Блок дросельної заслонки (Кроковий елетродвигун)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Mimino, 15 січ 2011.

  1. Mimino

    Mimino Початківець

    Авто:
    B5
    Mondeo3
    Клубна карта:
    000064
    Доброго всім дня. Маю проблеми з хостими обертами на Б5(1997р,1.8,ADR). Коли заводити машину на холодно то оберти взагалі відсутні, треба підгазовувати щоб прогріти, на прогрітому дивигуні практично нічого не міняється, деколи оберти тримаюся на 350-450. Діагностика показує,що помилка в блоці дросельної заслонки. Цей блок продається тільки в зборі, і коштує недешево. Можливо хтось мав подібну проблему або знає майстра який може зремонтувати цей блок. Наперед вдячний.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ЇЇ треба зняти і почистити. Після того на діагностику і провести адаптацію. Якщо не поможе то блок на заміну.
    Які коди помилок видала діагностика... що каже тест виконавчих механізмів по ДЗ...?
     
    Останнє редагування: 16 січ 2011
  3. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Мав таку проблему рік назад,як почув скільки воно в зборі коштує, зробив сам :yes:
    там стоїть не кроковий двигун, а звичайний колекторний, адаптації після шаманства з тою штукою робити не потрібно. До тої штуки йде 4 дроти - два +\- двигуна, ще два на кінцевик.
    В тебе - або контакти кінцевика не замикаються і відповідно регулятор нічого не регулює, або щось з механікою - не працює сам двигун, або шестерні стерлись.
    Перевірити це все можна тестером (кінцевик) і два дроти на +/- акуммулятор для перевірки чи працює електродвигун.
    Послідовно з двигуном підключав лампочку 12В, так як від 12В моторчик дуже шустро ганяє туди сюди, а в крайніх положеннях він просто тормозиться в корпус, так як кінцевик відключений.
    В мене 4х контактний розєм - два верхніх контакти - мотор, нижні кінцевик.
    Коли подаєш +/- на моторчик - шток має їздити туди сюди. Якщо жужить а шток на місці - шестерні, якщо нічого не жужить - моторчик здох.
    Тестер ставиш на "прозвон" і підключаєш на нижні контакти, якщо в шток нічого не впирається контакти мають бути не замкнуті, коли натиснути пальцем - замкнуті.
    От в принципі і вся нехитра перевірка.
    Контакти там можна регулювати, можливо вони просіли, чи вискочили з свого місця.

    В мене трохи по іншому було, контакти кінцевика зламались всередині і були замкнуті завжди, бортовий комп. думав ніби завжди холості, і після 2000 обертів форсунка відключалась. Незручно було їхати :)
    Так як контакти там хитрі дуже - нові вирізати з чогось ніяк не виходила, спайка старих оловом тримала максимум 3 дні, я їх взагалі викинув, а замість них зробив таку штуку - на верхню частину корпусу приклеїв шайбу,припаяв туди провід, верх кінцевика бронзовий, до нього також провід. Пружина яка там є відводить оцей бронзовий верх на міліметр від шайби - розімкнуто, якщо натиснуто - замкнутий.
    Провідки взяв мякі багатожильні, вже рік їжджу, ще туди не дивився. :yes:
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На цоьму двигуні інакша ДЗ. Там сама заслонка відривається не ричажками а кроковим двигуном, а кут відкриття формує компютер.
     
  5. Mimino

    Mimino Початківець

    Авто:
    B5
    Mondeo3
    Клубна карта:
    000064
    Блок заслонки вже купив новий. Завтра поїду щоб замінили. Порадьте що робити з старим?? Близько тижня він працював нормально оберти тримались так як треба. Можливо сам направився)))) Але ризикувати не буду поставлю новий. Капєц як важко без обертів їздити.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та може він добрий тільки почистити треба було. але то треба провіряти
    Як надумаєш викидувати можу забрати по ціні металу на експерименти... або попробувати відремонтувати... а ти його продаш потім
     
  7. Mimino

    Mimino Початківець

    Авто:
    B5
    Mondeo3
    Клубна карта:
    000064
    Напиши в пп свій моб.
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Кум якщо щось вийде напишеш звіт!? Якщо не секрет фірми:) Бо на багатьох нових авто подібна конструкція.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та який там секрет.... як вийде напишу...і як невийде теж напишу....))))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)