Браковані гальмівні колодки!!!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем ROS, 10 лют 2011.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Купив три місяці назад нові колодки. Потроху авто втрачало накат, думав супорт підклиює, але ні, колодка. Во така херня бракова:diablo:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Скільки коштували?
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ух ти, я такі вже 2 комплект на переді катаю, і вроді все гаразд. навіть тут на форумі рекомендував як хороші колодки по доступній ціні.
    а тут диви, або виробник вже зіпсувався, або просто брак попався.
     
  4. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Напевно на мене попало. Ціни непамятаю, но вроді вони нездешевих. Ліве колесо без проблем, а на правому халепа. Тра знову купляти цілий комплект. Вчора з Високо замку спускався на третій передачі, поки доїхав додому колісний диск був дуже горячий, а гальмівний синій, но ще не світився. Поки ступічний підшипник і ШРУС мовчать, може обійдеться тільки заміною колодок. Які зараз купляти, що порадите?
     
    Останнє редагування: 10 лют 2011
  5. Pazzi_tiff

    Pazzi_tiff Active Member

    Авто:
    VW Golf II GL 1.6 1986
    я користуюсь колоткати фірми Luсas
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    гадаю що за підшипник і ШРУС можеш не переживати. висока температура для гальмів природне явище, вони цього не бояться. у мене задній супорт був заклинив, то диск був червоний як сонце. тим не менше ні підшипнику ні диску ніц не сталося.
    а ти певен шо проблема в колодці? може супорт десь підклинює, або направляючі? мабуть ти її туди мусів ставити рівною. і при правильній роботі гальмівного супорта так викривити колодку гадаю що не можливо.
    я ставлю на супорт або погану установку колодок.:yes:
     
  7. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Круто їх в горбатого зліпило... може направляючі підклинюють? Теж чув що непогані колодки. Але особисто брав TRW (вони ж Lukas). Під 239-ті в автозапчастинах на Кульпарківській, 158 - давав 200грн (два роки тому :) ). Єдина проблема при заміні - заширокі колодки, а так як диски в мене фактично не зношені, то замінити по 2 колодки на диск за раз не зміг. Прийшлось спочатку ставити 1 стару / 1 нову і притерати її.
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
     
  8. Pazzi_tiff

    Pazzi_tiff Active Member

    Авто:
    VW Golf II GL 1.6 1986

    я ставив собі такі самі,але купляв їх за 100грн!!і тепер задумався як це давно було якщо ти 2 роки тому давав 200,значить я купляв до подощання долара!! і тільки післявчора поміняв на такий самий комплект,який купив в "Сигналі" за 170грн,хоча вони спочатку хотіли теж 200
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я перепробував колодки фактично всіх основних виробників. Найкраще з громадянських тормозять Ferodo. Далі вже йдуть спортивні бренди, але то питання зовсім інших цін.
     
  10. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Собі купував Ferodo FQT,260 грн,дуже задоволений,не пищать навіть при дуже агресивній їзді,тай служать добре.
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я теж схиляюсь до думки що то не в колодках проблема, десь підклинило колодку , або неправильно поставив.
    80% виходу з строю запчастин це людський фактор!
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    +1.
    я би перед установкою нових колодок наполегливо би радив дослідити супорт. щоб з новими колодками не сталось того самого.:nea:
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Та вже прям. Поставив колодку так, що метал погнуло :))) Чи нагрів колодку, аж так, що її перекосило, причому не в бік диска а в зворотньому. Ти колись бачив гарячий метал? Їсти готував? Баняки і пательні сильно гнулися від нагрівання? :)

    На фото чітко видно, що металева пластина колодки зазнала термічної деформації. А це означає, що в ній використано неприпустимий сплав, до того ж і погано змішаний. Тобто метал фактично виконав роль біметалевої пластини, коли один з компонентів від нагрівання розширився більше ніж інший і через стримування зігнув пластину. Можна припустити, що ці колодки зроблені з якогось сміття. Це якнайяскравіший приклад неякісної продукції, причому це не помилка виробництва а свідомий обман. Я б на місці автора теми подав би в суд на продавця, кращих доказів обману споживача не придумаєш. А ще це може комусь врятувати здоров'я, хто зна.

    P.S. Ростик, ти коли купував ці колодки, читав, що на коробці найбільшими буквами написано? Якщо так то чому дивуєшся, що там брак? :)
     
  14. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    абсолютно не захищаю виробника колодок, але не маю такого яснобачення, щоб зробити хімічний аналіз сплаву на відстані. А чому ж тоді 1 колодка зі сміття, а решта 3 не зі сміття?

    складається враження шо ти не в Україні живеш, а десь у США. При подібного роду вигуках завжди згадується сюжет із фільму "Лжец, лжец" із Джимом Керрі в гол. ролі. Він там в епізоді, коли забирав машину з арештмайданчика, теж викрикав "до суду, до суду" і йому там досить популярно пояснили.......

    з.і. ніхто не відстоює якість цих колодок, автор теми висновок зробить і сам, але чого піднімати такий кіпіш з поради одноклубникові перевірити супорт? невже буде краще, коли автор поставить нові колодки і з ними станеться щось схоже?
     
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    По досвіду про колодки TRW та FERODO
    TRW - ходять довго і нудно до 50 а то й 80 тищ. Жосткі. Добре пиляють гальмівний диск :) . Або гальмують або ні, середини не існує (читай нижче про FERODO)
    FERODO - ходять менше ніж TRW 30-50тищ, зато відчуваєш весь діапазон гальмівних зусиль! Це просто кайф! це треба відчути! Дякую scirocco, що в свій час мені їх порекомендував.

    По темі: колодки, що зображені на фото фірми BRECK -одні з дешевших по гуртових цінах, просто хороші ділки їх піхають по хороших цінах.
     
  16. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Орест, ти правий на 100відсотків, я Юрі тогож вечора показав і він був вражений, такого ще не бачив. Я мав в своєму користуванні трохи авто і вмію їх ремонтувати - слюсар з ремонту автомобілів 6 розряду, чим горжуся. Завтра їду купляти пасатовські цапфи з дисками і супортами, вони менш геморні і гальмують краще.
    п.с. Супорт в повністю справний. На рахунок погнутої колодки, я їх міняв ще восени(її видать потрохи плющило-3 місяці). Штамповка, метал і розміри - га@но.
     
  17. Pazzi_tiff

    Pazzi_tiff Active Member

    Авто:
    VW Golf II GL 1.6 1986
    а яка різниця в ціні???
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Справа саме в розмірах! Намагаюсь відстояти свою думку, нікого не захищаю. Судячи з першого фото(нерівномірність зношення колодки) видно що її перекосило, і якщо автор теми покладе її на рівну площину металом(площиною на яку тисне поршень) то буде видно що промалюється паралельна лінія площини на якій лежить колодка та плошини гальмівної накладки. А це підтверджує мою теорію. Я все таки вважаю що то проблема з перекосом, а от по якій причині чи то неправильно встановлено чи має виробітку супорт, чи щось потрапило під колодку дивіться самі.
    Писав відповідь для того щоб через пів року не було подібної теми тільки з колодками Феродо чи іншими.
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тут треба не хімічний а фізичний аналіз. Власне він вже був зроблений і результати показані. Різний вигляд колодок я вже писав чому - погано розмішаний сплав з неприпустимими для використання в колодках компонентами. Через погане змішування в одній колодці було більше різних складників і доля розпорядилася так, що в вказаній колодці шари лежали паралельно.
    В Україні теж можна подати в суд і виграти. А ще у нас можна їздити на якісних колодках, що я і успішно роблю і раджу всім. Я перепрошую, якщо мої слова здалися кіпішем, але в темі йдеться про гальмівну систему, це не розмови про сині пісялки чи "спортивний" вихлоп. Конкретно ця колодка наприклад на шоссе під час голольоду могла відіграти фатальну роль.
    В твоїх словах є раціональне зерно, але ти не врахував двох моментів - поршень суппорта не може бути перекошеним, відтак вигин був би іншої форми, метал колодки згинався би не кругоподібно а сходкоподібно, на кутиках поршня. І друге - якщо би колодка заклинила, гальмвних зусиль не було б достатньо для її деформації. Перевірено.
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ціна в першому наближенні однакова
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)