щоб іммо сподобався ключ, яким ввімкнули запалювання, в іншому випадку, що б ти не робив, блоки не будуть сприймати жодних команд з обд2.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Воно то так... але живлення на 7 ніжці є завжди чи вкл запалення чи ні ....провіряв... тобто вхід в бортовик є відкритий... дальше вони напевне розривають землю виключеним/виключеним запалюванням.. бо в діагностичному розємі є дві землі і якщо підключитись до неправильної землі то не підключишся до діагностики. Дальше не копав але думаю є якийсь метод підключитись до бортовика без запалювання... Хоча з другої сторони при вкл запалювання запускається операційка в бортовику.... а як не запущена операційка то як програмно щось робити... взагалі цікава тема ... щось ніколи над тим не задумувався
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)