тут один колєга запевняє мене шо існували гольфи МК 2 СТОКОВІ з бі турбо:ireful:. Де взяти якусь офіційну інфу шо такого не було.
ти ніби незнаєш де http://www.doppel-wobber.de/ наскільки я знаю саме модне шо ставили на Mk2 це прототипний мотор 3G на 210 поні (16V + G60 компресор) на тих гольфах ше решітки йшли з голубою обкантовкою і значком VW motorsport
В фольксвагена взагалі не було мотору бі-турбо. За всю історію. Якщо чоловік хоче доказати протилежне, най доказує, посміємся.
Як може бі-турбо ставитися на 4 рядні циліндри? Одна ззаду, друга стереду і дують по два циліндри? Бітурбо ставили на V-под мотори і перший В-под 6 циліндровик йшов в Ауді з 09.1991р, AAH- 2.8 без турби.Серед наявних бітурбо по ВАГу має АУДІ 2.7 букв не памятаю. Про того Гольфа з 3G я вже писав юзай пошук тема G2 limited edition.
на сайті музею VW http://automuseum.volkswagen.de/sammlung.html розповідається про один з зекспонатів Golf 2 тут "Bi-Motor-Prinzip" означає принциа двох моторів один з переду інший з-заду. можливо, Travel, твій колєга з цим перепутав, хоча це ексклюзивна версія для специфічних гірських перегонів.
Ага, особливо легко його уявити на другому гольфі серійного виробництва Ну якщо називати мотором гібрид з двох стандартних 5-ти циліндрових TDI, то може і так. Але цей агрегат, як і W12 це не розробка а просто об'єднання двох розробок. Тому правильно його назва бітурбо-біінтеркулєр дізель . Подібно можна сказати про експеримент Фольквсагена з двомоторним Сірком на двох G-60 - типу бікомпресор, але якось не зовсім.