Я б хотів узнати чи можна якось мотор 1.8 інжектор (90кс) зробити більш потужним на пару коників ...Гарно дякую за відповідь
Не парся. Тільки заміна всього двигуна дасть відчуття "мощі". Краще в кузов вкладуй, безпеку і надійність.
Згоден, це нереально. Поради про тінейджер-тюнінг з заміною вихлопу чи повітряного фільтра не призведуть до збільшення потужності а тільки до головного болю.
Та як не можна, можна звісно, ми ж проговорювали на з*їздах такі питання! Добавляють: +2 кс псикавки з лампочками на дворніках +3 кс помалювати буквочки на шинах в білий колір +5 кс бризговоки задні від Sparco +2 кс бризговики передні від Sparco + 15 кс наклейка на задній шибі від www.tuning . lviv . ua +5 кс тигрик, що качає головою на задній панелі
Якщо на пару кониників то можна методом доведення двигуна до заводського стану, адже з роками невеличкий табун покинув автомобіль. Гарна (точна) настройка двигуна дасть бажаний ефект, але затрати (якщо робити на СТО) будуть великими а тому добавивши "пару гривень" можна придбати якийсь 1,8 турбо. Який навіть з розгубленими кониками матиме більше потуги ніж твій ідеально настроєний. Поставити просто турбінку на рідний двигун неполучиться бо потрібно ще дуже багато чого міняти щоб все запрацювало, а ще настройки, а ще постійний перегруз рідного двигуна, а ще .... велика купа гемору. Якщо є купа вільного часу і невеличкий запас коштів то просто почисть, помий, відрегулюй, заміни, настрой всі системи двигуна (ГРМ, систему запалення, вприску і т.д.) Доречі прямоточний вихлоп не завжди додає коней якщо невірно розрахований то додає лише шум і як писав scirocco головний біль.
Порівняння Golf 2 1.8(90ps) - Chery Amulet 1.6 16V(93ps) Хто кого ??? Як на вашу думку хто має більше переваг у старті ,ривку,траса ???
мені 29 і я вже то все пережив))) Люди вище пишуть правду. Збийся... Тримай авто в хорошому стані - це і буде запорукою твоєго успіху) Гольф в хорошому стані вжучить черрі!!! а саме головне що переживе 10 раз)))
Колись на трасі зустрічав козла таксюка на чері який недавав мені себе обігнати (я був на Г2 1,3і 55кс.) то ми йшли на рівних з 80 до 140км, потім я просто зняв ногу з акселератора бо тягатися з бараном сам бараном станеш. В мене зараз реноха 1,4 16v 98кс 2006р.в. то цих коней інколи замало, але є понижена передача а весь табун збирається на 6000об/двигуна. Якщо ти хочеш ганять то відточуй майстерність а не шукай лишні коники, я бачив як хлопчина на тюненій 10кі рвав на пару корпусів заряджений форд мустанг на 400т метрівці за рахунок майстерності (в ТАЗа аж ніяк не було 300 коней). Якщо авто на кожен день доведи його до ідеалу і матимеш всі амулети, ланоси, авео вази і т.д. Доречі моя порада (рекомендація) ганяй до 80ти км/год залишатимуться гроші на "тюнинг" авто я роблю саме так (якщо хочеться) на такій швидкості і авто має гарну керованість і є час на реагування на аварійну обстановку ну і звісно пас безпеки завжди затягнутий (мене він врятував).