Така справа, гольф 2 - 1,6-бензин, немає стабілізатора, цікаво чи ого зняли, чи з заводу не ставили? Бо на дизелі мав. Ну заодно розгляну пропозиції про купівлю стаба.
Питання з теми не розкрито... Потрібен, якщо на великих швидкостях в повороти входиш. Але казав знайомий ходовик, що авто стане жорсткішим, а гольф 2 і так доволі жорсткий. Так що то на любителя... А купити - Green продавав щось таке у своїй темі.
Передній стабілізатор з заводу ставився на всі Джетти, на Гольфи 1,8 та дизель. Стабілізатор, на мою думку, річ потрібна. Поставив собі на Гольф 2 1,6 бенз. - не жаліюсь ! Маю в продажі стаби (18мм) по 300грн./шт.
Тоді потрібна розпорка між стаканами, а стабілізатор не допоможе. Стабілізатор потрібен в першу чергу на дорозі зі складками. Такі складки часто створюються перед світлофорами в гарячу погоду, літом... коли машини гальмують. От в такому випадку він допомагає, не дає машині розхитатися на гальмуванні на такій дорозі. Без нього кервувати тяжко по такому при різкому гальмуванні. В інших випадках я від нього особливого толку не чую.
Щоб зрозуміти, що дає стабілізатор, варто подивитись, як він виглядає установленим на машині. Або прочитати ссилку яку надав Sаsа. Все стане зрозуміло. А не писати всілякі нісенітниці.
Хлопці в мена на Гольф 3 також стабілізатора немає, не знаю чи потрібний він чині напишіть будь-ласка конкретно по пунктах + і - цього стабілізатора. Я на своєму гольфі чую сильно горбики маленькі чи великі всерівно їх чую, б"є сильно може причина у відсутності стабілізатора. Я читав що він на повороти впливає, прочитав цю тему то впливає на все, напишіть конкретно 1,2,3 по пунктах плюс і мінус стабілізатора. Взяв у батька жигуль їхав по тих самих горбах їх навіть не чув, ото прікол мені щелепа впала. Я ті горбики на Гольфі мушу стороною минати це йдеться про Золочівську трасу Львів-Золочів вона вся у горбах і горбиках та ще ями проскакують. Хотілось знати причину такої жосткості, я не маю можливості прокататися на іншому гольфі щоб порівняти.
Не мішай копійку з гольфом. Принципи побудови підвіски там абсолютно різні і що б ти на гольф не ставив горби будеш чути, але зате на швидкостях 100 і більше машина набагато стійкіша. Стаб тебе спасе лише від кренів в поворотах.
В загальному я читав про стабілізатори вони роблять автомобіль жорсткішим ніж Гольф є. Та к як я помало їду тоді навіщо мені його робити жостким? Як що би цей стабілізатор пом"якшував удари, менше чути горбів, це вже інша справа, можна поставити, незалежна підвіска краще ніж залежна?
Якщо тобі треба не чути горбів чи бруківки купляй пассат Б5 Ауді А6 чи Мерса де передня підвіска багаторичажна і тоді буде тобі щастя... правда ремонти більш трудоємкі і дорогі.
вставлю свої 5коп. для міста і хто їздить в стилі пенсіонера нафіг надо. Для тих хто любить поїздити по трасі на великих швидкостях необхідно не тільки передній, а ще й задній стаб. Ма можливість їздити на 2 гольфі взагалі без стаба так і з 2ма. Без стаба гольф на швидкості 140 крениця торба як. з переднім вже веселіше, впринципі непогано але за умови відсутності пасажирів ззаду і багажу+ нормальна посадка авто а не задертий зад.Коли їздити з пасажирами на дальняки по трасі, ті зад розкачує порядно. зад + перед то пісня .180 обгони проблем ніяких, машина тримається дороги на ура. по жорсткості особливо нічого неміняється все залежить які стійкі і пружини.
Тоді не буду перейматися нема хай не буде машина м"якша зато. Як що мені привезуть стабілізатор як обіцяли за 100 грн. поставлю, правда говорили що він має невеличку виробітку.
Не знаю чи дане питання актуальне але з власного досвіду коли поміняв задню балку на свому Б-2 на балку Б-4 з ввареним стабілізатором то на поворотах машина не просто тримається на дорозі а таке враження що щось чітко тримає навіть при 100км. Він допомагає не тільки на поворотах а й просто на прямій до Золочева!!! А щоб сказати що підвіска стала дуже жостка то не правда просто таке враження що стабілізатор вирівнює в одну площину нерівності на дорозі, навіть коли на швидкості вїхати в добру калдойобину задом то стаб спасає не тільки кузов а й диск бо колесо не встигає загнатись повністю в яму. А все вище перераховане притаманне нашим дорогам в трикратному розмірі!!!