Купили Гольф там був мертвий дизель. Ми туди поставили 1,8 бензин. В тех паспорті тип пального не вказано. Чи можуть виникнути якісь питання у інспектора ДАІ. Де саме рееструють тип пального взагалі? По номеру кузова можна дізнатись? Наскільни я знаю то зараз Двигун це взаемозамінна частина. Номер нікого не цікавить. А от ПАЛЬНЕ інше питання.
Номер двигуна звіряють при знятті-постановці на облік, і згідно законодавства авто з пошкодженим номером двигуна перереестрації не підлягає. -Правда проблема вирішувалась за ХХ суму і тобі вписували набір цифр в акт звірки. Щодо заміни мотора - проблему треба вирішувати на місці, тобто в МРЕО і думаю без "рішал" сам не зробиш. ТАКА справа у Львові, за Днеперські правила і послуги постановки і реестрації не знаю
Ніякої перепродажи даного автомобіля небуде і всі документи підійматися не будуть. Мене цікавить те як може проходити процедура перевірки документів на ДОРОЗІ. Просто машина вся "горить" (дуже гарно зроблена) чи не може це спровокувати Гайця більш ретельніше перевіряти доки та заглядати "туда", "сюда"? Взагалі то Машина "РІДНА" зареестрована аж в 1996р (на батька).
При великому бажанні гаєц може подзвонити в МРЕО і там по базі "Угон" йому дадуть вичерпну відповідь на рахунок мотора, типу пального і т.д., так як дана інфа реєструється, хотя в техпаспорті не вписана. А якшо попадеш на Кобру, то їм і дзвонити нікуда не треба
Так шож робити???? Їхати і МРЕО та казати шо у нас новий двигун???? хай рееструють? А шо казати коли спросять де взяли? В реалі мотор із-за бугра. З норм машини.
Не рееструвати а робити навий тех паспорт. На дорозі не думаю,що зупинять але мають право.По закону з новим незареестрованим мотором не пройдеш плановий ТО. Як не крути шукай "крюків" в свому МРЕО або катайся до ТО.
Так осе ТО треба робити...:ireful::ireful::ireful: Короче понятно що справа темна....... А як здивуються Діагности що мотор не збігається по номерам? Що будуть казати? Які є варіанти виходу з становища? Зразу запропонують внести до техпаспорту зміни? (скільки коштую така процедура)? На скільки все по Закону? (чи багато "мазати" прийдеться?)
Варіант1 Заходиш в МРЕО там на стіні висять зразки заяв, знаходиш свою на переобладнання, пишеш заяву, тебе скеровують до експерта, оскільки дизелі з 1.8 на Г2 не ставились,той робить заключення про придатність того авта для експлуатації ( експерт не обовязково з МРЕО), при заміні кузова потрібно і добро з Києва, за мотор не знаю, з тим заключенням робиш новий тех паспорт. Гіморно і недешево. Варіант 2, знімаєш з обліку по документам старого мотора і даєш ХХ гривень,щоб не домахувались до номерів мотора, ставиш на облік даєш хх гривень і робиш тех талон на новий мотор. Варіант3- приїхав в МРЕО, зрозумів,що Варіант1 і 2 то гіморно і дорого, дав хх гривень "помічнику" той тобі за 2-3 зробив новий паспорт і заодно талон ТО.Вся процедура потяне в межах 500-600 уо по якому курсу не знаю. Відпишись як зробиш.
за двигун також потрібне добро з столиці (особливо коли йдеться про збільшення об"єму) я взнавав на рахунок заміни двигуна на В5 з 1.6 на 1.8
У Дніпрі 3 роки їжджу з іншим мотором.. питань ніколи нівкого не було... Якщо перевіряли то номер кузова... мотор ніхто не дивится... Вобшем якшо ті соби не ВРШ поставив то ніхто не побаче... як-то "Взула і Забула"
Я два роки тому знімав з реєстрації у Києві Пасат В2 81 року, мотор там стояв інший(правда кубатура була така ж сама 1,6 Б), і мотор був вписаний у техпаспорт. Експерт у МРЕО перевірив кузов і все, претензій по заміні мотора ніяких не було(правда не знаю як у тебе із збільшенням обєму). Далі я машину ставив на облік у Волинській області, і так само експерт у МРЕО перевіряв тільки кузов, а з двигуном виник інший казус його просто не було в загальній базі(тобто не існувало взагалі). Я експерту 2 години доказував, що не може такого бути, в Києві ж не дураки сидять(вони тоді так її перевіряли!!!! і все нормально). Після доводів(я його просто дістав !!!!) він взяв книжку по моторах і перевірив, і АЛІЛУЯ:D - мотор такий існував(просто його букви і номер не занесли до бази). і після цього я нормально поставив на облік з іншим мотором(він вже не вписувався у техпаспорт).
Товариші, сьогодні забрам Тачечку з ремонту (покрашена, підмита, помита, блистить та пахне) вже набив перші 20км та ПОНОВИВ (по селу їхав підняв бампером грязюку). Якщо чесно то навідь я невпевнений у обьемі. Ті торгаші шо хочь сказати могли.... Як ДІЗНАТИСЯ ОБЬЄМ ДВИГУНА БЕЗ КЛЮЧІВ??? Двигуни зовнішньо ніяк не відрізняються, у книжкі вичітав, що відрізняється довжина шатунів. Завтра гляну КОД. Короче це все понти.....помазати номер маслом, щоб добре пилякою припав та й забути. ТО пройдено. Все четко!