Доброго всім дня. Маю проблеми з хостими обертами на Б5(1997р,1.8,ADR). Коли заводити машину на холодно то оберти взагалі відсутні, треба підгазовувати щоб прогріти, на прогрітому дивигуні практично нічого не міняється, деколи оберти тримаюся на 350-450. Діагностика показує,що помилка в блоці дросельної заслонки. Цей блок продається тільки в зборі, і коштує недешево. Можливо хтось мав подібну проблему або знає майстра який може зремонтувати цей блок. Наперед вдячний.
ЇЇ треба зняти і почистити. Після того на діагностику і провести адаптацію. Якщо не поможе то блок на заміну. Які коди помилок видала діагностика... що каже тест виконавчих механізмів по ДЗ...?
Мав таку проблему рік назад,як почув скільки воно в зборі коштує, зробив сам там стоїть не кроковий двигун, а звичайний колекторний, адаптації після шаманства з тою штукою робити не потрібно. До тої штуки йде 4 дроти - два +\- двигуна, ще два на кінцевик. В тебе - або контакти кінцевика не замикаються і відповідно регулятор нічого не регулює, або щось з механікою - не працює сам двигун, або шестерні стерлись. Перевірити це все можна тестером (кінцевик) і два дроти на +/- акуммулятор для перевірки чи працює електродвигун. Послідовно з двигуном підключав лампочку 12В, так як від 12В моторчик дуже шустро ганяє туди сюди, а в крайніх положеннях він просто тормозиться в корпус, так як кінцевик відключений. В мене 4х контактний розєм - два верхніх контакти - мотор, нижні кінцевик. Коли подаєш +/- на моторчик - шток має їздити туди сюди. Якщо жужить а шток на місці - шестерні, якщо нічого не жужить - моторчик здох. Тестер ставиш на "прозвон" і підключаєш на нижні контакти, якщо в шток нічого не впирається контакти мають бути не замкнуті, коли натиснути пальцем - замкнуті. От в принципі і вся нехитра перевірка. Контакти там можна регулювати, можливо вони просіли, чи вискочили з свого місця. В мене трохи по іншому було, контакти кінцевика зламались всередині і були замкнуті завжди, бортовий комп. думав ніби завжди холості, і після 2000 обертів форсунка відключалась. Незручно було їхати Так як контакти там хитрі дуже - нові вирізати з чогось ніяк не виходила, спайка старих оловом тримала максимум 3 дні, я їх взагалі викинув, а замість них зробив таку штуку - на верхню частину корпусу приклеїв шайбу,припаяв туди провід, верх кінцевика бронзовий, до нього також провід. Пружина яка там є відводить оцей бронзовий верх на міліметр від шайби - розімкнуто, якщо натиснуто - замкнутий. Провідки взяв мякі багатожильні, вже рік їжджу, ще туди не дивився.
На цоьму двигуні інакша ДЗ. Там сама заслонка відривається не ричажками а кроковим двигуном, а кут відкриття формує компютер.
Блок заслонки вже купив новий. Завтра поїду щоб замінили. Порадьте що робити з старим?? Близько тижня він працював нормально оберти тримались так як треба. Можливо сам направився)))) Але ризикувати не буду поставлю новий. Капєц як важко без обертів їздити.
Та може він добрий тільки почистити треба було. але то треба провіряти Як надумаєш викидувати можу забрати по ціні металу на експерименти... або попробувати відремонтувати... а ти його продаш потім
Кум якщо щось вийде напишеш звіт!? Якщо не секрет фірми Бо на багатьох нових авто подібна конструкція.