в нормі. а взагалі що ця лампочка означає? І ще мені попередній власник казав, що міняв датчик за який відповідає ця лампочка а результату 0.
Рівень ОР і перегрів. Може баражлити датчик ОР. але, якщо: Тоді скоріше за все щось не так з проводкою. Десь щось коротить, або пропадає контакт.
В мене так останній час, відколи поміняв бачок ОР на новий. Тобто рідина в нормі, все ок - а зараза то горить, то ні. Бачу роз'єм погнувся (пластинки в ньому), може тому.
скоріш за все - пропадає контакт, або Якщо на бачку ОР є той датчик, попробуй вийняти штекер і закоротити, тоді перестане блимати. Я так в себе зробив, коли поміняв бачок ОР, а тому, що інший бачок ОР не мав того датчика.
Що будете робити, якщо не дай Бог, і в дорозі втікне ОР? (у мене таке було), будете їхати далі? і нехай двигун горить? Бо коли замітите що стрілка температури поповзла вгору, буде вже пізно...
Вибачаюсь але потрібно обслуговувати двигун а не чекати доки патрубок порве, чи двигун закипить! В мого Г2 немає датчика рівня ох.рідини, за весь час лампочка спрацювала один раз, коли був перегрів через окислені контакти "карлсона". На новій автівці теж відсутній такий датчик, лише є лампочка перегріву.
Двигун обслуговувався і патрубок не порвало, а от від того що скоба кріплення патрубка вискочить від вібрацій ізди по ямах і бруківках, ніхто не застрахований. Ну і навряд чи кожен хоч раз на рік витягує ті скоби кріплень щоб подивитися на їх стан...
Зі всіма вами згоден про обрив патрубка, втікання ОР, вчасного обслуговування. Але що було робити в моїй ситуації, повторюсь: тріснув бачок ОР, клеїв його N-ну кількість раз, коли запарився, почав шукати інший, і одразу стикнувся з проблемою - бачки є, їх повно, але одна відмінність бо на старому датчик рівня ОР вкручувався, на інших такого девайсу не було. Було два виходи з ситуації: нарізати отвір з різьбою в бачку та купувати новий датчик рівня ОР (бо старий розлізся) - але це все туфта, бо може сочитись тосол звідти; ну і другий вихід - поставити бачок і нічого не мудрити, хіба що законтачити штекер котрий йшов на датчик рівня ОР. --- що й я зробив. А тепер питання до bass - невже датчик рівня ОР ще й відповідає за інформування перегріву двигуна? Га? При повороті ключа, дана лампочка мигає 2-5 секунд і гасне (як і було ізначально). Тобто обман електричних сигналів в тому, що авто думає, що там нормальовий рівень ОР. Було таке, і стрілка при цьому доволі таки жваво попрямувала до поділки максимуму. А в тому випадку, я визначив причину (тріснув патрубок біля помпи). Так було неприємно, але долив води, поїхав на вул.Замарстинівську, купив всі, ВСІ можливі патрубки та замінив їх одночасно з Тосолом.
І лампочка активно моргає незалежно є датчик рівня чи немає. А на рахунок хомутів то стоять всі повністю оригінальні самозатяжні чи пружинні то жодного разу небуло нарікання до них чи до їх затяжки. З тими що продаються (різьбовими) з ними завжди така проблема, оригінальні можна знеайти і на шроті а вони вічні.
Ні. Вона лише показує що рівень ОР замалий. Не знаю як в гольфі а в пасаті вона починає моргати, якщо просто в бачку нижче мінімума (тре долити) і постійно світиться якщо нема (обрив патрубка і втікла вся ОР). От коли втікне вся по дорозі, і коли стрілка різко піде вгору, то достатньо кілометр-два проїхати і отримати перегрів двигуна (як часто ви на стрілку температури дивитесь???). Щодо патрубків і хомутів. У мене зажим патрубка на виході водяної помпи якраз кріпиться U-подібною скобою, вона аж ніяк не захищена і легко піддається корозії, через що втрачає пружні властивості і, буває, просто вискакує при трясці. Як би я знав тоді цю ваду, точно б час від часу туди заглядав, то я зара такий мудрий , тому всім кажу що моргання лампочки ОР є серйозним сигналом і краще її мати справною.
опачки, цього я не помічав, бо при відсутності датчику рівня ОР, один раз обірвало патрубок, ну не повністю обірвало, а тріснув ще перед хомутом, підозрюю, що від старості. погоджуюсь, але ще хочу додати, що десь в 2006 чи 2005р.р. робив двигун (Київська обл., м.Біла Церква, від "Фольксвагенського СТО" відкрився "Bosch-дизель-сервіс"), так там вони мені зробили отвір збоку в ГБЦ і якусь "пломбу", чи то "закльопку" поставили, та сказали, що якщо буде перегрів, вона повинна чи то вискочити, чи то потекти. Корочче Х.З. нафіга воно мені і чи не зашкодить, але той девайс присутній. П/С/ ЯКЩО КОМУСЬ ЦІКАВО/ в той час капіталка двигуна натому СТО з їх з/ч та маслом обійшлася десь до 4т.грн. но не більше, до сих пір десь маю ті роздруківки по виконаних роботах та замінених з/ч по номерах, виробниках, к-ті, та цінах. А от станом на 2008-2009 рік на тому СТО так зажерлись, що ціни росли за все, навіть була така градація: авто 0-3 роки +такий% від вартості робіт, авто 4-5 років +такий% від вартості робіт, авто 6-9 років +такий% від вартості робіт, іт.д. Моєму корчику вже тоді минуло 20 рокув і про ціну робіт задумався.