Нема компресії в одному циліднрі, любить масло і глохне. Треба нормального моториста. Мені радили до Валерія на Ласточці (кажуть, що Вольсквагени це його порфіль) або до Степана в Скнилівському провулку (біля Нової лінії). Підкажіть, ніхто в них не ремонтувався? Хороші майстри? Чи не дуже?
останні дискусії показали що багато майстрів в місті міряють виробітку блока "на око" тому для початку спитай в них як вони тобі збираються міряти виробітку..
І толку з того заміра, якщо мотор виробив свій моторесурс 300-350тис то капіталку можна починати робити навіть не відкриваючи капота.Для дизеля 500тис. Жор масла лікують починаючи з маслознімних ковпачків, або якщо явно туче якась прокладка.Не помогло- міняй кольца, тоді і промірюй допуски до мотор однозначно треба весь розбирати.
Та ти шо? Зразу капіталку...і зразу 2-й ремонт, і колінвал міняти. А хочеш я тобі покажу 1.8 після 300 тис. з хонінговкою на циліндрах, 0 ремонт, зазори в замках кілець в межах допуску мануала, вкладиші рідні без жодної подряпини? Лежить якраз в мене в гаражі, голова скинута. А от якшо його віддати на капіталку оленям, які зразу всьо розточують і міняють "бо то старий мотор" (замість того, шоб реально все переміряти і не робити лишніх втручань) і ставлять туди замість оригіналу всяке фуфло, то потім можна той мотор помалювати в червоний колір і викинути.
якщо все їздить, масла не бере, компресія в нормі - то нема змісту лізти розточувати і т.п.. не мішайте машині їздити це означає що компресія НУЛЬ чи все таки якась є ?
може нетреба пацієнту капіталку, а всьоголиш клапан прогорів чи кольца, а може хтось свічку скомуніздив, а налапшать і нарозкажуть на суму капіталки, так буває.
В мого знайомого в 3-х циліндрах була по 13 а в 4-му дуже мала - поршень згорів. Можливо тільки тим обійдеться.
Під капітальним ремонтом підрозумівають не зразу точіння ,2 ремонт заміну колінвала, а "комплексний" ремонт в залежності від спрацьованих деталей. Приміром мої дії по ремонту ( оскільки автор теми не уточнив який двигун то узагальню)- Розхід в нормі має бути в межах 0.2л на 1000км., допутимий до 1л на 1000км. 1- Міряєм компресію, одержані результати скажуть про стан клапанів і поршневих кілець, про методику вимірювання розписувати не буду. Якщо значення занизьке див граничні числа для даного мотора і похибку компресометра, увагу слід звернути на різницю в показах у суміжніх циліндрах, в бенз допуск 2-3бара. При більшій різниці причина може бути в- -зношення поршнів і кілець -заклинювання кілець(закоксовка) -відкладення на стержнях клапанів -підгорівші і негерметично закриваючі клапана Щоб встановити причину , в поршень через свічний отвір закапують паре капель моторного масла і ще раз вимірюють компресію, якщо зросла- проблема в поршнях,не змінилась- проблема в клапанах.При потребі ремонтуємо. Є ще способ -в свічний отвір закачують компресором повітря, звідки вийде повітря там і шукають проблему( про той метод описано в мануалах, але вживу не бачив) 2 Починаємо ремонт. Чим нижче в мотор ми опустимося, тим грошей більше піде. Самий бюджетний- замінапрокладки голови,далі заміна Маслознімних ковпачків СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ПОЛА на прикладі його ПОЛО-№ 027 109 675, тримай МОДЕРАТОР.Їх заміна може зробитись і без знімання голови, трудно но реально. У випадку проблеми з кольцами- знімаємо голову, витягуємо поршня, міняємо кольца.Оскільки мотор розібраний, оглядаємо попутно колінвал. Поправте якщо десь допустив похику а не накидуйтесь, злого не бажаю.