Купив три місяці назад нові колодки. Потроху авто втрачало накат, думав супорт підклиює, але ні, колодка. Во така херня бракова:
ух ти, я такі вже 2 комплект на переді катаю, і вроді все гаразд. навіть тут на форумі рекомендував як хороші колодки по доступній ціні. а тут диви, або виробник вже зіпсувався, або просто брак попався.
Напевно на мене попало. Ціни непамятаю, но вроді вони нездешевих. Ліве колесо без проблем, а на правому халепа. Тра знову купляти цілий комплект. Вчора з Високо замку спускався на третій передачі, поки доїхав додому колісний диск був дуже горячий, а гальмівний синій, но ще не світився. Поки ступічний підшипник і ШРУС мовчать, може обійдеться тільки заміною колодок. Які зараз купляти, що порадите?
гадаю що за підшипник і ШРУС можеш не переживати. висока температура для гальмів природне явище, вони цього не бояться. у мене задній супорт був заклинив, то диск був червоний як сонце. тим не менше ні підшипнику ні диску ніц не сталося. а ти певен шо проблема в колодці? може супорт десь підклинює, або направляючі? мабуть ти її туди мусів ставити рівною. і при правильній роботі гальмівного супорта так викривити колодку гадаю що не можливо. я ставлю на супорт або погану установку колодок.
Круто їх в горбатого зліпило... може направляючі підклинюють? Теж чув що непогані колодки. Але особисто брав TRW (вони ж Lukas). Під 239-ті в автозапчастинах на Кульпарківській, 158 - давав 200грн (два роки тому ). Єдина проблема при заміні - заширокі колодки, а так як диски в мене фактично не зношені, то замінити по 2 колодки на диск за раз не зміг. Прийшлось спочатку ставити 1 стару / 1 нову і притерати її.
я ставив собі такі самі,але купляв їх за 100грн!!і тепер задумався як це давно було якщо ти 2 роки тому давав 200,значить я купляв до подощання долара!! і тільки післявчора поміняв на такий самий комплект,який купив в "Сигналі" за 170грн,хоча вони спочатку хотіли теж 200
Я перепробував колодки фактично всіх основних виробників. Найкраще з громадянських тормозять Ferodo. Далі вже йдуть спортивні бренди, але то питання зовсім інших цін.
Собі купував Ferodo FQT,260 грн,дуже задоволений,не пищать навіть при дуже агресивній їзді,тай служать добре.
Я теж схиляюсь до думки що то не в колодках проблема, десь підклинило колодку , або неправильно поставив. 80% виходу з строю запчастин це людський фактор!
+1. я би перед установкою нових колодок наполегливо би радив дослідити супорт. щоб з новими колодками не сталось того самого.
Та вже прям. Поставив колодку так, що метал погнуло Чи нагрів колодку, аж так, що її перекосило, причому не в бік диска а в зворотньому. Ти колись бачив гарячий метал? Їсти готував? Баняки і пательні сильно гнулися від нагрівання? На фото чітко видно, що металева пластина колодки зазнала термічної деформації. А це означає, що в ній використано неприпустимий сплав, до того ж і погано змішаний. Тобто метал фактично виконав роль біметалевої пластини, коли один з компонентів від нагрівання розширився більше ніж інший і через стримування зігнув пластину. Можна припустити, що ці колодки зроблені з якогось сміття. Це якнайяскравіший приклад неякісної продукції, причому це не помилка виробництва а свідомий обман. Я б на місці автора теми подав би в суд на продавця, кращих доказів обману споживача не придумаєш. А ще це може комусь врятувати здоров'я, хто зна. P.S. Ростик, ти коли купував ці колодки, читав, що на коробці найбільшими буквами написано? Якщо так то чому дивуєшся, що там брак?
абсолютно не захищаю виробника колодок, але не маю такого яснобачення, щоб зробити хімічний аналіз сплаву на відстані. А чому ж тоді 1 колодка зі сміття, а решта 3 не зі сміття? складається враження шо ти не в Україні живеш, а десь у США. При подібного роду вигуках завжди згадується сюжет із фільму "Лжец, лжец" із Джимом Керрі в гол. ролі. Він там в епізоді, коли забирав машину з арештмайданчика, теж викрикав "до суду, до суду" і йому там досить популярно пояснили....... з.і. ніхто не відстоює якість цих колодок, автор теми висновок зробить і сам, але чого піднімати такий кіпіш з поради одноклубникові перевірити супорт? невже буде краще, коли автор поставить нові колодки і з ними станеться щось схоже?
По досвіду про колодки TRW та FERODO TRW - ходять довго і нудно до 50 а то й 80 тищ. Жосткі. Добре пиляють гальмівний диск . Або гальмують або ні, середини не існує (читай нижче про FERODO) FERODO - ходять менше ніж TRW 30-50тищ, зато відчуваєш весь діапазон гальмівних зусиль! Це просто кайф! це треба відчути! Дякую scirocco, що в свій час мені їх порекомендував. По темі: колодки, що зображені на фото фірми BRECK -одні з дешевших по гуртових цінах, просто хороші ділки їх піхають по хороших цінах.
Орест, ти правий на 100відсотків, я Юрі тогож вечора показав і він був вражений, такого ще не бачив. Я мав в своєму користуванні трохи авто і вмію їх ремонтувати - слюсар з ремонту автомобілів 6 розряду, чим горжуся. Завтра їду купляти пасатовські цапфи з дисками і супортами, вони менш геморні і гальмують краще. п.с. Супорт в повністю справний. На рахунок погнутої колодки, я їх міняв ще восени(її видать потрохи плющило-3 місяці). Штамповка, метал і розміри - га@но.
Справа саме в розмірах! Намагаюсь відстояти свою думку, нікого не захищаю. Судячи з першого фото(нерівномірність зношення колодки) видно що її перекосило, і якщо автор теми покладе її на рівну площину металом(площиною на яку тисне поршень) то буде видно що промалюється паралельна лінія площини на якій лежить колодка та плошини гальмівної накладки. А це підтверджує мою теорію. Я все таки вважаю що то проблема з перекосом, а от по якій причині чи то неправильно встановлено чи має виробітку супорт, чи щось потрапило під колодку дивіться самі. Писав відповідь для того щоб через пів року не було подібної теми тільки з колодками Феродо чи іншими.
Тут треба не хімічний а фізичний аналіз. Власне він вже був зроблений і результати показані. Різний вигляд колодок я вже писав чому - погано розмішаний сплав з неприпустимими для використання в колодках компонентами. Через погане змішування в одній колодці було більше різних складників і доля розпорядилася так, що в вказаній колодці шари лежали паралельно. В Україні теж можна подати в суд і виграти. А ще у нас можна їздити на якісних колодках, що я і успішно роблю і раджу всім. Я перепрошую, якщо мої слова здалися кіпішем, але в темі йдеться про гальмівну систему, це не розмови про сині пісялки чи "спортивний" вихлоп. Конкретно ця колодка наприклад на шоссе під час голольоду могла відіграти фатальну роль. В твоїх словах є раціональне зерно, але ти не врахував двох моментів - поршень суппорта не може бути перекошеним, відтак вигин був би іншої форми, метал колодки згинався би не кругоподібно а сходкоподібно, на кутиках поршня. І друге - якщо би колодка заклинила, гальмвних зусиль не було б достатньо для її деформації. Перевірено.