Червоні риски на спідометрі

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем McAr, 29 січ 2009.

  1. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Зауважив на спідометрі червоні риски, для чого? Маю припущення, що перша риска то максимальна швидкість на першій передачі, відповідно друга- на другій. Але на одному форумі вичитав, ( мова йде про ВАГ машини) що 1 риска- допутима швидкість в місті ( в Дойчланді) , 2- на загальних дорогах. В мануалах про ті риски нічого не написано. Хто знає для чого вони?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну те що вони не показують макс. швидкість на даній пкередачі це факт, якшо я на 2й до 80 розганяюся, а там вже 3 риски=)
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Саме так!....
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Якщо йти за такою логікою, то на Пасаті інші допустимі швидкості 30 і 50 км\год відповідно...:scratch_one-s_head:
     
  5. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Нарив -
    Спидометр. Типа СП 191, состоит из стрелочного указателя скорости движения автомобиля (км/ч) и итогового счетчика пути (км), пройденного автомобилем. На шкале спидометра нанесены деления от ноля до 160 км/ч через каждые 10 км/ч, а также три красные риски, соответствующие скоростям 37; 62 и 96 км/ч. Эти риски указывают предельные скорости движения на I, II и III передачах. Джерело
    http://www.in-vaz-2101.ru/?page_id=41

    Тоді тахометрів не було, друга відповідь-

    На шкале спидомера есть 2 красные риски в районе 30 и 50. Кто подскажет - для чего они?
    Когда-то на советских автомобилях тоже были отметки на спидометре, которые указывали максимальную скорость во время обкатки для каждой передачи. Но тогда не было тахометров. А здесь зачем?
    Это скорость, точнее ограничение максимальной скорости по Европейским законам.

    30 км/ч - скорость движения в жилой зоне.

    50 км/ч - скорость движения в городе на простых улицах. (нескоростные участки дорог)
    _________________ Джерело-http://www.myzafira.ru/forum/viewtopic.php?t=1147&sid=87200cc533e59549e2e84d56e87cc6ce

    2Rostyk- тепер ясно?:hi:
     
  6. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Поділюсь власним состереженням!
    Коли стрілка на спідометрі доходить до позначки 30 км\год оберти на першій передачі складають 3000 на хв рівно-рівнесенько.
    Коли доходить до другої позначки 50км\год оберти на другій передачі складають рівно 3000на хв. Тому роблю висновок що це оптимальні швидкості для перемикання передач.
    Колись в мене на копійці біли такі мітки... і теоретично це для перемокання передач...
     
  7. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    В знайомого на А4 була одна позначка на 70 км год і на першій передачі вона до неї і набирала...далі стрілка обертів входила в червону зону...
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну я не зовсім згідний з тим тлумаченням - в кожному режимі експлуатації оптимальним буде перемикання на різних обертах - якщо машина котиться вниз, перемикатися буде оптимально на 1500, якщо машина пуста і рівна траса - може бути 2500, якщо з пасажирами та повним багажником, це вже може бути близько 4000, але якщо ще й з причепом та під стрімку гірку - якщо не переключишся на 5000 то просто заглохне. Тому для перемикання вже надто багато факторів - від стилю їзди до умов експлуатації, потужності двигуна та передаточних пар кпп. Не думаю, що німці цього не враховували. Зрештою, якщо би були оптимальними такі оберти, мітку би ставили радше на тахометрі, навіщо малювати 4 риски на шкалі спідометра і випускати десятки різних шкал. Як доказ скажу, що 3000 обертів в різних машинах досягаються на різних швидкостях, взалежності від встановленої кпп та коліс, а помітки стоять у всіх однаково. Тому не то.

    Натомість нещодавно дійшов до висновку, навіщо існують мітки у невидимій області шкали приборів.
     
  9. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    малювали на спідометрі бо на чахлих моторах замість тахометра стоїть годинник :)
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Чахлі мотори тим більше часто просять про перемикання у вищих діапазонах. Крім того не вірю, що в Rostyka годинник замість тахометра.
     
  11. PatolkinJR

    PatolkinJR Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1.8
    100% Г3 універсал 1.4 крутив на кожній передачі до 3000, тоді він їхав, а зараз на пассаті якщо крутити кожну до передачу до 3000 об, то це вже агресивна їзда, бо він валить як паравоз. Моя думка, що це обмеження в жилій зоні і населеному пункті відповідно, а ні які там показники коли переключатись.
     
  12. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    для початку сфоткайте в кого які показники :) в мене населений пункт тоже є але крім того і передачі..
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    +1. Є дві жирні лінії на 50 і ше там скількохсь кілометрах, і є рисочки |, ||, |||, ||||.
    Жирні це точно швидкість в населених пунктах, а ті рисочки я сам не можу визначити... Те що це не максимальна швикість це точно. БО друга передача в мене в мене до 80 тяне, а там вже 3 рисочки стоять... Десь чув теорію, що це найекономічніший режим для їзди в конкретному діапазоні швидкості на конкретній передачі...
     
  14. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    В мене тільки 1 жирна риска на 50км, якшо іти теорією швидкості - то в мому випадку получається що в нас. пункті 50 км/год, а на трасі - пох, кіко хочеш стільки їдеш????????
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А ніби ти незнаєш про обмежання швидкості на німецьких автобанах ;)
     
  16. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Не був там ніколи, тому не знаю. Якщо ці мітки вказують на обмеження швидкості, то не логічно получається, на одних щитках одного і того ж автовиробника обмеження на різних ділянках дороги маркують червоними мітками, а на інших - ні.
     
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    еге, нелогічно получається, теж думаю, що не воно. Тобто якщо на щитку одна червона зона на 50 (як на фотці знизу) то теоретично воно, але якщо таких багато - хз, шукаємо версії далі.
    [​IMG]
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Перепрошую. Напевно не так виразився. Ти не знав про обмеження на автобанах бо до 2008 року їх проактично в германії не було. Тому фраза "пох, кіко хочеш стільки їдеш" доволі підходяща
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)