Чи однакове кріплення кпп на всій лінійці гольф 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ZTVR, 5 бер 2018.

  1. ZTVR

    ZTVR Початківець

    Авто:
    zaz 1102
    Суть така, хочу через перехідну плиту поставити мотор від фольцвагена.
    цікавить чи отвори під болти кпп у всіх блоках гольф 2 однакові.
    бо в неті є перехідна плита саме під дизельний мотор 1.6 або 1.9.

    тобто замість дизеля я можу поставити будь який бензиновий мотор з лінійки гольф 2, пасат, ауді одного періоду випуску?

    може хтось підскаже інші мотори пізнішого випуску які по кріпленню стають на кпп гольф 2.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дизельні і бензинові КПП мають різні кріплення бо блоки різні... А бензинові КПП майже всі мають однакові кріплення ... під дизельну перехідну политу не підійдуть
     
    • Не подобається Не подобається x 1
  3. ZTVR

    ZTVR Початківець

    Авто:
    zaz 1102
    Дивився відео одного кулібіна який ставить такі свапи то там каже він що всі 4 циліндрові мають однакову посадку по кпп, ну в нього як бензиновий встановлений так і дизель
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Он в нашого друга на сірому кантріку стоїть дизель 1,9 і стара бензинова коробка від 1P, так що щось ти Кум не договорюєш :)

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    наскільки мені відомо, то на Г2 дизелю 1,6 всі КПП підходять (шо з бєнзових Г2, шо з дизельних від 1,3 і до 1,8) багато разів за 20 років міняв на Г2 ті КПП і ніколи не стикався з тим, що не підходить по кріпленнях.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На бензинових 1.3 1,4 і деяких 1.6 коробки зовсім інші. Там навіть стартер ззаду мотора. Не приплітай їх сюди.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    х.й.знає, тоді конкретизую - мав на увазі 1,6 та 1,8
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То як той кантрік їздить))) там крім того що діаметри ведомих валів різні той передаточні числа не грають ... у дизеля макс 4000 об у бензина 7000)))). Бензин і дізель зовсім різні КПП Бензинові КПП 1.3,1.4, 1.6 і 1.8,2.0 теж різні по кріпленню - ти правильно зауважив по стартеру.. Дізель 1.9 і бензин 1.8-2.0 відрізняються по кріпленню в задній частині коло лапи ... редуктор дізеля більший... Але в принципі якщо забити то тих два болта можна не ставити, хоча воно з часом порозтягуєрізьби у інших місцях і вібрація більша.... але головне там передаточні числа
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Як їздить то вже інша справа, але по факту по кріпленням стоїть.
    Ну і про 4000 то ти заменшуєш. Турбований дизель до 4000 розкрутити - раз плюнути і максимум там вищий.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  10. ZTVR

    ZTVR Початківець

    Авто:
    zaz 1102
    стартер може бути і ззаду, він собі крутить маховик. Головне розташування отворів в блоці під болти кпп.
    Саме головне, що мене цікавить то чи стоять однаково самі грубі болти які стягують кпп до блоку, решта навіска лапи ітд це все другорядне. найлегше це провірити здоровим штангелем, від центру колінвала визначити радіус на якому знаходяться отвори блоків і відповідно відстані між отворами на цому радіусі, тоді порівняти.
     
  11. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Конкретно напишіть який мотор і яка кпп
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Мова не про максимум, а про передачу потужності (крутного моменту) у дизеля на меньших обертах більша потужність ніж на бензині а на бензині на більших обертах така сама потужність як у дізеля на меньших . Ремонтував ці КПП - тобто розбирав ітримав потроха в руках - всі вали на дізельній грубші на 1- 2 мм ніж на бензині.. Мені дивно як взагалі вони зістикували дізель двигун і КПП бензин по шліцах ???? Хіба підібрали бензиновий диск- фередо і корзину... Але дізельні маховики трохи грубші і мали б клинити зажимати фередо.... Я десь років 10 назад пробував зістикувати. В мене ніхрена не сходилось з того що я мав під рукою. Я щось пять чи шість коробок перепробував ... все не грало і я кинув того ровера.
    А по темі я взагалі не розумію нафіга комбінувати... Зараз тих коробок на шротах купа і йдуть майже по ціні металолому
     
  13. ZTVR

    ZTVR Початківець

    Авто:
    zaz 1102
    Конкретно, перейти з 1.6Д на 1.8-2.0 16ве не міняючи кпп, тобто залишити дизельну кпп.
     
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    а в чому вигода? чому не поставити двигун разом з його відповідною коробкою, як казав КУМ?
     
  15. ZTVR

    ZTVR Початківець

    Авто:
    zaz 1102
    1. бо двигун не буде стояти в фольцвагені.
    2. в неті є перехідні плити для коробок під задній привід під дизельний мотор.
    3. якщо я беру плиту під дизель я хочу взнати чи на цю плиту я можу поставити бензин і який.
    4. якщо я не можу на дизельну плиту поставити 16ве бензин то я буду знати, що плиту я маю зробити сам і тоді потреба заплатити 100$ за плиту яка мені не підійде в мене відпаде.
    5. Саме з цих підстав мене цікавлять тільки отвори на блоці, бо маховик, щеплення я підберу індивідуально, а коробка має бути під машину з заднім приводом.

    якщо на блок 16ве мотору я можу натягнути дизельну коробку і її прикрутити то питань в мене не буде, я купую дизельну перехідну плиту і маю щастя)))

    Продам ПЕРЕХОДНАЯ ПЛИТА.ЗАЗ, ЛуаЗ.ВАЗ.Volkswagen. — DRIVE2

    тут написано, що одна і та ж плита для установки Двигателя от Volkswagen ( 1,6 1,8, 2,0. 1,6 дизель. ) В автомобили ВАЗ- Классика 2101,02,03,04,05,06,07. А так же ниву!

    написано що для всіх моторів, того я тут і хочу уточнити чи це дійсно так, що кріплення в 1,6 1,8, 2,0. 1,6 дизель однакове!?

    Я розумію тепер, що зайшов до питання сильно з далека і треба було зразу написати що мотор буде стояти не в Гольфі.

    покажу на картинці

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 7 бер 2018
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    99% що перейдеш без проблем

    upload_2018-3-7_9-53-36.png
    1,6 - 2,0 КПП
    upload_2018-3-7_9-54-23.png
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    [​IMG]
    щиток від гольф 16ве
    В етці блок 1,6-1,8 щиток..
    upload_2018-3-7_10-0-3.png
    Блок від 1,6д щиток верхній той самий
    upload_2018-3-7_10-1-7.png
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. ZTVR

    ZTVR Початківець

    Авто:
    zaz 1102
    Величезне тобі дякую.
     
  19. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Я впевнений на 100% що зістиковується бо сам таке робив. На заміну 1.8 8в ставив 2.0 16в з дизельною кпп з 1.6д
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так перейти можна тільки дизельна КПП на бензині то не ізда.... макс швидкість 80-90 а розхід бензину цистернами... Яка різниця де буде двигун стояти це проблема переробки лап і півосей.. і взагалі щось не зрозуміло - про який задній привід іде мова на КПП з півосями... Якщо то жигуль то тоді КПП БМВ мерса, або опеля
     
    Останнє редагування: 7 бер 2018

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)