сорі, якщо таке вже обговорювалося, юзав пошук - не знайшов. останнім часом при закритті-відкритті машини зауважив, що довго гудить в районі багажника спрацювання центрального замка. тобто машину закриває (є такий собі гул), і після закриття останнього замка гул зникає після останнього щолчка (в ідеалі), а в мене він продовжується секунд 15. двері все гарно закриває, тільки гул довгий мені не подобається. Дзвонив електрику, який ставив мені колись сигналку і іммо "лікував" - каже що десь якийсь вакуум там є і є втрата повітря. і що з часом помпа загнеться якась. казав, що зробити це я сам можу, але що? як? щось про це знає???
"то" - це напевно знайти утечку повітря,тобто десь напевно в тебе трубка зіскосила,або неплотно зєднана з замком,або на зєднаннях,варіант ще що компресор(помпа) здихає,то гірше,вона дорога....
починай шукати проблему выд того замка який закриваэться в останню чергу,шукай трубку яка йде від того замка і перевіряй зєднання,прямуй до комрессора,вінпевно в тебе під сидінням заднім,хоча як знайдеш трубку,то побачиш куди вона веде,а веде вона точно до помпи...якщо не трубка,то помпу міняй,доречі в мене є помпа(продам),не розбирешся,питай..
ок. тре брата завтра підключати. хай дивиться. а де ті трубки проходять? мабуть буду ще питати. тел. в приват мона?
з багажника певно тянуться по обшивці багажника якщо така є,потім через крила і під сидіння,але то в мене так,а як в тебе треба дивитись,думаю розбирешся,трубку точно знайдеш,а далі прямуй по зєднаннях...
В мене чуть інша проблема з цим ділом. В мене на кожні двері йде окримий привід(не знаю як правильно називається), коробочка що відкриває закриває двері. Десь місяць назад як машина постояла на сонці з пів дня, передні ліві двері, водійські, перестали нормально закриватись: не закриваються з першого разу і машина пікає якось жалібно (перед тим ніколи такого не робила і взагалі не пікала). Всі інші двері нормально защолкуються. Лампочка сигналізації бликає. В машині кнопки на дверях закрити-відкрити можуть працювати, а можуть і нє.... Потім проходить їй, найчастіше це по суботам починається і коли досить тепло. Може то релє якесь коньки відкинуло?
виглядає на втрату напруги. Треба йти по ланцюжку, можливо десь окислився контакт, який тратиься від розширення металу (як відомо при збільшенні температури він розширюється). Ланцюжок від клеми акумулятора через запобіжники, блок керування аж до самих дверей. Тестер пришвидшить зустріч причини.
В мене була така самісінька ситуація із замками. Звернувся до майстра, порадили люди. Виявилось що розгерметизувався привід замка на лючку бензобака. Замок викинули а магістраль пустили в обхід. Роботи для профіка на 20хв. Заплатив 50грн.
І в мене була така ж. Також на лючку розгурмитезація. Але купив на шроті за 50грн привід(хоча не зовсім такий) забрав з нього ту прозору резинку, поставив її на свій привід і всьо запрацювало. Робота заняла 20хв. Працює вже 2,5роки
У мене та сама фігня почалася...компресор гуде секунд 20 після відкриття авто, хоча двері всі відкриваються одразу. Судячи з вищесказаного - розгерметизована система. Так як я "блондінко" хто може порадити якогось спєца, який може вирішити цю проблему. І ще цікавить питання по самих замках. У мене вони взламані - в дверках і багажнику, тобто не відкриваються ключем а тільки з пульта ("добрі" люди добиралися до авто...йо..... їх мать....). Що потрібно зробити, щоб закривати авто ще ключем? Поміняти самі серцевини замків, чи там ще якісь пріколи є? Дякую