час від часу моргає лампочка тиску мастила

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stealth, 10 жов 2007.

  1. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    моргає на світлофорах інколи на перегазовці
    а інколи пищить розривається на швидкості 80-100
    мастило поміняв тиждень назад -правда з проблемами
    гольф2 1.8і gx
     
  2. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    В мене теж бува така проблема, коли на високих обертах їжджу.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Дуже цікаво... Тесь я таку подібну тему бачив - там йшлося тільки про те що пищить на високих. В твому випадку 100 пудофф маслонасос не дає тиску. Дуже хотілося б взнати які проблеми при заміні були? Які б не були чує моє серце що ти залив масло з якоюсь дрянью. Тепер старайся їздити поменше до устранєнія неполадок. Якщо в картер потрапили механічні частинки то доведеться тобі його зняти (Відкрутити праву полуось, штани, і картер). Знявши то все треба добратися до сіточки маслонасосу і промити її (не водою ;) ). Ставити все назад будеш треба поставити !НОВУ! прокладку картера. Промазати її термостійким герметиком не завадить.
    Так що ж ти наробив при зміні масла...? Тільки не кажи що змішав мінералку з синтетикою?!
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Здається Sasa навів на відповідь - зуммер повинен спрацьовувати тільки від 2500 до 5500, оскільки контролює падіння тиску масла нижче 2 атм (приблизно, в різних моторах по різному). Якщо пищить на холостих, значит правильно робить, адже тиск на холостих падає менше 2 атм і це нормально. Єдина проблема - блок керування (щиток приборів) не отримує інформації про оберти, аби відключити датчик на низьких обертах. Тому треба шукати причину в ланцюгу трамблер - щиток приборів.

    Sasa, чому ти завжди грішиш на маслонасос? Перше правило падіння тиску - це його нетримання сальниками шатунів і колінвалу. Насос це шестерня, яка викидає масло і стертися їй немає жодних шансів в найближчі півмільйона пробігу. Вона може зламатися, але для цього потрібно насипати гайки в мотор. Імхо ймовірність такого потрапляння в кожній машині надто мала.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    От тепер, scirocco, дозволь з тобою не погодитись. Афтар пише:
    Це спрацьовує датчик низького тиску!!!!! Датчик низького тиску НЕЗАЛЕЖИТЬ ВІД ОБЕРТІВ і спрацьовує ЗАВЖДИ коли тиск в системі менший за 0,3(+/-0,15) бар!!! Коли датчик спрацьовує то лампа МИГАЄ!!!
    У афтара топіка сигналізують обидва датчики що тиск цвірінь цвірінь не в нормі. Тре ритись там де я кажу :) Які будуть наступні доводи? :)
    ПС: stealth так які проблеми були при заміні масла? І яке ти взагалі залив?
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Я б зробив так. Заїхав би на сервіс і перевірив тиск мастила МЕХАНІЧНИМ манометром. Бо запороти двигун дуже легко. А от його "підняти" то буде дорого коштувати.
    ЗІ Мені чомусь думається. що то датчик виского тиску гавкнувся. Він білого кольору часто йде.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Датчик високого тиску дає не мигаючу лампу а постійно світящуся + зуммер! :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    два дні взагалі не згадував про датчик
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    а перед тим ти пишеш:
    Якось непослідовно :)

    Тому з висновками я би не поспішав, краще нехай автор чітко скаже, яки же все-таки веде себе датчик.
     
  10. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    коли я їхав з одеси частенько датчик з звуковим сигналом мене при швидкості за 90 супроводжував.
    у львові після заміни всіх рідин і ремнів гольфик не хотів їхати-не набирав навіть 80,в добавок його трясло.
    на іншому сервісі виявили ,що ремінь не по тій мітці поставили.вроді-би їде,хоча інколи спрацьовує зумер(2 дні не спрацьовував)
    і ще одне-але це вже мабуть або бензонасос або шось інше-дайте пораду---зранку заводиться з 6-8 разу
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Товариш Скірокко, чому ж я не послідовний!?
    це я казав у відповідь на допис Скірокко ГТІ:
    Тут він каже суто про датчик високого тиску. Але якщо...
    коротше втомився я оправдовуватись. Скажу просто:
    - спрацьовує датчик низького тиску
    спрацьовує датчик високого тиску

    Тепер шановний конвульсіум як ви думаєте, якщо при різних умовах спрацьовують різні датчики то напевне тиск все-таки занизький! Наприклад якщо у двох різних кімнатах будинку спрацьовує пожежна сигналізація то все-таки може в будинку пожежа!?
    Я не кажу що він у всьому винен, я кажу що маслонасос не дає тиску, а з яких причин, то предстоїть разобраться!
     
  12. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Не розумію, чому не використали мою пораду:

    Невже краще мотор запороти???
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Я мав на увазі, що одночасно ці два датчики не можуть спрацьовувати, якщо тиск низький, зуммер вирубується. Але ти, очевидно, мав на увазі, що спрацьовує то один то інший. Якщо так, тоді сорі. У всякому разі, аби ми не посварилися, прошу автора відповісти на питання:

    Чи були ситуації, коли починав блимати червоний датчик масла і не спрацьовував зуммер?
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    :smile: власне це й мав на увазі. Нарешті ми один одного зрозуміли. Де тут смайлики з пивом?
     
  15. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    чи були ситуації, коли починав блимати червоний датчик масла і не спрацьовував зуммер?[/quote]

    коли довго їзджу то на великій швидкості спрацьовує голосовий зумер
    і лампочка постійно горить,поки ковбасить зумер.
    а при маленькій швидкості-при троганні з місця(коли машина вже їздить з годину і більше)іноді не завжди-може поморгувати лампочка

    Додано через 2 хвилини
    я чув що десь біля галицького перехрестя є класний спец по інжекторам-МОЖЕ ХТОСЬ ПІДСКАЖЕ-де і як його знайти
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Тю, спец по інжекторам тут нідочого. Система вприску до системи змазування немає нічого. Тобі треба до любого моториста що має манометр!
     
  17. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    я хочу щоб мені взагалі подивились і настроїли мій інжектор
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Старий, в тебе щось серйозне. В таких режиах гробляться мотори. Ніяких інжектторщиків, найближчим маршрутом до моториста! Контакти найближчого - на головній сторінці сайту.


    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    В 1999році на мому Скірокко якраз датчик і гавкнув.


    Яке масло? Мінерал чи синтетика?
    Якщо синтетика то не виключено, що поміняєш на мінерал і все буде ок!
    Бо цей двигун розроблений майже 30 років тому, а в ті часи мало хто знав про синтетику. Цей двиг любить тільки мінерал. Мало того в старі двигуни взагалі не рекомендують синтетику лити. Це моє ІМХО.
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Олеже, в деяких людей існує такий стереотип що якщо інжектор то обовязково синтетика, ну паталок пів-синтетика. Ці люди вважають не припустимим лити мінерал в мотор. Тому можливо ти правий. Вязкізть синтетики набагато менша ніж мінералки тому на старому двигуні вона буде лізти через усі щілини :) та й тиску нормального не буде.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)