Привіт всім, я поспорив з своїм другом що Гольф 3 має оцинкований кузов він товариш каже шо ні. Бо якшо б був оцинкований то б давали гарантію 12 років проти мквозної корозії. підкажіть як воно є? Дякую
ну взагаліто то мусить бути оценкований,я як свого пасата В4 брав то звістно провіряв,під відкритим капотом просто взяв і легенько зробив подряпину ну і звістно був оценкований.Більш банально провірити самому не знаю як.
Я думаю не варто клопотати собі тим голови. Наскільки я памятаю то деякі 3 гольфи оцинковані (не всі) Тільки то не панацея від корозії на мою думку. В мене от акура оцинкована - і прекрасно ржавіє. А от корада вроді би ні, бо з 1990 року - а іржу знайти досить важко, навіть в місцях де обтерлася краска. Ну і звісно всі продовжуємо памятати - що три букви z номері кузова - то є пропущені цифри а не ознака цинку. Ану кладіть фотозвіт як по подряпині можна то побачити. Я вже багато раз то чув але досі не розумію як то видно.
Жоден кузов фольцвагена не є оцинкованим! Це міф що кузова оцинковані!!! Насправді кузова проходять спеціальну гальванічну ванну від корозії, а наш народ вже придумав що це цинк.
Що ти таке кажеш? Ти сам собі перечиш. А що тоді якщо не цинк? Може кадмій чи свинець? Технічно цинк найбільше підходить якщо вже занурювати кузов в ванну. Читай теорію: Гальванотехника, область прикладной электрохимии, охватывающая процессы электролитического осаждения металлов на поверхность металлических и неметаллических изделий. Гальванотехника включает: гальваностегию - получение на поверхности изделий прочно сцепленных с ней тонких металлических покрытий и гальванопластику - получение легко отделяющихся, относительно толстых, точных копий с различных предметов, т. н. матриц. Гальваностегия применяется шире, чем гальванопластика; её цель придать готовым изделиям или полуфабрикатам определённые свойства: повышенную коррозионную стойкость (цинкованием, кадмированием, лужением, свинцеванием), износостойкость трущихся поверхностей (хромированием, железнением). PS: я сам не прихильник теорії про оцинковані кузова ФВ так як не бачив жодного авторитетного джерела що доказує це.
Ну як висновок - невідомо чи фольци оцинковані чи ні - але ржавіють вони на порядок менше ніж всі інші машини на кшалт японців або того ж мерседеса. Ще чув що бмв досить стійка до іржі. Мої два фольци - колишній гольф 2 і теперішня корада - переконали мене в цьому. Поправте мене якщо я не правий (тільки не треба наводити приклад алюмінієвих порше чи машин з нержавійки як у фільмі "назад у минуле").
всі ось ці оцинковування - до дупи, якщо не витримана технологія по обробці металу і відповідно виготовлення з нього різних деталей (двері, крила, і т.д.) кароче - коли на завод привозять метал - то він має вилежатись просто так десь пів-року - рік. після цього з нього можна починати щось там вигибати.\ Коли кладуть листок під прес - то ще й до того ж подають кисень, для того , щоб молекули, а точніше іхній зв*язок не порвався, а відповідно не лопнув сам лист на місці ізгіба. плюс, те що подають кисень - навпаки зв*язує молекули більш міцніше після вигинання листа. І головне - дотримана технологія і правильнвсть розрахунків який метал, якої товщини дати на певний вузол кузова. Якщо я тягну за ручку дверей з-зовні і бляха не гуляє - то хтось пробував таке зробити і подивитись на Авео чи Лантуху, про Амлєта - мовчу - є окрема гілка
З усіх ВАГовських моделей тільки АУДІ мала оцинковані кузова.. тобто два слої металу звичайний і цинковий які зчіплені на горячо по спеціальній технології. Фольсвагени мають спеціальну антикорозійну обробку (досить якісну..під фарбою метал має вигляд оцинкованого) Сеати мають набагато гіршу обробку ..чому і ржавіють сильніше. То все відноситься до машин до 2003 р випуску. З 2003р кузова ідуть з спеціальною обробкою. але не цинковані ..навіть в Ауді. За заводськими техумовами ці кузова мали б витримувати 12 років, як буде на справді трудно сказати тим більше що негласно всі автовиробники взяли курс на скорочення термінів експлуатації авто. Це не відносится до атомобілів класу люкс