Добрий день. Вчора був у майстра і поміняв водяну помпу, після того по дорозі замітив що почало блимати лампочка акумулятора. Перевірив ремінь - натянутий. У мене підозра що майстер забув поставити прокладку до роліка, і зараз ролік трішки дотягується до защити і чути як трішки шуршит. (Лампочка акумулятора при влюченому зажиганні горить, при роботі двигуна гаситься і потім починає блимати, але блимає не дуже ярко як при включеному зажиганні - ледве видно). Що ви думаєте по цьому поводу?
То перший признак, що треба помняти щітки, або занизькі оберти двигуна!!! Потримай машину на обертах -2500 -3000 об/хв і подивись уважно на щиток, якщо перестане-то спочатку до щіток (найпростіше).Якщо щітки в нормі, то за дрина і до майстра:D
Все таки спочатку перевір генератор. Можливо після заміни помпи ремінь генератора натягнувся сильніше вал генератора чуть скривило і або щітки, або сам колектор стерся і не контаче
Дякую всім за підказки! 1. KUM був правий - ремінь бувдуже натянутий. 2. майстер забув поставити прокладку до роліка, і ролік трішки дотягуєвався до защити. (в комбінації з першим давало мігання лампочки).