чи нормальні мотористи, підкажіть

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Gorgut, 8 січ 2009.

  1. Gorgut

    Gorgut Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Нема компресії в одному циліднрі, любить масло і глохне.
    Треба нормального моториста. Мені радили до Валерія на Ласточці (кажуть, що Вольсквагени це його порфіль) або до Степана в Скнилівському провулку (біля Нової лінії). Підкажіть, ніхто в них не ремонтувався? Хороші майстри? Чи не дуже?
     
  2. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    останні дискусії показали що багато майстрів в місті міряють виробітку блока "на око" тому для початку спитай в них як вони тобі збираються міряти виробітку..
     
  3. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    І толку з того заміра, якщо мотор виробив свій моторесурс 300-350тис то капіталку можна починати робити навіть не відкриваючи капота.Для дизеля 500тис.
    Жор масла лікують починаючи з маслознімних ковпачків, або якщо явно туче якась прокладка.Не помогло- міняй кольца, тоді і промірюй допуски до мотор однозначно треба весь розбирати.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Та ти шо? Зразу капіталку...і зразу 2-й ремонт, і колінвал міняти.
    А хочеш я тобі покажу 1.8 після 300 тис. з хонінговкою на циліндрах, 0 ремонт, зазори в замках кілець в межах допуску мануала, вкладиші рідні без жодної подряпини? Лежить якраз в мене в гаражі, голова скинута.
    А от якшо його віддати на капіталку оленям, які зразу всьо розточують і міняють "бо то старий мотор" (замість того, шоб реально все переміряти і не робити лишніх втручань) і ставлять туди замість оригіналу всяке фуфло, то потім можна той мотор помалювати в червоний колір і викинути.
     
  5. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    якщо все їздить, масла не бере, компресія в нормі - то нема змісту лізти розточувати і т.п..
    не мішайте машині їздити :)


    це означає що компресія НУЛЬ чи все таки якась є ?
     
    Останнє редагування: 9 січ 2009
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    може нетреба пацієнту капіталку, а всьоголиш клапан прогорів чи кольца, а може хтось свічку скомуніздив, а налапшать і нарозкажуть на суму капіталки, так буває.
     
    Останнє редагування модератором: 13 січ 2009
  7. Gorgut

    Gorgut Початківець

    Авто:
    Golf 2
    є, але суттєво нижча за норму
     
  8. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    якщо викрутити свічку і залити чуть масла компресія зростає ?
     
  9. Vitaliy_V

    Vitaliy_V Початківець

    Авто:
    TransportetT2
    В мого знайомого в 3-х циліндрах була по 13 а в 4-му дуже мала - поршень згорів.
    Можливо тільки тим обійдеться.
     
  10. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Під капітальним ремонтом підрозумівають не зразу точіння ,2 ремонт заміну колінвала, а "комплексний" ремонт в залежності від спрацьованих деталей.
    Приміром мої дії по ремонту ( оскільки автор теми не уточнив який двигун то узагальню)- Розхід в нормі має бути в межах 0.2л на 1000км., допутимий до 1л на 1000км.
    1- Міряєм компресію, одержані результати скажуть про стан клапанів і поршневих кілець, про методику вимірювання розписувати не буду. Якщо значення занизьке див граничні числа для даного мотора і похибку компресометра, увагу слід звернути на різницю в показах у суміжніх циліндрах, в бенз допуск 2-3бара. При більшій різниці причина може бути в-
    -зношення поршнів і кілець
    -заклинювання кілець(закоксовка)
    -відкладення на стержнях клапанів
    -підгорівші і негерметично закриваючі клапана
    Щоб встановити причину , в поршень через свічний отвір закапують паре капель моторного масла і ще раз вимірюють компресію, якщо зросла- проблема в поршнях,не змінилась- проблема в клапанах.При потребі ремонтуємо.
    Є ще способ -в свічний отвір закачують компресором повітря, звідки вийде повітря там і шукають проблему( про той метод описано в мануалах, але вживу не бачив)
    2 Починаємо ремонт. Чим нижче в мотор ми опустимося, тим грошей більше піде.
    Самий бюджетний- замінапрокладки голови,далі заміна Маслознімних ковпачків
    СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ПОЛА на прикладі його ПОЛО-№ 027 109 675, тримай МОДЕРАТОР.Їх заміна може зробитись і без знімання голови, трудно но реально.
    У випадку проблеми з кольцами- знімаємо голову, витягуємо поршня, міняємо кольца.Оскільки мотор розібраний, оглядаємо попутно колінвал.
    Поправте якщо десь допустив похику а не накидуйтесь, злого не бажаю.
     
    Останнє редагування модератором: 13 січ 2009

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)