час від часу засвічується лампочка

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем vasjanjah, 23 лип 2013.

  1. vasjanjah

    vasjanjah Початківець

    Авто:
    Jetta 1.6 1987
    час від часу засвічується лампочка, в чому проблема може бути?
     
  2. vasjanjah

    vasjanjah Початківець

    Авто:
    Jetta 1.6 1987
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Рівень охолоджуючої рідини в нормі?
     
  4. vasjanjah

    vasjanjah Початківець

    Авто:
    Jetta 1.6 1987
    в нормі. а взагалі що ця лампочка означає? І ще мені попередній власник казав, що міняв датчик за який відповідає ця лампочка а результату 0.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Рівень ОР і перегрів.

    Може баражлити датчик ОР. але, якщо:
    Тоді скоріше за все щось не так з проводкою. Десь щось коротить, або пропадає контакт.
     
  6. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    В мене так останній час, відколи поміняв бачок ОР на новий. Тобто рідина в нормі, все ок - а зараза то горить, то ні. Бачу роз'єм погнувся (пластинки в ньому), може тому.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    скоріш за все - пропадає контакт, або
    Якщо на бачку ОР є той датчик, попробуй вийняти штекер і закоротити, тоді перестане блимати. Я так в себе зробив, коли поміняв бачок ОР, а тому, що інший бачок ОР не мав того датчика.
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Що будете робити, якщо не дай Бог, і в дорозі втікне ОР? (у мене таке було), будете їхати далі? і нехай двигун горить? Бо коли замітите що стрілка температури поповзла вгору, буде вже пізно...
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Вибачаюсь але потрібно обслуговувати двигун а не чекати доки патрубок порве, чи двигун закипить! В мого Г2 немає датчика рівня ох.рідини, за весь час лампочка спрацювала один раз, коли був перегрів через окислені контакти "карлсона". На новій автівці теж відсутній такий датчик, лише є лампочка перегріву.
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Двигун обслуговувався і патрубок не порвало, а от від того що скоба кріплення патрубка вискочить від вібрацій ізди по ямах і бруківках, ніхто не застрахований. Ну і навряд чи кожен хоч раз на рік витягує ті скоби кріплень щоб подивитися на їх стан...
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Зі всіма вами згоден про обрив патрубка, втікання ОР, вчасного обслуговування.
    Але що було робити в моїй ситуації, повторюсь:
    тріснув бачок ОР, клеїв його N-ну кількість раз, коли запарився, почав шукати інший, і одразу стикнувся з проблемою - бачки є, їх повно, але одна відмінність бо на старому датчик рівня ОР вкручувався, на інших такого девайсу не було.
    Було два виходи з ситуації: нарізати отвір з різьбою в бачку та купувати новий датчик рівня ОР (бо старий розлізся) - але це все туфта, бо може сочитись тосол звідти;
    ну і другий вихід - поставити бачок і нічого не мудрити, хіба що законтачити штекер котрий йшов на датчик рівня ОР. --- що й я зробив.

    А тепер питання до bass - невже датчик рівня ОР ще й відповідає за інформування перегріву двигуна? Га?

    При повороті ключа, дана лампочка мигає 2-5 секунд і гасне (як і було ізначально). Тобто обман електричних сигналів в тому, що авто думає, що там нормальовий рівень ОР.

    Було таке, і стрілка при цьому доволі таки жваво попрямувала до поділки максимуму. А в тому випадку, я визначив причину (тріснув патрубок біля помпи). Так було неприємно, але долив води, поїхав на вул.Замарстинівську, купив всі, ВСІ можливі патрубки та замінив їх одночасно з Тосолом.
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    І лампочка активно моргає незалежно є датчик рівня чи немає. А на рахунок хомутів то стоять всі повністю оригінальні самозатяжні чи пружинні то жодного разу небуло нарікання до них чи до їх затяжки. З тими що продаються (різьбовими) з ними завжди така проблема, оригінальні можна знеайти і на шроті а вони вічні.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ні. Вона лише показує що рівень ОР замалий. Не знаю як в гольфі а в пасаті вона починає моргати, якщо просто в бачку нижче мінімума (тре долити) і постійно світиться якщо нема (обрив патрубка і втікла вся ОР). От коли втікне вся по дорозі, і коли стрілка різко піде вгору, то достатньо кілометр-два проїхати і отримати перегрів двигуна (як часто ви на стрілку температури дивитесь???).

    Щодо патрубків і хомутів. У мене зажим патрубка на виході водяної помпи якраз кріпиться U-подібною скобою, вона аж ніяк не захищена і легко піддається корозії, через що втрачає пружні властивості і, буває, просто вискакує при трясці. Як би я знав тоді цю ваду, точно б час від часу туди заглядав, то я зара такий мудрий ;), тому всім кажу що моргання лампочки ОР є серйозним сигналом і краще її мати справною.
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    опачки, цього я не помічав, бо при відсутності датчику рівня ОР, один раз обірвало патрубок, ну не повністю обірвало, а тріснув ще перед хомутом, підозрюю, що від старості.
    погоджуюсь, але ще хочу додати, що десь в 2006 чи 2005р.р. робив двигун (Київська обл., м.Біла Церква, від "Фольксвагенського СТО" відкрився "Bosch-дизель-сервіс"), так там вони мені зробили отвір збоку в ГБЦ і якусь "пломбу", чи то "закльопку" поставили, та сказали, що якщо буде перегрів, вона повинна чи то вискочити, чи то потекти. Корочче Х.З. нафіга воно мені і чи не зашкодить, але той девайс присутній.
    П/С/ ЯКЩО КОМУСЬ ЦІКАВО/ в той час капіталка двигуна натому СТО з їх з/ч та маслом обійшлася десь до 4т.грн. но не більше, до сих пір десь маю ті роздруківки по виконаних роботах та замінених з/ч по номерах, виробниках, к-ті, та цінах. А от станом на 2008-2009 рік на тому СТО так зажерлись, що ціни росли за все, навіть була така градація: авто 0-3 роки +такий% від вартості робіт, авто 4-5 років +такий% від вартості робіт, авто 6-9 років +такий% від вартості робіт, іт.д. Моєму корчику вже тоді минуло 20 рокув :russian_ru: і про ціну робіт задумався.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)