Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT цілком реально приклеяти на двохсторонній скотч наклейку 1,8 16v GTI ну, а інше шо ти зробиш?
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT Якщо тебе цікавить збільшення кубатури мотору то фізично реально, проте юридично це анріал... єдиний варіант - коли ти маєш доброго дядька в Київському інституті який дає довідко/дозволи на переобладнання (не помню точної назви).
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT http://www.golf2club.com/forum/index.php?showtopic=12888 подивись про тюнінг 1.3 хоча я впевнений що це чергове загострення далі розмов не піде, буде як з Антохіним тюніхом і опиниться рано чи пізно в колекторі.
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT Зараз мені цілком реально залишити собі цю машина за дві з половіною пачки. В нас в кременцуці відкрився пристойній Авто-мото Клуб.http://kamk.pl.ua/. Гарне розділення по класах. Я якраз належу до класу до 1.4. То нафіщо мені вбивати запланованого Г4? На даному єтапі цікавить приблизний об,єм роботи по мотору. Хочу спробувати обійтись без цього. А хто буде знать, що я збільшив? Якщо так відповідати, далі точно не піде. Тому і хочу сильно не тюнити, а заводськими запчастинами додати 5 аонячок. Додано через 15 хвилин А що з ним сталося?
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT Це як? нові поршні/кільця/клапана поставити? Додасться шось напевно, якшо грамотно зробити, але то називається капіталка а не тюнінг. В ссилці, яку я тобі дав, все детально розписано, детальніше не буває. Вперед, роби. Що саме тобі не подобається в моїй відповіді? 99,9% людей починають створювати питання і теми про тюнінг, а коли взнають шо то таке і скільки коштує, і шо все має робитись в комплексі, і саме головне в тому всьому треба самому розібратись, і знати шо ти робиш і для чого, і шо воно за собою тягне - забувають про то надовго або обмежються пакетом: пацанскій задній баняк-фільтр-нульовик-балотнєгі спарцо...
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT Думаю з цього треба було і почати. Моя думка: 1. Розточка і шліфовка каналів впуску і випуску, при потребі заміна др. заслонки на заслонку з більшим діаметром. 2. Стрижка їжака, якщо він є в колекторі 3. Відрізання вихлопної труби в місці закінчення штанів 4. Заміна розпредвалу, якщо на цей мотр передбачені кращі 5. Збагачення суміші Імхо такими бюджетними способами можна з десяток коників додати. А якщо машина готується до драгу, для швидшого розгону, замість дорогої заміни кпп з кращою головною парою можна поставити наперед низькопрофільні сліки 13-го діаметру. В поєднанні з полегшенням машини (принаймні викинути весь хлам з запасками, аптечками, килимками ітжд) воно дасть суттєві результати в тому класі.
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT От це меня і цікавить. Десь було написано, що підійде від GT. Хтось може підтвердити. А з чого по твоему треба починати? Надумав собі, о буду тюнити, точно тюнити. Мене такий підхід до справи не влаштову! Це як зібралася хлопці, я продаю Ланоса бізнесом займемось, заробимо на всіх вистачить. Більшість таких идей ...... А в мене реально е варіант, зробити машину вихідного дня і не просто покрасити и наліпити ковпаки та наклейками обклеїти. А з замашкою на слабенького дрегстера.
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT Прошу вибачення за неосвідченість але що таке GT і яким чином його можна взагалі порівнювати з МН?
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT То такий тип мотора, розшифровується як Гаражний Тюнінг. Розп. вал з нього додає нємєрєнно коней. Автор: визначся шо ти хочеш. Тобто яку потужність і характеристики тобі потрібні і скільки ти готовий на це потратити. Потім зайди на доббель, подивись які були типи двигунів і з якими характеристиками, шоб не писати брєд про "мотори GT". Там же, а також за допомогою ЕТКИ ти можеш взнати характеристики розпредвалів і їх взаємозамінність. З іншим валом міняються фази, тому треба враховувати можливість корекції кута запалювання під такі зміни, а також міняти/вдосконалювати систему живлення і впуск. Непоганих результатів можна добитись грамотним пилянням голови, а от установка розп. валу від іншого мотора може дати і зворотний ефект. Будь-який тюнінг я б починав з приведення всіх систем в добрий технічний стан з вдосконаленням гальмівної системи і підвіски.
Відповідь: Чи реально переробити 1.3 МН на GT Незнаю скільни коней, але щоб Ланоса зробити міг. З того що написав Pol, """ти не переживай зото ти можеш тюнити мотор. можливо що тобі теж якась деталь підійде з мотора наприклад GT""" зрозумів, що є такий 1.3 GT. Попім написав в ГУГЛІ: "GOLF 2 1.3 техническии характеристики", конкретно не це, але щось подібне. Тицнув на сцилки и побачив таблицю моторів 1.3. Там був GT з 60 к.с, а не 55 як в мене. От я вирішив, можливо не продавати, а спробувати додати спочатку 5 конячок. Додано через 1 хвилину Можливо на сайті була помилка, таке часто бува.