проблема така: коли на слизькій поверхні тисну на гальма - все ок, абс спрацьовує, лупить по педалі і авто гальмує, а ось коли їду по трасі, з нерівномірним покриттям (частина асфальту, частину льоду) чи просто додам більше газу і ведучі колеса пробуксовують - я відчуваю, як педаль гальм вібрує і таке враження, що підторможує різні колеса в різний час, від чого мене починає трохи кидати на дорозі ... одним словом не дуже комфортно ) це нормальна поведінка АБС, чи може я собі сам все придумав ?
шось виглядає що в тебе не просто абс а абс+едс, тобто електронне блокування диференціалу. на б4 ставилось як опція значить і на г3 могло бути. це такий новорот який підгальмовує буксуюче колесо щоб крутний момент пішов до колеса з кращим щепленням. система використовує інфраструктуру абс-у
виїдь одним колесом на лід а інштм нехай буде чистий асфальт і стартани, збоку нехай хтось поспостерігає за колесом яке на льоді. якщо під час старту явно видно що воно спочатку іде в букс і одразу ж загальмовується і машина стартує значить точно така система є. а взагалі часто застрягав ?
абс не працював ще від тоді, як купив авто ... лише на цьому тижні все полагодили, тому для мене це дивина
У мене є - працює справно. Такого як у тебе не помічав, хоча буксував часто. Більше того, якщо буксую при рушанні не підгазовуючи то коробка(зараза, така у мене АКПП вумна) глушить мотор.
3 місяці тому купив машину, власник сказав що на компі горить АБС тому що треба поміняти датчик. Але я собі подумав, що треба то діло добре перевірити, може то в проводці діло, або ще якась помилка. Зиму і так від'їздив, АБС працювало. Де нормально можуть то перевірити?