Авто vw jetta 1.6i, АКПП, 2007р.в. На панелі приборів загорілись коди ABS, кермо, ручник, зумер сигналить 3 рази, електропідсилювач керма пропадає, стрілка заправки скаче, спідометр вирубається. Які в кого думки? Хто з таким стикався? Як і де підшукати підходящий блок ABS, і толкового майстра, і чи дійсно проблема з блоком ABS? Всі фішки, з'єднання електрик провіряв, причину не визначив(
Поганий контакт на землю. Значить не все перевірив. Бортовий думає що не вистачить йому наявної потужності і відключає всі блоки які вважає непріоритетними (таке стається коли їдеш на самому акумі і зарядки нема, по мірі просідання акума комп вирубує всі непріоритетні блоки, стараючись зберегти двигун заведеним - першим вимикає абс, потім кліму\комфорт, потім електропідсилювач керма, потім кліму, потім подушки безпеки...).
Сьогодні електрик весь день бавився, і нічого не зробив. Говорив, що клеми теж знімав, і від генератора те саме. Машину після ДТП рихтували, і торпеду міняли, через два дні як забрав з сервісу, це все повилазило
Знайшов на одному форумі опис ідентичний моїй проблемі. Але потрібно точно діагноз поставити, що це блок ABS накрився, бо б/у 2700грн коштує.
Можливо комусь знадобиться інформація. Майстра по блоках abs у Львові не знайшов. Прийшлось зайнятись ремонтом самостійно. Зняв блок, вскрив електронну частину, виявив згорівший конденсатор(мікрочіп, хз як воно правильно називається). Знайшов ідентичний блок abs на шроті за 2000грн (100% співпадіння цифр і букв). Поставив блок, прокачав гальма. Спідометр, підсилювач керма і датчик палива запрацював, але abs далі не працював і помилка на табло нагло світилась. Підключили діагноста Васю, який писав "нет связи с блоком управления abs". Поїхав до Володі на Замарстинівську 122, він перекодував блок і вуаля, abs працює, помилки зникли, табло чисте.