Зауважив на спідометрі червоні риски, для чого? Маю припущення, що перша риска то максимальна швидкість на першій передачі, відповідно друга- на другій. Але на одному форумі вичитав, ( мова йде про ВАГ машини) що 1 риска- допутима швидкість в місті ( в Дойчланді) , 2- на загальних дорогах. В мануалах про ті риски нічого не написано. Хто знає для чого вони?
Ну те що вони не показують макс. швидкість на даній пкередачі це факт, якшо я на 2й до 80 розганяюся, а там вже 3 риски=)
Нарив - Спидометр. Типа СП 191, состоит из стрелочного указателя скорости движения автомобиля (км/ч) и итогового счетчика пути (км), пройденного автомобилем. На шкале спидометра нанесены деления от ноля до 160 км/ч через каждые 10 км/ч, а также три красные риски, соответствующие скоростям 37; 62 и 96 км/ч. Эти риски указывают предельные скорости движения на I, II и III передачах. Джерело http://www.in-vaz-2101.ru/?page_id=41 Тоді тахометрів не було, друга відповідь- На шкале спидомера есть 2 красные риски в районе 30 и 50. Кто подскажет - для чего они? Когда-то на советских автомобилях тоже были отметки на спидометре, которые указывали максимальную скорость во время обкатки для каждой передачи. Но тогда не было тахометров. А здесь зачем? Это скорость, точнее ограничение максимальной скорости по Европейским законам. 30 км/ч - скорость движения в жилой зоне. 50 км/ч - скорость движения в городе на простых улицах. (нескоростные участки дорог) _________________ Джерело-http://www.myzafira.ru/forum/viewtopic.php?t=1147&sid=87200cc533e59549e2e84d56e87cc6ce 2Rostyk- тепер ясно?
Поділюсь власним состереженням! Коли стрілка на спідометрі доходить до позначки 30 км\год оберти на першій передачі складають 3000 на хв рівно-рівнесенько. Коли доходить до другої позначки 50км\год оберти на другій передачі складають рівно 3000на хв. Тому роблю висновок що це оптимальні швидкості для перемикання передач. Колись в мене на копійці біли такі мітки... і теоретично це для перемокання передач...
В знайомого на А4 була одна позначка на 70 км год і на першій передачі вона до неї і набирала...далі стрілка обертів входила в червону зону...
Ну я не зовсім згідний з тим тлумаченням - в кожному режимі експлуатації оптимальним буде перемикання на різних обертах - якщо машина котиться вниз, перемикатися буде оптимально на 1500, якщо машина пуста і рівна траса - може бути 2500, якщо з пасажирами та повним багажником, це вже може бути близько 4000, але якщо ще й з причепом та під стрімку гірку - якщо не переключишся на 5000 то просто заглохне. Тому для перемикання вже надто багато факторів - від стилю їзди до умов експлуатації, потужності двигуна та передаточних пар кпп. Не думаю, що німці цього не враховували. Зрештою, якщо би були оптимальними такі оберти, мітку би ставили радше на тахометрі, навіщо малювати 4 риски на шкалі спідометра і випускати десятки різних шкал. Як доказ скажу, що 3000 обертів в різних машинах досягаються на різних швидкостях, взалежності від встановленої кпп та коліс, а помітки стоять у всіх однаково. Тому не то. Натомість нещодавно дійшов до висновку, навіщо існують мітки у невидимій області шкали приборів.
Чахлі мотори тим більше часто просять про перемикання у вищих діапазонах. Крім того не вірю, що в Rostyka годинник замість тахометра.
100% Г3 універсал 1.4 крутив на кожній передачі до 3000, тоді він їхав, а зараз на пассаті якщо крутити кожну до передачу до 3000 об, то це вже агресивна їзда, бо він валить як паравоз. Моя думка, що це обмеження в жилій зоні і населеному пункті відповідно, а ні які там показники коли переключатись.
+1. Є дві жирні лінії на 50 і ше там скількохсь кілометрах, і є рисочки |, ||, |||, ||||. Жирні це точно швидкість в населених пунктах, а ті рисочки я сам не можу визначити... Те що це не максимальна швикість це точно. БО друга передача в мене в мене до 80 тяне, а там вже 3 рисочки стоять... Десь чув теорію, що це найекономічніший режим для їзди в конкретному діапазоні швидкості на конкретній передачі...
В мене тільки 1 жирна риска на 50км, якшо іти теорією швидкості - то в мому випадку получається що в нас. пункті 50 км/год, а на трасі - пох, кіко хочеш стільки їдеш????????
Не був там ніколи, тому не знаю. Якщо ці мітки вказують на обмеження швидкості, то не логічно получається, на одних щитках одного і того ж автовиробника обмеження на різних ділянках дороги маркують червоними мітками, а на інших - ні.
еге, нелогічно получається, теж думаю, що не воно. Тобто якщо на щитку одна червона зона на 50 (як на фотці знизу) то теоретично воно, але якщо таких багато - хз, шукаємо версії далі.
Перепрошую. Напевно не так виразився. Ти не знав про обмеження на автобанах бо до 2008 року їх проактично в германії не було. Тому фраза "пох, кіко хочеш стільки їдеш" доволі підходяща